Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

O KONFERENCI

SPORTO konferenca je vodilni dogodek o športnem marketingu in sponzorstvih v športu v regiji. Glavni namen konference je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj, hkrati pa dogodek ponuja tudi priložnost za poslovno mreženje. Konferenca na enem mestu združuje podjetja (sponzorje), lastnike pravic (klubi, zveze, organizatorji dogodkov), agencije, medije, študente in vse ostale, ki jih zanimajo obravnavane tematike.

V sklopu konference vsako leto poteka razglasitev SPORTO Awards in SPORTO Brands ter SPORTO dobrodelna dražba.


 


Dosedanji udeleženci in njihova mnenja

 

Karen Earl / Evropsko sponzorsko združenje (ESA), predsednica


»Ste v pravem poslu. Sponzorstvo kot industrija raste, ker uspešno dosega potrošnike v času, ko je to postalo izredno težko.«



Tim Ellerton / Heineken International, upravljalec globalnih sponzorstev


»SPORTO konferenca je fantastična konferenca s čudovitimi možnostmi za povezovanje, zelo jo priporočam.«



Marc Audrit / Western Union, globalni direktor


»SPORTO je odlična priložnost, da se učimo in povezujemo, enakovredna tistim v New Yorku, Londonu ali Nemčiji.«



Andy Milligan / Ambrand, direktor, avtor uspešnice Brand it Like Beckham


»SPORTO konferenca kaže veliko razumevanja za spreminjajočo vlogo in vpliv športa na posel.«



Ben Wells / Evropsko sponzorsko združenje (ESA), član upravnega odbora


»SPORTO je priložnost, da smo odkriti in delimo ideje, izkušnje in najboljše zgodbe z drugimi, le tako gremo vsi skupaj naprej in se razvijamo.«



Shaun Whatling / Redmandarin, direktor


»Čestitke za vašo konferenco. Nekatere od predstavitev, ki sem jih videl, bi bile med najboljšimi na številnih konferencah, ki sem jih videl, recimo v Londonu.«



Toby Hester / Evropsko sponzorsko združenje (ESA), direktor
Alexander Jobst / FIFA, direktor prodaje in licenciranja
Frank van der Heijden / Coca Cola, direktor projekta UEFA Euro 2008
Peter Willems / UEFA, direktor marketinga
Josh Robinson / Synergy, direktor digitalnih komunikacij
Tim Collins / Octagon UK, direktor
Jez Jowett / Havas S & E, direktor digitalnih komunikacij in družbenih medijev
Nigel Geach / IFM Sports Marketing Surveys, direktor
S. Singh and J. Olaleye / Arsenal FC, Arsenal in the Community
Richard Denton / Trefpunt Amsterdam, direktor
David Farrelly / UEFA Media Technolgies, urednik uefa.com
Jure Franko / nosilec olimpijske kolajne
Nikola Žinić / Bruketa & Žinić OM, soustanovitelj in kreativni direktor
Vladimir Grbić / Odbojkarska zveza Srbije, podpresednik & član odbojkarske dvorane slavnih
Ranko Vučinić / KHL Medveščak, direktor komuniciranja in odnosov z javnostjo
Dirk Huefnagels / HypoVereinsbank, direktor korporativnega marketinga
Rachael Church-Sanders / ZagZig Media, direktorica
Matt Owen / Liverpool FC, vodja spletnih skupnosti
Catherine Hall / WTA Tour, direktorica marketinga in sponzorstev v Evropi
Andreas Gollhofer / Kraft Foods, Milka, vodja sponzorstev in dogodkov
Didac Lee / FC Barcelona, član uprave in direktor za nove medije