Program SPORTO 2019

Četrtek, 21. november

08:00
Registracija udeležencev
09:35
SPORTO 2019 dobrodošlica
09:45 – 10:25
Sprejemanje raznolikosti
Sally Horrox in Sally Hancock | Y Sport, izvršni partnerici
Vpogled v komercialno rast ženskega športa iz zadnjega obdobja z vidika imetnikov pravic in sponzorskih znamk.
10:25 – 11:05
Prihodnost nogometa je ženskega spola
Marzena Bogdanowicz | direktorica marketinga ženskega nogometa pri Angleški nogometni zvezi

Pogled v strategijo in rast priljubljenosti ženskega ter dekliškega nogometa v Angliji s poudarkom na komunikaciji Levinj (angleška ženska reprezentanca) na zadnjem svetovnem prvenstvu v Franciji in vpliv tega turnirja, ki je opazen povsod po svetu.

V pogovoru bosta sodelovali:

Andreja Leskovšek McQuarrie | ŽNK Radomlje, predsednica
Urška Končar | NZS, vodja sektorja za trženje in komuniciranje
11:05 – 11:30
Odmor za kavo in mreženje
11:30 – 12:00
Občinstva v času kratke pozornosti
Sally Burtt-Jones | Rakuten Viber, vodja poslovnega razvoja
Tehnološki velikan Rakuten sodeluje z globalnimi partnerji, kot so FC Barcelona, Golden State Warriors, BBC in UNICEF, ki ustvarjajo edinstvene skupnosti ter odpirajo nove priložnosti vključevanja skozi tehnologijo. Kaj vse omogočajo klepetalni roboti in kako pridobiti občinstvo v obdobju izredno kratke pozornosti uporabnikov?
12:00 – 12:30
Med športom, zabavo in pop kulturo
Giancarlo Bernini | WWE International, direktor marketinga
Se spomnite Hulka Hogana? Veste, kje je kariero začel hollywoodski zvezdnik Dwayne »The Rock« Johnson? World Wrestling Entertainment (WWE) velja za sinonim marketinške odličnosti in uspešnega poslovnega modela tako na »pay-per-view« področju kot tudi pri globalnem dosegu in prodaji »merchandise« izdelkov. Vpogled v zakulisje združevanja športa in zabave s popularno kulturo.
12:30 – 13:15
Kako pripovedujejo zgodbe Vikingi iz Minnesote?
Scott Kegley | Minnesota Vikings, izvršni direktor za digitalne medije in inovacije
Podrobnosti o pristopu ekipe ameriškega nogometa Minnesota Vikings do ustvarjanja vsebin, njihovih inovacijah in tudi o sodelovanju s sponzorskimi znamkami. Vikingi so v zadnjem obdobju osvojili tri nagrade na področju digitalnih vsebin; dve v okviru »The Shorty Awards« in eno »The Webby Award«.
13:15 – 14:45
Odmor za kosilo in mreženje
14:45 – 15:30
The Ocean Race: zmagovita kombinacija tehnologije, digitalnega in trajnostnega razvoja
Jonathan Turner | The Ocean Race, direktor digitalnih vsebin
Regata The Ocean Race velja za eno od najzahtevnejših preizkušenj v profesionalnem športu. Z združevanjem tehnologije in zgodb, ki jih piše tekmovanje iz nekaterih bolj odročnih koncev sveta, ustvarja edinstvene izkušnje za občinstvo. Prestižno tekmovanje, ki se odvija od leta 1973, je v letu 2019 prejelo številne nagrade na globalnem športno-marketinškem odru, med njimi s področja tehnologije, digitalnih komunikacij in trajnostnega razvoja.
15:30 – 16:00
Endorsement sodelovanja s športniki: verzija 2.019
Vsebina v pripravi z Inštitutom za športno pravo SportLex.
Dotaknili se bomo različnih vidikov in pristopov ter pogledali trenutne trende, povezane s športniki kot ambasadorji blagovnih znamk v današnjem digitalnem svetu.
16:00 – 16:30
Odmor za kavo in mreženje
16:30 – 17:10
Kreativnost in sponzorstva
Joel Seymour-Hyde | Octagon, direktor britanske podružnice
Joel Seymour-Hyde kot direktor britanske podružnice Octagona, globalne kreativne športno-marketinške agencije, sodeluje s številnimi vodilnimi blagovnimi znamkami v svetu športa in zabave; med njimi so tudi ABInbev, Adidas, AIG, Danone, Mars in MasterCard. V Portorožu bo govoril o kreativnih delih, ki premikajo meje v športni industriji in so bila letos nagrajena v okviru (premierne) športne kategorije »Entertainment Lions for Sport« na Kanskih levih.
17:10 – 17:50
Izzivi evropskega nogometa v spremenjeni medijski pokrajini
Guy-Laurent Epstein | UEFA Events, direktor marketinga
Marketinški direktor ene od vodilnih športnih organizacij v svetu športa bo predstavil svoje izkušnje in pogled na spremenjene oblike distribucije vsebin, OTT platforme in e-šport ter spregovoril o izzivih evropskega nogometa v spremenjenem medijskem okolju.
19:00 – 20:30
SPORTO večerja & mreženje (Hotel Slovenia)
20:45 – 21:45
SPORTO Awards & Brands (Hotel Slovenia)
22:00
SPORTO Party (Tivoli Club)

Petek, 22. november

10:05 – 10:45
Integrirano sponzorstvo – več kot le marketinški cilji
Sophie Morris | Evropsko sponzorsko združenje, članica upravnega odbora

Sponzorstva imajo potencial, ki presega njihovo integracijo zgolj v okviru promocijskega/trženjskega spleta znamke ali podjetja. Kako lahko tržniki pomagajo spremeniti percepcijo sponzorstev interno?

V pogovoru bo sodeloval:

Veljko Odobašić | Sport mts (Telekom Srbije Group), koordinator digitalnih vsebin
Gregor Mauko | Toyota Adria, generalni direktor
10:45 – 11:30
Iz Formule 1 v kolesarstvo
John Allert | McLaren, izvršni direktor McLaren Pro Cycling in član upravnega odbora McLaren Racing

»V svet kolesarjenja se podajamo z velikim spoštovanjem do njegovih pravil ter zgodovine in dediščine ekip in navijačev v tem športu. Čeprav si želimo uvajati tehnološke inovacije, pa bi radi dopolnili in okrepili kolesarstvo tudi z uporabo najboljših praks, preizkušenih v Formuli 1,« je za zadnjo številko SPORTO magazina povedal John Allert, vrhunski strokovnjak za znamčenje pri skupini McLaren, ki je razširilo svojo blagovno znamko na področje profesionalnega kolesarstva.

V pogovoru bo sodeloval:

Milan Eržen | Bahrain Merida Pro Cycling Team, izvršni direktor
11:30 – 12:00
Odmor za kavo in mreženje
12:00 – 12:40
Vsebine za generacijo Z
Jeff Nathenson | Whistle Sports, direktor mednarodne izpostave
Direktor mednarodne izpostave digitalnega medijskega podjetja Whistle Sports, kjer ustvarjajo vsebine za postmilenijsko občinstvo, t. i. generacijo Z, nas nekoliko provokativno sprašuje: »Če so družbene platforme najbolj obiskana ulica na planetu, zakaj je vaša izložba na tej ulici videti tako žalostno?« Zakaj bi podjetja/sponzorske znamke morale k družbenim omrežjem pristopiti drugače kot h kateri koli drugi marketinški platformi in zakaj lahko šport pomaga pri tem.
12:40 – 13:20
SPORTO pogovor: Dallas Mavericks
Connor Terry | Dallas Mavericks, vodja korporativnih partnerstev
Pogovor s predstavnikom – med Slovenci najbrž najbolj priljubljene NBA ekipe – Dallas Mavericks o vplivu Luke Dončića na komercialno plat franšize in o tem, kako moštvo krmari v okolju novega mednarodnega partnerskega programa NBA.
13:20 – 13:45
SPORTO 2019 zaključki
Ključna dognanja oz. kaj je najbolj zaznamovalo #sporto2019.
13:45 – 15.00
Kosilo in mreženje | zaključek konference

Predavanja in diskusije bodo v angleškem jeziku. Organizator si pridružuje pravico do morebitnih sprememb v programu.