Program

Sponzorstvo: marketing, ki ga poganja strast ljudi

Carsten Thode je direktor strategij pri Synergy, eni vodilnih sponzorskih agencij s pisarnama v Londonu in New Yorku. Med naročniki agencije so med drugimi podjetja Bose (partnerstvo z ekipo Mercedes AMG Petronas F1), Beko (partnerstvo s FC Barcelono), BMW, Coca-Cola, Under Armour, Aviva, SSE in Canterburry Na SPORTO konferenci bo ponudil svoj pogled na trende v sponzorstvih oziroma marketingu, ki ga poganja strast ljudi, kot rad pove. Je zagovornik celostnih kampanj in poglobljenega vpogleda v ciljno skupino.


Digitalno: pristop čikaških Bikov in hrvaških »ognjenih«

Na SPORTO 2018 prihajata Luka Dukich, vodja digitalnih vsebin pri znamenitih čikaških Bikih, in Tomislav Pacak, vodja komuniciranja pri Nogometni zvezi Hrvaške (HNS). Dukich je del Chicago Bullsov od leta 2015 in v tem času je klub postal eden vodilnih v NBA na področju raznolikih in oznamčenih (sponzorskih) vsebin. Kampanja HNS #Obitelj iz obdobja letošnjega za Hrvaško izjemnega svetovnega nogometnega prvenstva je uvrščena v finalni izbor Uefe za najboljšo digitalno kampanjo za vključevanje navijačev med evropskimi zvezami.


Kako se Facebook in Instagram vključujeta v športni ekosistem

Jerry Newman, vodja športnih partnerstev pri Facebooku za Evropo, Afriko in Srednji vzhod, bo ponudil vpogled v načine, kako športne organizacije po svetu uporabljajo Facebook in Instagram za krepitev odnosov z navijači, kar jim obenem omogoča tudi rast ključnih tokov prihodkov, ki temeljijo na medijih, prodaji vstopnic, sponzorstvih in maloprodaji. Kenny Ager, direktor naročnikov prodorne agencije WePlay (med njimi so La Liga, Evroliga, Ryder Cup in Red Bull) pa se bo dotaknil OTT-platform ter monetizacije digitalnega marketinga.


Posebni gost: Aleksander Čeferin

Aleksander Čeferin je bil septembra 2016 izvoljen za 7. predsednika Evropske nogometne zveze (UEFA). Hkrati je postal podpredsednik Mednarodne nogometne zveze (FIFA). Na SPORTO konferenci 2018 bo z udeleženci podelil izkušnje z vodenjem vodilne organizacije v svetu športa, ki diktira trende na več področjih športnega posla. Ekskluzivni pogovor se bo med drugim dotaknil (marketinških) produktov Uefe, kot sta liga prvakov in ženski nogomet, aktualnih kampanj, novosti in vizije za prihodnost.


»Naj vas zabavamo«

Maskote, ki so duhovite, nepredvidljive in vedno pripravljene na vragolije, so neprecenljiv del športnega doživetja. Junaški ježek (Hero the Hedgehog), maskota lanskega svetovnega prvenstva v atletiki, je s svojimi podvigi na londonskem stadionu osvojil srca ljudi in postavil nove standarde v interakciji z občinstvom. Ian Mollard, direktor podjetja Curiosity 360 Productions, kjer so zasnovali ježkov lik in osebnost, bo na konferenci predstavil zgodbo o tem, kako je maskota sama po sebi postala blagovna znamka.


Tehnološki velikan na »sveti travi«

Svet tehnologije doživlja stalne spremembe. Tudi svet športa je vedno v gibanju. Hitrost obeh svetov je neprizanesljiva. Kako lahko tehnološko podjetje v nadvse konkurenčnem okolju ohranja svoj pomen kot sponzorski partner ikonične športne znamke, ki mu prinaša tudi ustrezno donosnost naložbe? Sam Seddon, vodja športnih sponzorstev pri IBM, bo na #sporto2018 govoril o tem, kako Wimbledon in IBM (tudi s pomočjo IBM Watsona), s skupaj 230-letno zgodovino, ostajata relevantna in skupaj pomagata spreminjati dojemanje tenisa.


Digitalna (r)evolucija AS Rome

Za organizacije je ključnega pomena, da se znajo neprestano prilagajati novostim in soustvarjati trende, ki jih znajo obogatiti s kakovostno vsebino. Slednje odlično opravljajo pri italijanskem nogometnem klubu AS Roma. Med drugim Twitter profil @ASRomaEN s ščepcem humorja in kreativnimi formati privablja številne navijače po svetu, upravljavci profila pa so »postali slavni« pod skupnim imenom Roma Admin. Paul Rogers, direktor za digitalne medije, je pri klubu odgovoren za digitalno (r)evolucijo in miselno preobrazbo, ki je sestavni del procesa.

 
Celoten program z urnikom konference bo objavljen v kratkem.