Predavatelji in gosti

 

Aleksander Čeferin

UEFA | Predsednik
Bio

Aleksander Čeferin je bil na 12. izrednem kongresu Evropske nogometne zveze (UEFA) v Atenah septembra 2016 izvoljen kot 7. predsednik UEFA. Hkrati je postal podpredsednik Mednarodne nogometne zveze (FIFA). Od leta 2011 do leta 2016 je bil v vlogi predsednika Nogometne zveze Slovenije.


Sam Seddon

IBM | Vodja športnih sponzorstev
Bio

Sam je pri tehnološkem velikanu IBM vodi in upravlja športna partnerstva z Wimbledonom in ragbi zvezo »England Rugby«. Med drugim je odgovoren za digitalno strategijo in storitve, ki jih IBM zagotavlja za Wimbledon, kjer v vrhuncu teniškega turnirja vodi ekipo 180 ljudi. Seddon je bil leta 2015 prepoznan (s strani Information Age) za enega izmed vodilnih strokovnjakov na področju uporabe podatkov. Lanska kampanja v povezavi z Wimbledonom, ki jo je vodil, je prejela nagrado Campaign Magazine za najboljšo digitalno inovacijo leta.

Twitter | LinkedIn


Carsten Thode

Synergy | Direktor strategij
Bio

Carsten je direktor strategij pri Synergy, eni vodilnih sponzorskih agencij s pisarnama v Londonu in New Yorku. Med naročniki agencije so med drugimi podjetja Bose (partnerstvo z ekipo Mercedes AMG Petronas F1), Beko (partnerstvo s FC Barcelono), BMW, Coca-Cola, Under Armour, Aviva, SSE, Canterburry in Accenture. Thode je bil pred prihodom v Synergy v vlogi globalnega sponzorskega menedžerja pri Reutersu (formula 1 in golf) ter v vlogi vodje strategij pri angleškem nogometnemu klubu Manchester United.

Twitter | LinkedIn


Ian Mollard

Curiosity 360 Productions | Direktor
Bio

Ian ima več kot 25 izkušenj dela v industriji športnih dogodkov. V zadnjih letih se je osredotočil na produkcijski del in bil vključen v (para)olimpijske igre London 2012 in Rio 2016, SP v rokometu Katar 2015, Evropske igre Baku 2015, Invictus Games 2014 in 2016 ter SP v atletiki London 2017. Na atletskem SP je z ekipo »oživil« maskoto »Hero The Hedgehog«, ježka junaka, ki je prevzel srca ljudi in postavil nove standarde v interakciji z občinstvom. Aktivacija je bila nagrajena v okviru BT Sports Industry Awards 2017.

Twitter | LinkedIn


Kenny Ager

WePlay | Direktor naročnikov
Bio

Pred prihodom v Publicis, kjer je Kenny Ager ustvaril športni oddelek SMG Sports, je sodeloval s formulo ena in angleško Premier ligo. Leta 2010 se je preselil na Daljni vzhod, kjer je vzpostavil mrežo pisarn po jugovzhodni Aziji, ki so upravljale in prodajale oglaševalske pravice za prenose tekem Premier lige. V Veliko Britanijo se je vrnil leta 2014 in se pridružil Snack Media, digitalni športni medijski hiši. Nedavno se je pridružil digitalni agenciji WePlay, kjer deluje kot direktor naročnikov (med njimi so LaLiga, FC Barcelona, PGA European Tour, Red Bull in Yokohama Tyres).

Twitter | LinkedIn


Luka Dukich

Chicago Bulls | Vodja digitalnih vsebin
Bio

Luka Dukich je vodja digitalnih vsebin pri NBA klubu Chicago Bulls. Odgovoren je za nadzor klubskih profilov na družbenih medijih in preostalo vsebino – od prenosov tekem do sponzorskih vsebin. Dukich je v klubu prisoten od leta 2015 in v tem času je klub postal vodilni na področju raznolikih vsebin, kar jim je prineslo prestižno nagrado SportsBusiness Journal 2017 v kategoriji za najboljše družbene medije v športu ter nominacijo v isti kategoriji leta 2018. Luka je pred prihodom k Chicago Bullsom 5 let deloval pri United Entertainment Group, športno-zabavni marketinški podaljšek podjetja Edelman Worldwide. Luka rad počne stvari na drugačen, inovativen način in podpira nenavadnost.

Twitter | LinkedIn


Tomislav Pacak

Hrvaška nogometna zveza (HNS) | Vodja komuniciranja
Bio

Tomislav Pacak je vodja komuniciranja pri Nogometni zvezi Hrvaške, kjer je odgovoren za medije, odnose z javnostmi in digitalne platforme. S svojim prihodom je leta 2013 vpeljal digitalno usmeritev #BeProud, ki je bila leta 2014 s strani UEFA prepoznana kot najboljša digitalna kampanja za vključevanje navijačev v Evropi. Vse od takrat so digitalni kanali Nogometne zveze Hrvaške v evropskem vrhu. Ta status so potrdili tudi z močno digitalno kampanjo #Obitelj (#Družina) pred in med FIFA svetovnim nogometnim prvenstvom v Rusiji 2018.

Twitter | LinkedIn


Paul Rogers

AS Roma | Vodja digitalnih vsebin in družbenih medijev
Bio

Paul Rogers je vodja digitalnih vsebin in družbenih medijev pri AS Roma, enem najbolj znanih nogometnih klubov na svetu. Pred prihodom v Romo januarja 2015 je Paul preživel 14 let pri angleškem nogometnem velikanu Liverpoolu. Kot vodja vsebin je skrbel za prisotnost in komuniciranje kluba na digitalnih kanalih, družbenih medijih in na televiziji ter kasneje prevzel razvoj in vodenje mednarodne medijske strategije kluba. Liverpoolu je pomagal vsakodnevno komunicirati s 25 milijoni sledilci v 18 različnih jezikih.

Twitter | LinkedIn


Jerry Daniel Newman

Facebook | Vodja športnih partnerstev (EMEA)
Bio

Vodja za šport pri Facebooku za področje vzhodne Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike ima za seboj več kot 15 let delovanja v športnem marketingu. Pred prihodom k Facebooku je Jerry Newman vodil digitalne strategije za angleški nogometni klub Chelsea FC. Osredotočal se je na komunikacijo in odnos z milijoni navijačev, ki jih ima klub po svetu in tako višal tržno vrednost kluba. Z izkušnjami, ki jih je pridobil v upravljalskih funkcijah na področju marketinga, odnosov s strankami, medijev in sponzorstev (deloval je tudi pri Angleški nogometni zvezi), ima odličen vpogled in razumevanje, kako lahko digitalni kanali prehitijo tradicionalne modele pri inovativnih izkušnjah za ljubitelje športa in ponujajo višjo vrednost za imetnike pravic in sponzorje.

Twitter | LinkedIn