Brands & Awards

SPORTO Brands

V sodelovanju z Mediano, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev, že od leta 2006 raziskujemo katere slovenske športnice, športniki in športni klubi so v posameznem letu znamke z največjo vrednostjo v očeh javnosti. Z letom 2013 smo raziskavo razširili tudi na Hrvaško in Srbijo.

Raziskovalna hiša Mediana pri raziskavi uporablja določeno metodologijo, ki vključuje naslednje elemente: prepoznavnost, transakcijo (poznavanje in spremljanje rezultatov), vrhunskost (globalni doseg), zadovoljstvo z rezultati, uspešnost (trenutni dosežki in potencial), osebnost (všečnost, simpatičnost), glasništvo (vključenost v neformalnih pogovorih) in navijaštvo (pripadništvo), ki se ocenjuje samo pri klubih.

Med dosedanjimi prejemniki naziva so bile izjemne športne osebnosti Tina Maze, Sara Isaković, Petra Majdič, Ilka Štuhec, Anže Kopitar, Iztok Čop, Dejan Zavec, Primož Kozmus, Peter Prevc, Goran Dragić, Ana Ivanović, Ivana Španović, Novak Đoković, Sandra Perković, Mario Manđukić, Marin Čilić, Luka Modrić ter klubi ACH Volley, NK Maribor, KHL Medveščak, KK Partizan, KK Crvena zvezda in FK Crvena zvezda.

>> Kdo so bili prejemniki naziva v letu 2017?


SPORTO Awards

Tekmovanje SPORTO Awards nagrajuje najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu. Za nagrado SPORTO se lahko prijavijo vsa dela, ki vsebujejo kombinacijo športne tematike in komuniciranja z izbrano ciljno skupino. Podeljujemo jo v partnerstvu z Evropskim sponzorskim združenjem (ESA), nacionalni partner v Sloveniji je Društvo za marketing Slovenije (DMS). Podrobnosti o tekmovanju so na voljo na spletni strani SPORTO Awards.

>> Kdo so bili nagrajeni v letu 2017?