Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

16.11.2017
Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več vrst in Popolni AS izziv so kot najboljši primeri dobrih praks na področju sponzorstev in marketinga v športu v Adriatic regiji postali zmagovalci petih kategorij in ene podkategorije nagrad SPORTO Awards 2017.

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

10.11.2017
Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ki bo znova poskušala odgovoriti na nekatera ključna vprašanja na področju marketinga in sponzorstev v športu. Še nikdar na SPORTO ni prišla tako pisana zasedba govorcev, saj bodo strokovni vpogled v svoje aktivnosti delili ...

Ogrevanje za SPORTO 2017 z digitalno delavnico, sreda 15. november

3.11.2017
Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu ponudi nekaj več kot samo dvodnevno konferenco z globalno prepoznavnimi govorci. Uvertura v SPORTO 2017 bo SPORTO digitalna delavnica, na kateri bodo sodelovali: eden osrednjih #sporto2017 govorcev Jeramie McPeek, ...

Zapuščina ni več nekaj, kar je le »lepo imeti«

29.10.2017
Michael Cole je priznan marketinški strokovnjak, ki je izjemno uspešno izpeljal BT-jevo (British Telecommunications) kampanjo za olimpijske in paraolimpijske igre v Londonu leta 2012. Z lastno svetovalno agencijo TrueGold Communications sodeluje pri sponzorstvih največjih prihodnjih športnih dogodkov, kot so OI Pjongčang 2018 in Tokio 2020. ...

SPORTO 2017 pogovorni asistent ne pozna počitka

28.10.2017
SPORTO 2017 ima svojo aplikacijo, in sicer pogovornega/klepetalnega robota (»chatbota«), ki deluje na Facebooku oz. Messengerju. »SPORTO bot« bo vse zainteresirane pred konferenco seznanjal z zanimivostmi, akcijami in nagradnimi igrami, med konferenco pa skrbel, da udeleženci ne bodo zamudili predavanj ter da bodo prvi izvedeli ...

Kot znamka morate jasno izraziti svoj namen in vedeti, zakaj ste vključeni

27.10.2017
Pred njenim obiskov v (S)Portorožu je SPORTO izprašal Freddo Hurwitz, priznano strateginjo za znamčenje in sponzorstva, ki je prepričana, da je za blagovne znamke, ki vstopajo v šport, dolgoročna strategija nujna. Fredda, rojena v Bostonu, od nekdaj navija za ekipe iz tamkajšnjega mesta in med drugim pravi, da navijačev ne gre tlačiti v demografske skupine. ...

Vsebine morajo biti pogumne, všečne, trajne, presenetljive in osredotočene na vas

25.10.2017
Brazilec Guilherme Guimarães je s pomočjo Twitterja in Facebooka povezal navijače brazilske nogometne in olimpijske reprezentance po vsem svetu. O vsebinah, ki morajo biti pogumne, všečne, trajne, presenetljive in osredotočene na vas, pa je razglabljal Jon Burkhart. V svojo zbirko akronimov boste lahko po branju dodali še dva, »BALLSY« in »QUIET«.

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards v sodelovanju z Evropskim sponzorskim združenjem (ESA)

2.9.2017
Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorskim združenjem (ESA). Z njim želimo še dodatno utrditi verodostojnost SPORTO Awards, še bolj razširiti prepoznavnost nagrade ESA »Best of Europe« in prispevati k rasti sponzorskega znanja v Evropi.

Predstavnika Allied Irish Bank s projektom #TheToughest govorca na SPORTO 2017

1.9.2017
SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampanjo #TheToughest, eno ključnih aktivnosti AIB za povrnitev ugleda in naklonjenosti med njihovimi strankami, bosta predstavila Mark Doyle (direktor blagovnih znamk) in Mark Brennan (direktor digitalnega in inovacij).

Spletne strani in publikacije še imajo vrednost, čeprav manjšo kot nekoč

5.8.2017
Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih je začel sodelovati s košarkarsko ekipo Phoenix Suns in se kasneje podpisal pod številne zanimive digitalne projekte. Bogate izkušnje so ga pripeljale na mesto koordinatorja družbenih medijev pri organizacijskem odboru za zadnji Super Bowl v Houstonu.

Fredda Hurwitz (Gingernut Thinking, prej Havas S&E) in Achim Ittner (SAP) na SPORTO 2017

30.6.2017
Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrhunskih strokovnjakov pridružila globalno priznana Fredda Hurwitz (Gingernut Thinking, prej izvršna strateška direktorica pri Havas Sports & Entertainment) in Achim Ittner (SAP) in še obogatila seznam govorcev na SPORTO 2017.

Današnje tehnološko napredno potrošniško okolje zahteva dinamičen model korporativnega sponzorstva

28.6.2017
Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – s klubi Manchester City, Bayern München, New York Yankees, ligami NHL in NBA ... –, da bi lahko prikazal svoje tehnološke sposobnosti. O potencialu in vplivu tehnologije ter strategiji pristopa smo se pogovarjali z Bjoernom Ganzhornom in Achimom Ittnerjem.

Narekovalec trendov, ki ve, kako in kje doseči (in vključiti) navijače

8.6.2017
Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Neprestano ustvarjanje vrhunske vsebine in inovativnost, podkrepljena z uporabo sodobne tehnologije vzbujata zanimanje ne le košarkarskih navdušencev. Preberite SPORTO intervju z Maikom Matischakom, direktorjem komunikacije pri NBA EMEA.

V resnici je inovativnih znamk v svetu sponzorstev zelo malo

5.6.2017
Zakaj je dostopnost podatkov spremenila industrijo, kaj vse obsega okolje e-športa in kako je ta povezan s tradicionalnim športom ter zakaj je vključenost sponzorskih zgodnjih prevzemnikov trendov tako pomembna? Pogovarjali smo se z Malphom Minnsom, nekdanjim direktorjem komercialnih partnerstev pri Team Sky-ju in ustanoviteljem agencije Strive Sponsorship.

SPORTO 2017: Najavljamo prve goste

18.5.2017
Natanko šest mesecev pred konferenco SPORTO 2017, letos bo potekala 16. in 17. novembra, najavljamo prve goste vodilne konference s področja marketinga in sponzorstev v širši regiji. V (S)Portorožu se nam bodo pridružili Maik Matischak (NBA EMEA), Michael Cole (TrueGold Communications), Malph Minns (Strive Sponsorship) in Jeramie McPeek (JM Communications). Štirje vrhunski strokovnjaki prinašajo bogate izkušnje s področja sponzorstev, komunikacije, družbenih medijev in dela z vodilnimi znamkami kot so NBA, Super Bowl, Phoenix Suns, Team Sky, British Telecommunications, Guinness, Barclays, Gatorade, EA Sports ter ostale.

Luka Modrić, SPORTO Brands 2016 – intervju

30.3.2017
Luka Modrić je v Zagrebu prejel Sporto Brands 2016. Zvezdnik Real Madrida in hrvaške nogometne reprezentance je na mednarodni konferenci o marketingu in sponzorstvih v športu SPORTO 2016 v Portorožu drugo leto zapored postal hrvaški športnik z največjo vrednostjo osebne znamke z vidika javnosti.

SPORTO 2016: Podatki, grajenje avtentičnosti in izkoriščanje veščin 21. stoletja

5.2.2017
Aktivnosti za SPORTO 2017 se počasi začenjajo, a preden se osredotočimo na sledenje in prispevanje k najnovejšim trendom v športnem poslu, je tukaj 360-stopinjski pogled na zadnje dogajanje v (S)Portorožu. 13. izvedba mednarodne konference, ki na enem mestu tradicionalno združuje poslovne in športne blagovne znamke, agencije in medije, je znova povabila nekatera najpomembnejša imena iz sveta športne industrije in ponudila priložnost za mreženje ter izmenjavo idej, izkušenj in znanja.

SPORTO 2016: Peter Prevc in »najhitreje rastoča nogometna znamka na svetu« zaokrožila program

10.11.2016
Le še teden dni je do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2016 (17. in 18. november), ki znova prinaša 360° vpogled v ključna področja marketinga in sponzorstev v športu. Med drugim bo govora o svetovnih trendih aktivacije, vedno večjem obratu v individualizem ter nagrajenih marketinških pristopih v regiji in širše, SPORTO 2016 pa bo kot posebni gost po najdominantnejši sezoni v smučarskih skokih obiskal tudi eden največjih zvezdnikov zimskih športov, Peter Prevc. Izkoristite odlično priložnost za poslovno mreženje, ki jo ponuja že 13. SPORTO konferenca, največji tovrstni dogodek v tem delu Evrope.

Kaj prinaša »predkonferenčna« jesenska izdaja SPORTO magazina?

27.10.2016
V oktobrski izdaji (št. 21) med drugim o vedno večjem obratu v individualizem, ki ga podjetja kot so Amazon in glasbena industrija že dodobra izkoriščajo, in se mu vedno bolj poskušajo prilagoditi tudi v športni industriji. Pišemo tudi o tem, zakaj potrebujemo več marketinga v športnem marketingu, spoznali boste sodelovanje IBM-a in Wimbledona ter digitalni svet košarkarskega kluba Chicago Bulls ter dve globalno odmevni marketinški akciji, britansko kampanjo »To dekle zmore« in kampanjo Orangea med evropskim nogometnim prvenstvom, ki je v ospredje postavila navijača. Včasih lahko kampanja sledi spontani objavi, kot v primeru Ivana Rakitića in Domaćice, tehnologija in trendi v družbenih medijih pa še naprej skrbijo za nenehno spreminjanje športnih platform.

SPORTO 2016: »This Girl Can« ter športno-marketinška agencija leta iz Anglije

23.6.2016
Najavljena sta prva dva gosta predavatelja vodilne konference o marketingu in sponzorstvih v športu v regiji in tem delu Evrope. Na SPORTO 2016 prihajata Tanya Joseph, direktorica poslovnih partnerstev pri Sport England (ki med drugim vodi izjemno kampanjo za večje vključevanje žensk v športne aktivnosti »This Girl Can«), ter Matt Rogan, predsednik športno-marketinške agencije Two Circles, ki je z inovativnim pristopom in uporabo podatkov pri graditvi vrednosti produktov športnih organizacij zrasla v vodilno agencijo s tega področja, pred kratkim pa je postala del grupacije WPP.

SPORTO 2016 na sporedu 17. in 18. novembra

29.2.2016
Znan je termin naslednje, že 13. izvedbe vodilnega regijskega dogodka na področju marketinga in sponzorstev v športu. Konferenca SPORTO 2016 bo letos 17. in 18. novembra na tradicionalnem prizorišču v Portorožu.

SPORTO 2015: Pravi čas, pravi kanal in pravi kontekst

25.1.2016
Preden nadaljujemo aktivnosti na poti k SPORTO 2016, smo se na kratko ozrli še nazaj na SPORTO 2015 in dvanajsto izvedbo konference. SPORTO, ki je stičišče blagovnih znamk/sponzorjev, športnih organizacij, agencij in medijev, je znova zbral najpomembnejše predstavnike industrije in jim ponudil platformo za druženje ter izmenjavo izkušenj in znanj.

SPORTO 2015: Šport ostaja močan komunkacijski kanal

24.11.2015
Dvanajsta izvedba SPORTO konference – vodilnega dogodka na področju marketinga in sponzorstev v športu v jugovzhodni Evropi – je tudi tokrat na enem mestu zbrala ključne ljudi s tega področja. Da šport ostaja izjemno močan komunikacijski kanal potrjujejo tudi številke: dvodnevno konferenco v (S)Portorožu je obiskalo več kot 400 udeležencev iz desetih različnih držav.

​Milan Mandarić in Branko Čakarmiš na SPORTO 2015 o tem, kako povezati šport in zabavo

16.11.2015
V diskusiji na temo klubov in nogometne lige kot TV-produkta z naslovom »Kaj se lahko šport nauči od zabavne industrije« bo Tomaž Ambrožič soočil programskega direktorja medijske hiše Pro Plus Branka Čakarmiša in predsednika Nogometnega kluba Olimpija Ljubljana, sicer prekaljenega poslovneža, Milana Mandarića.

27 gostov programa iz osmih evropskih držav

13.11.2015
Le še šest dni nas loči do 12. izvedbe SPORTO konference. SPORTO 2015 želi ponovno ponuditi vpogled v prakse, trende in izzive trženja, (digitalne) komunikacije in sponzorskega povezovanja športa in blagovnih znamk. Med 27 gosti programa iz 8 evropskih držav ter vsebinami s širšega področja marketinga in sponzorstev so številne nagrajene kampanje, vodilne znamke v svetu športa ter posamezniki, ki so spreminjali »pravila igre« pri trženju športne platforme ali sponzorski aktivaciji. V nadaljevanju izpostavljamo nekaj vsebin za podjetja/sponzorje oz. športne organizacije, celoten program s termini si lahko ogledate na povezavi.

SPORTO 2015: Najavljen program konference

26.10.2015
Uradno smo objavili vsebinsko bogat program mednarodne konference o marketingu in sponzorstvih v športu SPORTO 2015! Nekaj manj kot mesec dni pred dogodkom (19. in 20. november) vam predstavljamo podrobnejši vpogled v dogajanje v (S)Portorožu, kjer se bomo posvetili različnim sponzorskim pristopom, digitalnim trendom in ostalim priložnostim, ki jih ponuja šport kot komunikacijski kanal tako za sponzorske blagovne znamke kot za same športne organizacije. Pridružite se nam in pridobite nove ideje, razpravljajte o izzivih in vse skupaj začinite še z odlično priložnostjo za poslovno mreženje, ki jo ponuja največji tovrsti dogodek v tem delu Evrope.

Mednarodna eminenca organizacije velikih športnih dogodkov na SPORTO 2015

21.10.2015
Organizatorjem in ostalim ljubiteljem majhnih in velikih športnih dogodkov se na SPORTO konferenci letos obeta prav posebna poslastica. Svoje izkušnje in nasvete bo z nami delil Hannes Jagerhofer. V sosednji Avstriji in drugod po svetu priznan kot ugledna osebnost, ki obvlada področja organizacije inovativnih dogodkov ter obvladovanja odnosov z javnostmi za podjetja in športnike.

​Jackie Fast o inovativnih sponzorskih trendih na SPORTO 2015

20.10.2015
Najmlajša članica upravnega odbora Evropskega sponzorskega združenja. Direktorica inovativne sponzorske agencije s sedežem v Londonu in podružnicami po celem svetu. Gostja in predavateljica številnih mednarodnih konferenc, kjer predava o sponzorstvih, podjetništvu, marketingu in financiranjih tveganega kapitala. Jackie Fast, vzhajajoča zvezda britanske sponzorske industrije, novembra tudi na SPORTO konferenci.

Izpostavljeno: Tina Maze in Dieter Heger (Milka) potrdila svoj prihod na SPORTO 2015!

25.9.2015
Še več dobrih novic za udeležence konference SPORTO 2015! Tina Maze, dvakratna olimpijska zmagovalka, dvakratna svetovna prvakinja, nominiranka za nagrado Laureus, petkratna športnica leta v Sloveniji, štirikratna SPORTO Brand of the Year med slovenskimi športnicami ter lastnica absolutnega smučarskega rekorda po številu točk osvojenih v eni sezoni, 19. novembra prihaja v (S)Portorož! Tina bo s tem še dodatno obogatila program, ki ga pripravljamo za vas.

SPORTO 2015: Prihod potrdili tudi v M&C Saatchi S&E in menedžmentu Ane Ivanović

17.9.2015
Potrjena sta dva nova uveljavljena mednarodna gosta: v (S)Portorož 19. in 20. novembra prihajata sponzorski strokovnjak Torsten Wirwas (M&C Saatchi Sport & Entertainment) in direktor agencije, ki skrbi za kariero Ane Ivanović Gavin Versi (dh management).

SPORTO 2015: Summer early bird podaljšan do 15. 9.

26.8.2015
Do 15. 9. smo podaljšali možnost, da se na letošnjo izvedbo vodilnega dogodka o marketingu in sponzorstvih v športu prijavite po posebni, poletni early bird ceni (290 EUR + ddv). Ob tem prvih 30 novih udeležencev dobi posebno darilo: knjižico s povzetki konference SPORTO 2014.

V (S)Portorožu skrivnosti digitalne komunikacije legendarnega teniškega turnirja v Wimbledon

12.8.2015
Z veseljem predstavljamo novo ime iz mednarodnega okolja na letošnji konferenci SPORTO 2015, do katere nas loči še natanko 100 dni. Zaprisežena ljubiteljica tenisa Alexandra Willis je vodja digitalnih komunikacij v legendarnem All England Tennis Lawn Clubu.

Borussia Dortmund, Royal Dutch KPN, Red Bull Air Race in Twitter prihajajo na SPORTO 2015

22.6.2015
V času od leta 2004 do danes je SPORTO postal eden vodilnih dogodkov na področju marketinga in sponzorstev v športu v tem delu Evrope. Letošnji osrednji dogodek – SPORTO 2015 (19. in 20. november, Portorož) – bo ponovno na enem mestu zbral vodilne mednarodne »igralce« in ključne deležnike športnega posla v naši širši regiji. Zelo smo veseli, da že lahko najavimo prve mednarodne goste letošnje konference. Prihajajo iz Borussie Dortmund, Red Bull Air Race, Twitterja in družbe KPN, zmagovalke vseevropske kategorije Best of Europe na tekmovanju za sponzorske nagrade ESA Excellence Awards 2014.

SPORTO 2014: Šport je najbolj strastna stvar, v katero je lahko vpleten vsak izmed nas

27.11.2014
Enajsta izvedba SPORTO konference – vodilnega regionalnega dogodka na področju marketinga in sponzorstev v športu v jugovzhodni Evropi – je ponovno združila najpomembnejše ljudi iz tega področja. Zanimiva predavanja in iskrive debate z gosti iz vse Evrope so dodale čar dvodnevni konferenci, ki je podrla rekorde o udeležbi: (S)Portorož je obiskalo več kot 400 ljudi iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Češke, Slovaške, Bosne in Hercegovine, Nemčije in Velike Britanije.

Več o SPORTO Brands in Awards

21.11.2014
Lep pozdrav iz (S)Portoroža, kjer gre h koncu prvi konferenčni dan vodilnega regijskega dogodka na področju marketinga in sponzorstev v športu – SPORTO 2014. Kot obljubljeno, vam pošiljamo dobitnike priznanj SPORTO Brands za leto 2014.

Začela se je konferenca SPORTO 2014

20.11.2014
V (S)Portorožu se je začela enajsta konferenca SPORTO: vodilni regijski dogodek na področju marketinga in sponzorstev v športu, ki vsako leto na enem mestu zbere vse ključne akterje iz industrije športnega posla.

SPORTO 2014: Navodila za udeležence

19.11.2014
Še manj kot 24 ur nas loči od težko pričakovane SPORTO konference z letnico 2014. Veselimo se, da vas bomo gostili v (S)Portorožu in obenem upamo, da boste z organizacijo, vsebino in gostitvijo zadovoljni. Za vas smo pripravili nekaj informacij, da bo vse skupaj potekalo še lažje in brez težav.

​Prihaja tudi globalni direktor blagovne znamke adidas!

21.10.2014
Program konference SPORTO 2014 dobiva vedno bolj jasno podobo. Svojo udeležbo na največjem tovrstnem dogodku v regiji je nazadnje potrdil še Thomas van Schaik, globalni direktor blagovne znamke adidas. Van Schaik bo na SPORTO 2014 spregovoril o adidasovi kampanji #allin or nothing, ki je bila prepoznana kot najboljša aktivacija blagovne znamke v času SP v nogometu 2014 in je nakazala smernice za to, kako so lahko največji športni deležniki aktivni tudi v realnem času.

Prihaja Patrick Nally, boter modernih športnih sponzorstev

26.6.2014
SPORTO konferenca 2014 bo letos poleg ostalih številnih strokovnjakov športno marketinške industrije gostila še eno veliko ime. Človeka, ki je prvi prepoznal edinstven potencial športa kot medija za globalno komunikacijo komercialnih blagovnih znamk, pionirja na področju športnega posla ali kar »očeta modernega športnega marketinga in sponzorstev«. V posebno čast nam je, da lahko kot gosta in predavatelja letošnje SPORTO konference najavimo Patricka Nallyja.Patrick Nally je ...

SPORTO 2014: Prihajata Sally Hancock in Richard Ayers!

23.6.2014
Pol leta pred SPORTO konferenco z letnico 2014 sta udeležbo potrdila dva izjemna strokovnjaka. Prva je kreatorka in strateginja sponzorskega programa, ki je v sponzorski industriji začrtal sveže smernice in postavil nove standarde, drugi je multidisciplinarni pionir digitalnih komunikacij in veteran družbenih medijev. V (S)Portorož prihajata Sally Hancock in Richard Ayers. Sally je kreatorka sponzorstva banke Lloyds TBS v času olimpijskih iger v Londonu, ki je bilo razglašeno za ...
 

ZADNJE NOVICE

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +

Svetovno prvenstvo v atletiki in junaški ježek

Junaški ježek (Hero The Hedgehog), maskota letošnjega svetovnega prvenstva v atletiki, je s svojim...
Več +
Arhiv novic