Predavatelji in gosti

 

Sally Horrox

Y Sport | Izvršna partnerica
Bio

Sally Horrox ima 20 let vodstvenih izkušenj v športnem in poslovnem svetu. Razvija strategije za vse oblike športa, od športov na lokalni ravni do elitnih tekmovanj. Mednarodne izkušnje sta ji prinesla SP v nogometu in igre Commonwealtha, pravne pa je pridobila z desetletnim odvetniškim delom pred vstopom v svet športa. Je strokovnjakinja na področju komercialnega in profesionalnega razvoja ženskega športa. Med drugim opravlja vlogo neizvršne direktorice državnega organa England Netball ter svetovalke odboru FA Women’s Football Board. Med njenimi nedavnimi uspehi so zasnova in širitev Prve angleške nogometne ženske superlige preko BT Sport ter prestrukturiranje in razvoj novih komercialnih pravic ter partnerstev s sponzorji in ponudniki prenosov za ženski nogomet.

Twitter | LinkedIn


Sally Hancock

Y Sport | Izvršna partnerica
Bio

Sally Hancock se je uveljavila kot ena vodilnih strokovnjakinj na področju sponzorskih strategij. Kot svetovalka za učinkovito strateško načrtovanje, zasnovo in izvedbo sponzorstev je sodelovala s številnimi svetovnimi organizacijami. Leta 2013 je prejela priznanje za britansko sponzorsko osebnost leta, leta 2015 pa se je uvrstila med najvplivnejše ženske v svetu športa. Med leti 2007 in 2012 je opravljala vlogo direktorice olimpijskih in paraolimpijskih iger pri Lloyds banki, kjer je bila odgovorna za začetno poslovno oceno in pogajanje glede prvega partnerstva na poletnih olimpijskih igrah v Londonu 2012 ter celotni razvoj in vpeljavo petletnega strateškega načrta. Za to partnerstvo so pri Lloyds banki prejeli številne nagrade, vključno s priznanjem za najuspešnejše britansko sponzorstvo v zadnjih 20 letih. Sally je bila odgovorna tudi za strategijo in izvedbo nagrajenega partnerstva SSE z ženskim nogometnim pokalom FA.

Twitter | LinkedIn


John Allert

McLaren Racing | Direktor marketinga McLaren Pro Cycling in član upravnega odbora pri McLaren Racing
Bio

John Allert je direktor marketinga pri McLaren Pro Cycling in član upravnega odbora pri McLaren Racing. Ima več kot 25 let izkušenj s svetovanjem vodilnim svetovnim blagovnim znamkam v azijsko-pacifiški regiji, Evropi in Veliki Britaniji, kjer dela že od leta 2003. Preden se je pridružil McLarnu, je bil izvršni direktor podjetja Interbrand v Veliki Britaniji. Leta 2012 je v sodelovanju s podjetjem Framestore predstavil znano animirano serijo »Tooned« ter si s svojim delom pri McLarnu pridobil ugled kot eden vodilnih britanskih strokovnjakov na področju trženja v športu, (digitalnega) znamčenja in vsebin. Johnovo delo pri McLarnu je bilo nagrajeno s številnimi priznanji panoge, vključno z »One Show Gold Pencil«, »British Market Research Award«, »British Retail Design Award«, »Crystal Award« in »Gold Clio«.

LinkedIn


Joel Seymour-Hyde

Octagon | Direktor britanske izpostave
Bio

Joel Seymour-Hyde je direktor britanske izpostave Octagona, globalne kreativne marketinške agencije. V tej vlogi sodeluje s številnimi vodilnimi evropskimi blagovnimi znamkami in imetniki pravic v svetu športa in zabave kot so ABInbev, adidas, AIG, Cisco, Danone, Mars, MasterCard, Shell in Sony Mobile. Kot svetovalec za marketinške strategije, pridobivanje pravic in aktivacije (s poudarkom na družbenih omrežjih in znamčenih vsebinah) sodeluje z britanskimi, regionalnimi in svetovnimi naročniki. Agencija Octagon UK je bila v letu 2019 okronana kot agencija leta v športni industriji v okviru nagrad BT Sports Industry Awards in kot evropska agencija leta v okviru nagrad European Sponsorship Association (ESA) Awards.

Twitter | LinkedIn


Marzena Bogdanowicz

Angleška nogometna zveza (FA) | Direktorica marketinga ženskega nogometa
Bio

Marzena Bogdanowicz je direktorica marketinga ženskega nogometa pri Nogometni zvezi Anglije. Pri svojem delu je odgovorna za vodenje in koordinacijo skupine za vse vidike ženskega nogometa in angleških levinj (“Lionesses”) – marketinške, komercialne in digitalne strategije ter komunikacije. Marzena se že od samega začetka osredotoča na trženjske vidike strategije za rast »Gameplan for Growth«, s katero želijo do leta 2021 podvojiti vključevanje nogometašic in število navijačev. Preden se je pridružila angleški nogometni zvezi, je bila Marzena direktorica svetovalne agencije b-focused, specializirane za trženje v športu, sponzorstva in upravljanje dogodkov. Med letoma 1996 in 2006 je bila v vlogi direktorice marketinga pri Olimpijskem komiteju VB, kjer je zgradila in upravljala prvi oddelek za komercialne strategije in trženje. V tem času je ustvarila tudi blagovno znamko Team GB.

LinkedIn


Jeff Nathenson

Whistle Sports | Direktor mednarodne izpostave
Bio

Jeff Nathenson je direktor mednarodne izpostave digitalnega medijskega podjetja Whistle Sports, ki zagotavlja vsebine za postmilenijsko občinstvo. Na področju medijev, od produkcije do poslovnega razvoja, ima več kot 25 let mednarodnih izkušenj. Pred ustanovitvijo mednarodnega dela Whistle Sports leta 2014 je delal na področju kreativnega programiranja, trženja in analitičnih pobud ter sodeloval s partnerji kot so UEFA, olimpijske igre, YouTube, Visa in drugi. Preden se je pridružil podjetju Whistle Sports je delal za YouTube, kjer je k platformi pritegnil La Ligo, Ligue 1, BBC, C4, ITV ter številne druge. YouTube je zapustil kot direktor nogometnega področja. Poleg tega ima Jeff tudi več kot deset let izkušenj v produkciji, kjer je delal pri CNN, IMG in Dow Jones. Programi, za katere je bil odgovoren, npr. Living Golf in MainSail, ki ju sponzorira Rolex, so še vedno na CNN.

Twitter | LinkedIn


Jonno Turner

The Ocean Race | Direktor digitalnih vsebin
Bio

Jonno vodi digitalno strategijo pri regati Ocean Race, eni najzahtevnejših preizkušenj v profesionalnem športu. Z združevanjem tehnologije in zgodb, ki jih piše tekmovanje iz nekaterih bolj odročnih koncev sveta, ustvarja edinstvene izkušnje za občinstvo. Prestižna regata, ki se odvija od leta 1973, je v letu 2019 prejela številne nagrade na globalnem športno-marketinškem odru, med njimi s področja tehnologije, digitalnih komunikacij ter trajnostnega razvoja. Strokovnjak za digitalno, ki je med drugim že delal s podjetji kot sta Twitter in Red Bull, je bil izbran za enega od najboljših v športni industriji nove generacije (mlajšimi od trideset let) v Veliki Britaniji. Nedavno je vodil tudi digitalno komuniciranje švedske kandidature za zimske olimpijske igre 2026 (Stockholm-Åre).

Twitter | LinkedIn


Guy-Laurent Epstein

UEFA Events S.A. | Direktor marketinga
Bio

Guy-Laurent Epstein je direktor marketinga pri UEFA Events S.A., hčerinski družbi v lasti Evropske nogometne zveze (UEFA), ustanovljeni leta 2009, ki je zadolžena za upravljanje njenih marketinških in komercialnih interesov. UEFA se je pridružil leta 2002 kot vodja enote za televizijske pravice in sponzorstva ter kmalu postal vodja marketinških aktivnosti. Leta 2005 je osnoval enoto za medijske pravice, odgovorno za prodajo pravic za prenose UEFA tekmovanj, ter nato leta 2010 kot direktor marketinga postal odgovoren za nadaljnji razvoj vseh marketinških in komercialnih aktivnosti UEFA tekmovanj, povezanih z blagovno znamko, mediji in sponzorstvi. Na področje marketinga v športu je vstopil z delom na projektu SP v nogometu leta 1998, ki je potekalo v Franciji, nato se je pridružil agenciji ISL Marketing, kjer je bil odgovoren za licenčne in »merchandise« pravice SP v nogometu leta 2002 v Južni Koreji in na Japonskem. Leta 2001 se je priključil marketinškemu oddelku FIFA, kjer je bil zadolžen za razvoj in implementacijo licenčnega programa svetovnega nogometnega prvenstva.

Twitter | LinkedIn