Program

Četrtek, 22. november

09:30
SPORTO 2018 dobrodošlica
09:40 – 10:15
Zgodba o junaškem ježku
Ian Mollard | Curiosity 360 Productions, direktor
Junaški ježek (»Hero the Hedgehog«), uradna maskota lanskega svetovnega prvenstva v atletiki v Londonu, je ukradel ogromno pozornosti občinstva in se s svojo prikupnostjo zasidral v srcih ljubiteljev atletike. Sam po sebi je postal blagovna znamka, na novo raven pa je postavil merila pri interakciji z občinstvom. Akcija z ježkom v glavni vlogi je prejela tudi nagrado Britanskega združenja športne industrije kot »zabavna izkušnja leta 2017«.
10:15 – 10:30
Diskusija: »Naj vas zabavamo«
Ian Mollard | Curiosity 360 Productions, direktor
Kris Schoeters | Heat International, direktor
Predstavitev dogodka je sestavni del vsakega športnega in navijaškega spektakla. Težko si predstavljamo katerega od največjih boksarskih obračunov brez glasne napovedi slovitega Michaela Bufferja »pripravite se na spopad!« Slišali bomo dva moža s 25-letnimi izkušnjami na področju športnega »entertainmenta« – dodane vrednosti za šport, gledalce in tudi sponzorske znamke.
10:30 – 11:15
Facebook in Instagram trdno vpeta v športno industrijo
Jerry Newman | Facebook, vodja športnih partnerstev (EMEA)
Vodja športnih partnerstev pri Facebooku za Evropo, Afriko in Srednji vzhod bo ponudil vpogled v načine, kako športne organizacije po svetu uporabljajo Facebook in Instagram za krepitev odnosov z navijači, kar jim obenem omogoča tudi rast ključnih tokov prihodkov, ki temeljijo na medijih, prodaji vstopnic in sponzorstvih.
11:15 – 11:40
Odmor za kavo in mreženje
11:40 – 12:15
Digitalna monetizacija za imetnike pravic in blagovne znamke
Kenny Ager | WePlay, direktor naročnikov
Kenny Ager iz prodorne agencije WePlay (med njihovimi naročniki so La Liga, Evroliga, Ryder Cup, Yokohama in Red Bull) se bo dotaknil OTT-platform ter monetizacije digitalnega marketinga za športne organizacije in blagovne znamke.
12:15 – 13:00
Sponzorske aktivacija: Trendi s svetovnega prvenstva v nogometu Rusija 2018
Jeremy Edwards | Activative, soustanovitelj in direktor
Kakšno je bilo sponzorsko okolje na minulem nogometnem svetovnem prvenstvu v Rusiji in kdo je najbolje izkoristil priložnosti tega največjega športnega dogodka iztekajočega leta? Predstavljeni bodo primeri z vsega sveta, od finančno najbolj razkošnih do »strupa v majhnih stekleničkah«. Kakšni so svetovni sponzorski trendi in kaj smo se na tem področju naučili v Rusiji?
13:00 – 14:30
Odmor za kosilo in mreženje
14:30 – 15:05
Družina (»Obitelj«) v finalu svetovnega prvenstva
Tomislav Pacak | Nogometna zveza Hrvaške (HNS), vodja komuniciranja
Minulo prvenstvo v Rusiji je bilo izjemno za Hrvaško, ki je postala najmanjša država finalistka na svetovnih prvenstvih. Njihova reprezentanca je bila po mundialu nagrajena tudi za kampanjo, poimenovano #Obitelj, za najboljše vključevanje navijačev med vsemi nogometnimi zvezami pod okriljem Uefe.
15:05 – 15:55
Pomen vsebinskega filtra pri Čikaških bikih
Luka Dukich | Chicago Bulls, vodja digitalnih vsebin
Sloviti košarkarski klub iz Čikaga je v zadnjih letih postal eden vodilnih v NBA na področju raznolikih in oznamčenih (sponzorskih) vsebin. Kakšna je klubska filozofija in kako uporabljajo filtre za vsebine (HITTID), bo pojasnil Luka Dukich, z Biki tudi dobitnik ameriškega priznanja Najboljši športni družbeni medij.
15:55 – 16:20
Odmor za kavo in mreženje
16:20 – 17:05
Marketing, ki ga poganja strast
Carsten Thode | Synergy, direktor strategij
Direktor strategij pri Synergy, eni vodilnih sponzorskih agencij s pisarnama v Londonu in New Yorku (naročniki Bose z Mercedesom F1, Beko z FC Barcelono, BMW, Coca-Cola, Under Armour, Aviva, SSE, Canterburry), bo ponudil svoj pogled na svet sponzorstev oziroma marketinga, ki ga poganja strast ljudi, kot rad pove. Je zagovornik celostnih kampanj in poglobljenega vpogleda v ciljno skupino.
17:05 – 17:35
Diskusija: Pot proti odbojkarskemu evropskemu prvenstvu 2019
Aleksandar Boričić | Evropska odbojkarska zveza (CEV), predsednik
Metod Ropret | Odbojkarska zveza Slovenije, predsednik
Po odbojkarskih zvezah, združenjih, ligah in klubih po svetu se letno skupno zavrti 3,5 milijarde evrov. Kako deluje sodobni odbojkarski ekosistem tudi skozi prizmo tržnih načrtov ob evropskem prvenstvu 2019 (m), ki ga bodo poleg Slovenije gostile Nizozemska, Belgija in Francija. Pred največjim športnim dogodkom prihodnjega leta pri nas bo z nami tudi prvi mož evropske odbojke Aleksandar Boričić.
19:30
SPORTO prireditev Awards & Brands (hotel Slovenija)
20:30 – 22:00
SPORTO večerja (klub Tivoli)
22:00
SPORTO zabava (klub Tivoli)

Petek, 22. november

09:45 – 10:20
Diskusija: Sponzorska krajina & Jadranska regija
Neil Morley | Neil Morley | Cat’s Eye Communications, direktor
Vlatka Kamenić Jagodić | HEP, izvršna direktorica sektorja za tržne in marketinške strategije
O sponzorstvih bo s članoma žirije za nagrado SPORTO 2018 razpravljal Toby Hester (strokovnjak za sponzorske treninge in direktor ESA), tudi predsednik žirije SPORTO Awards v zadnjih treh letih. Katere novosti je bilo zaznati pri letošnjih nagradah? Kako se sponzorskih izzivov in odnosov z lastniki pravic lotevajo v podjetju HEP in kakšne so izkušnje iz naše regije Neila Morleyja (Cat’s Eye Communications ter nekdanjega direktorja marketinga pri podjetju Akrapovič)?
10:20 – 11:10
Tehnološki velikan na sveti travi
Sam Seddon | IBM, vodja športnih sponzorstev
Svet tehnologije doživlja stalne spremembe. Tudi svet športa je vedno v gibanju. Hitrost obeh svetov je neprizanesljiva. Kako lahko tehnološko podjetje v nadvse konkurenčnem okolju ohranja svoj pomen kot sponzorski partner ikonične športne znamke, ki mu prinaša tudi ustrezno donosnost? Kako Wimbledon in IBM s skupaj 230-letno zgodovino ostajata relevantna in skupaj pomagata spreminjati dojemanje tenisa.
11:10 – 12:00
SPORTO pogovor
Aleksander Čeferin | UEFA, predsednik
Aleksander Čeferin je bil septembra 2016 izvoljen za sedmega predsednika UEFA, posledično je postal tudi podpredsednik FIFA. Z udeleženci bo delil izkušnje z vodenjem vodilne organizacije v svetu športa, ki diktira trende na več področjih športnega posla. Ekskluzivni pogovor se bo med drugim dotaknil (marketinških) produktov UEFA, kot sta liga prvakov in ženski nogomet, aktualnih kampanj, novosti in vizije za prihodnost.
12:00 – 12:25
Odmor za kavo in mreženje
12:25 – 13:15
Digitalna (r)evolucija AS Rome
Paul Rogers | AS Roma, direktor za digitalne medije
Za organizacije je ključnega pomena, da se znajo neprestano prilagajati novostim in soustvarjati trende, ki jih znajo obogatiti s kakovostno vsebino. Slednje odlično opravljajo pri italijanskem nogometnem klubu AS Roma. Med drugim Twitter profil @ASRomaEN s ščepcem humorja in kreativnimi formati privablja številne navijače po svetu, upravljavci profila pa so »postali slavni« pod skupnim imenom Roma Admin. Ne zamudite vpogleda v njihovo delo, pristop in merjenje (digitalnega) uspeha.
13:15 – 13:50
Diskusija: Sedanji in prihajajoči uporabniki športnih vsebin
Kenechi Belusevic | Discovery, vodja razvoja, distribucije in športnih vsebin
Blaž Jarc | Planet TV, odgovorni urednik informativnega in športnega programa
Digitalni svet in razvoj tehnologije vplivata na športno medijsko okolje in na vedenje uporabnikov športnih vsebin. Video na zahtevo in platforme OTT so v porastu. Kako ustvariti primeren medijski izdelek in kako razpolagati s pravicami med sodobnimi mediji? Razprava z medijskim gigantom Discovery in njegovo vseevropsko športno mrežo Eurosport, lokalni prihid pa bo dodal Planet TV, tudi lastnik pravic za produkte kot sta nogometna Prva Liga Telekom Slovenije in košarkarska ABA liga.
13:50 – 14:15
SPORTO 2018 Zaključki
Zaključki s Tobyjem Hesterjem: kaj smo opazili, kaj smo se naučili na SPORTO konferenci 2018?
14:15
Odmor za kosilo in zaključek konference

Predavanja bodo potekala v angleškem jeziku brez prevodov. Organizator si pridružuje pravico do spremembe programa.