Iz programa 2019

Kreativnost in sponzorstva

Joel Seymour-Hyde je direktor britanske podružnice Octagona, globalne kreativne športno-marketinške agencije. V tej vlogi sodeluje s številnimi vodilnimi blagovnimi znamkami in imetniki pravic v svetu športa in zabave, kot so ABInbev, Adidas, AIG, Danone, Mars, MasterCard, Shell in Sony Mobile. Na SPORTO konferenci bo govoril o kreativnih delih, ki premikajo meje v športni industriji in so bila letos nagrajena v okviru (premierne) športne kategorije »Entertainment Lions for Sport« na Kanskih levih.


Vsebine za generacijo Z

Jeff Nathenson, direktor mednarodne izpostave digitalnega medijskega podjetja Whistle Sport, kjer ustvarjajo vsebine za postmilenijsko občinstvo, t. i. generacijo Z, nas nekoliko provokativno sprašuje: »Če so družbene platforme najbolj obiskana ulica na planetu, zakaj je vaša izložba na tej ulici videti tako žalostno?« Zakaj bi podjetja/sponzorske znamke morale k družbenim omrežjem pristopiti drugače kot h kateri koli drugi marketinški platformi in zakaj lahko šport pomaga pri tem.


Občinstva v času kratke pozornosti

Tehnološki velikan Rakuten, pod njegovo okrilje spada tudi Viber, v zadnjem obdobju igra vse pomembnejšo vlogo v svetu športa. Sally Burtt-Jones, direktorica poslovnega razvoja, sodeluje z globalnimi partnerji, kot so FC Barcelona, Golden State Warriors, BBC in UNICEF, ki na Viberju ustvarjajo edinstvene skupnosti ter odpirajo nove dragocene priložnosti vključevanja skozi tehnologijo. Kaj vse omogočajo klepetalni roboti in kako pridobiti občinstvo v obdobju izredno kratke pozornosti (»attention span«) uporabnikov?


Zmagovita kombinacija: tehnologija, digitalno, trajnostni razvoj

Jonathan Turner vodi digitalno strategijo pri regati The Ocean Race, eni od najzahtevnejših preizkušenj v profesionalnem športu. Z združevanjem tehnologije in zgodb, ki jih piše tekmovanje iz nekaterih bolj odročnih koncev sveta, ustvarja edinstvene izkušnje za občinstvo. Prestižna regata, ki se odvija od leta 1973, je v letu 2019 prejela številne nagrade na globalnem športno-marketinškem odru, med njimi s področja tehnologije, digitalnih komunikacij in trajnostnega razvoja.


WWE: Med športom, zabavo in pop kulturo

Se spomnite Hulka Hogana? Veste, kje je kariero začel hollywoodski zvezdnik Dwayne »The Rock« Johnson? World Wrestling Entertainment (WWE) velja za sinonim marketinške odličnosti in uspešnega poslovnega modela tako na »pay-per-view« področju kot tudi pri globalnem dosegu in prodaji »merchandise« izdelkov. Giancarlo Bernini, ki pri WWE vodi marketing za severnoevropske trge, nas bo popeljal v zakulisje združevanja športa in zabave s popularno kulturo.


UEFA in spremenjena medijska pokrajina

Potem ko je SPORTO v lanskem letu zaznamoval obisk predsednika Evropske nogometne zveze (UEFA) Aleksandra Čeferina, bo imela tudi letošnja izvedba konference priložnost gostiti predstavnika ene od vodilnih športnih organizacij. Gost SPORTO konference 2019 bo Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga pri UEFA Events, ki se bo posvetil izzivom evropskega nogometa v spremenjeni medijski pokrajini.


Znamčenje: Iz Formule 1 v kolesarstvo

»V svet kolesarjenja se podajamo z velikim spoštovanjem do njegovih pravil ter zgodovine in dediščine ekip in navijačev v tem športu. Čeprav si želimo uvajati tehnološke inovacije, pa bi radi dopolnili in okrepili kolesarstvo tudi z uporabo najboljših praks, preizkušenih v Formuli 1,« je za zadnjo številko SPORTO magazina povedal John Allert, vrhunski strokovnjak za znamčenje pri podjetju McLaren, ki je z ekipo Bahrain Merida razširilo svojo blagovno znamko na področje profesionalnega kolesarstva.


Kako pripovedujejo zgodbe Vikingi iz Minnesote?

Scott Kegley je izvršni direktor za digitalne medije in inovacije pri ekipi ameriškega nogometa Minnesota Vikings. Na SPORTO konferenci bo predstavil pristop Vikingov do ustvarjanja vsebin, o njihovih inovacijah in tudi sodelovanju s sponzorskimi znamkami, kot je Pepsi. Pod vodstvom Kegleyja je ta franšiza NFL v zadnjem obdobju osvojila tri nagrade na področju digitalnih vsebin; dve v okviru »The Shorty Awards« in eno »The Webby Award«.


Raznolikost, ženski nogomet in Levinje

Na področju ženskega (ekipnega) športa, posebej nogometa, so se zgodili tektonski premiki. Tudi z vstopom sponzorjev, kot je Visa. Sally Hancock (sponzorska osebnost leta v Veliki Britaniji) in Sally Horrox, izvršni partnerici v svetovalni družbi Y Sport, sta v zadnjih letih orali ledino na področju profesionalnega in komercialnega razvoja tega področja. Marzena Bogdanowicz, direktorica marketinga ženskega nogometa pri Nogometni zvezi Anglije, bo podrobneje predstavila aktivnosti angleških Levinj (»Lionesses«). Kakšne so izkušnje iz Slovenije?


Sponzorski izzivi in pravni vidiki »endorsement« sodelovanj

Ameriški olimpijski in paralimpijski komite je pred kratkim objavil spremenjene smernice v povezavi s Pravilom 40 (»Rule 40«), ki za igre v Tokiu omogočajo več aktivnosti osebnim sponzorjem. V sodelovanju s Sport Lexom se bomo dotaknili pravnega vidika »endorsement« sodelovanj. Članica upravnega odbora Evropskega sponzorskega združenja (ESA) Sophie Morris pa bo s predstavniki sponzorskih znamk iz naše regije spregovorila o trendih in aktualnih izzivih.

* Celoten program bo objavljen v začetku novembra.