Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

PREDAVATELJI IN GOSTI

TrueGold Communications, soustanovitelj in PGA European Tour

Michael Cole

Kot nekdanji direktor marketinga in komunikacij pri podjetju British Telecommunications Global Services je bil Michael Cole zadolžen za aktivacijo izjemno uspešne globalne marketinške kampanje v povezavi s sponzorstvom londonskih olimpijskih in paraolimpijskih iger. Hkrati je skrbel za komunikacijo BT-jevega zelo priznanega programa London 2012 Delivery, saj je bil BT uradni partner Londona 2012 za komunikacijske storitve. Michael je BT-ju pomagal do več nagrad in prvič v njegovi zgodovini tudi do uvrstitve na seznam znamk Global 100. Kot gost redno predava na konferencah, kjer govori o vlogi sponzorjev ter vplivu tehnologije na velike športne dogodke in podjetja. Z lastno svetovalno agencijo TrueGold Communications je aktivno vključen pri sponzorstvih prihodnjih največjih športnih dogodkov, kot so OI Pjongčang 2018 in Tokio 2020, PGA European Tour/Ryder Cup 2018 in Panameriške igre 2019.

SPORTO intervju
Twitter: @michaelgcole
Michael Cole na LinkedInu
Toyota Srbija, Svetovalka za odnose z javnostmi

Aleksandra Graovac

Aleksandra Graovac je specialistka za odnose z javnostmi in komunikacije z dolgoletnimi izkušnjami v avtomobilski industriji. Že skoraj 20 let je del Toyotine regionalne marketinške ekipe. Kot PR manager pri Toyota Srbija je sodelovala pri številnih projektih, sponzorstvih, sejmih in ostalih dogodkih. Odgovorna je za Toyotina partnerstva z Mednarodnim olimpijskim komitejem in Mednarodnim paraolimpijskim komitejem v jadranski regiji.

Twitter: @agraovac
Aleksandra Graovac na LinkedInu
Coca-Cola, vodja franšize za Slovenijo

Anja Vačun

Anja Vačun je vodja franšize za Slovenijo pri The Coca-Cola Company, ki je največja družba za proizvodnjo brezalkoholnih pijač na svetu, z več kot 500 znamkami in prisotnostjo v 200 državah. Anja je magistrirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani (smer trženje in tržno komuniciranje). Svojo kariero je začela v managementu dogodkov, nadaljevala v poslovnem svetovanju in nato zaplula v marketinške vode. Anja ima široke izkušnje pri uvajanju in grajenju znamk, vključno z digitalnim oglaševanjem. Pri Coca-Coli je zaposlena od leta 2008, kjer je trenutno odgovorna za doseganje poslovnih ciljev za slovenski trg in za celoten portfelj znamk. Skrbi tudi za novo strateško usmeritev podjetja ter sponzorstvo Olimpijskega komiteja Slovenija.

Anja Vačun na LinkedInu
Super Bowl 2017 organizacijski odbor, direktor za digitalno

Jeramie McPeek

Večkrat nagrajeni svetovalec za digitalne komunikacije in guru družbenih medijev Jeramie McPeek je bil 24 let pri NBA ekipi Phoenix Suns, nazadnje kot podpredsednik za digitalne strategije in znamčenje. Od ustanovitve lastne agencije JMc Communications je kot »Social Media Quarterback« sodeloval z organizacijskim odborom Super Bowla 51 v Houstonu in ameriško žensko nogometno ligo, že prej je bil vključen tudi v digitalni del kampanj za Super Bowl v Arizoni, združenje igralcev lige NFL in pri obisku papeža v ZDA leta 2015. V zadnjih dvajsetih letih je objavil več kot tisoč člankov in bil leta 2014 v ZDA imenovan kot eden od vodilnih 30 ameriških strokovnjakov za marketing v športu. Diplomiral je na "School of Journalism" Univerze v Arizoni in z ženo in dvema otrokoma živi v Phoenixu.

SPORTO intervju
Twitter: @Jeramie
Jeramie McPeek na Linkedinu
Gingernut Thinking, ustanoviteljica

Fredda Hurwitz

Fredda Hurwitz je po osmih letih delovanja pri Havas Sports & Entertainment, zadnji dve leti na položaju izvršne strateške direktorice, ustanovila svojo globalno usmerjeno svetovalno agencijo Gingernut Thinking. Kot izjemni strateg za znamčenje in mednarodna sponzorstva pomaga svojim naročnikom, da se dvignejo nad komunikacijski šum z ustvarjanjem izkušnje znamke, ki navdihuje, povezuje in pušča sledi. Vzpon v svetu marketinga in sponzorstev v športu je Fredda Hurwitz začela pri NHL International, World League of American Football, Redmandarin in Octagon, preden je pustila močno sled v Havas S&E. Pri svojem delu je sodelovala z raznovrstnimi in vodilnimi znamkami, American Express, Barclays, Coca-Cola, FIFA, HSBC Premier, MOK, MINI, NBA, Novartis, VISA, Yahoo! in mnogimi drugimi. Izkušnje je nabirala na velikih mednarodnih sponzorskih projektih, v integriranih marketinških akcijah in projektih, kot so FIFA World Cup 98, sponzorstvo American Expressa pri turneji Rolling Stones Bigger Bang, Wimbledon, Milanski teden mode in sponzorski programi OI London 2012.

SPORTO intervju
Twitter: @FreddaHurwitz
Fredda Hurwitz na LinkedInu
TBC Global, ustanovitelj

Jon Burkhart

Jon Burkhat je večkrat nagrajeni predavatelj ter strateg na področju vsebinskega marketinga, ki se ukvarja z načini, s katerimi znamke pritegnejo in obdržijo pozornost. Znan je tudi po soavtorstvu knjige »Newsjacking: The Urgent Genius of Real-time Advertising« in, da je soustanovil »Urgent Genius«, prvi blog, namenjen kretivnosti v realnem času. Jon je ustanovil svetovalno agencijo TBC Global in je član programskega odbora in redni govorec na konferenci South By Southwest Interactive (SXSWi). Na konferencah, kot so Kanski lev (Cannes Lions International Festival of Creativity) in SEAT (Sports and Entertainment Alliance in Technology) prinaša nove poglede kot vodja delavnic in povezovalec programa. Svojo kariero je pričel pri Nogometni zvezi ZDA. 

SPORTO članek
Twitter: @jonburkhart
Jon Burkhart na LinkedInu
NBA, direktor komunikacij EMEA

Maik Matischak

Maik Matischak je pri NBA prevzel mesto direktorja komunikacij za Evropo, Bližnji Vzhod in Afriko leta 2014. Na sedežu NBA EMEA v Londonu upravlja komunikacijske strategije in vodi izvajanje vseh aktivnosti odnosov z javnostmi za ligo v regiji. Preden je prevzel vlogo določevalca komunikacijskih trendov z NBA, je deloval v podjetju Advanced Micro Devices, ameriške multinacionalke za polprevodniške tehnologije, kjer je bil v sektorju za potrošnike za EMEA regijo zadolžen za aktivnosti odnosov z javnostmi. Pred tem je upravljal mednarodne odnose z javnostmi pri razvijalcu iger EA SPORTS v Ženevi. Prav tako je bil direktor za odnose z javnostmi pri ekipi evropske franšize lige NFL Berlin Thunder ter direktor komunikacij za NFL v Evropi s sedežem v Frankfurtu. 

SPORTO intervju
Maik Matischak na LinkedInu
AIB, direktor digitalnega in inovacij

Mark Brennan

Mark Brennan trenutno vodi ekipo za digitalni marketing in inovacije pri AIB (v okviru #TheToughest kampanje digitalni del predstavlja jedro sponzorske aktivacije) ter sodeluje pri preobrazbi finančnega sektorja in načinu, kako ta izkorišča digitalne komunikacije za čimboljšo izkušnjo svojih strank ob zagotavljanju vrhunskih digitalnih produktov za znamke AIB. Mark je strokovnjak za digitalni marketing, ki je v preteklosti oblikoval digitalno strategijo za znamke, kot so Guinness in Volkswagen, in na podlagi teh strategij poskrbel za inovativne in predvsem učinkovite marketinško komunikacijske kampanje.

SPORTO članek
Twitter: @markbrennan_
Mark Brennan na LinkedInu
AIB, direktor blagovnih znamk

Mark Doyle

Mark Doyle vodi oddelek upravljanja z blagovnimi znamkami pri AIB, eni vodilnih irskih finančnih institucij. V zadnjih treh letih je skrbel za razvoj marketinških in sponzorskih programov, med njimi večkrat nagrajene kampanje #TheToughest, sponzorstva galskega nogometa. Od leta 2016 je Mark odgovoren tudi za vključevanje transformacijskega marketinga v jedro poslovne strategije skupine AIG ter za razvoj programov povezovanja s strankami, ki kršijo konvencije in skrbijo za izstopanje njihovih blagovnih znamk. Mark je eden vodilnih marketinških strokovnjakov na Irskem z 20-letnimi izkušnjami pri vodilnih organizacijah v industriji, kot so Diageo, Northern Foods in Pernord Richard.

SPORTO članek
Twitter: @markdoylemark
Mark Doyle na LinkedInu
 
LottoNL–Jumbo, kolesar

Primož Roglič

Nekdanji svetovni mladinski ekipni prvak v smučarskih skokih leta 2007 je nekaj let zatem prodal svoj motor, da si je lahko kupil svojo prvo specialko, leta 2012 začel resno trenirati ter leto pozneje podpisal svojo prvo profesionalno pogodbo (KK Adria Mobil). Letos je Primož Roglič postal prvi Slovenec z etapno zmago na kolesarski dirki po Franciji, na svetovnem kolesarskem prvenstvu na Norveškem pa je osvojil še srebrno medaljo v vožnji na čas. V SPORTO pogovoru bo spregovoril o več vidikih svoje zanimive kariere, znamkah v kolesarstvu in največjih kolesarskih dirkah.

Twitter: @rogla
Ativa Esporte, izvršni direktor

Guilherme Guimarães

Guilherme Guimarães je strokovnjak in predavatelj na področju športnega marketinga na čelu agencije Ativa Esporte, ki se lahko pohvali s strankami, kot so Coca-Cola, Facebook in Caixa. Na različnih dogodkih je tema njegovih nastopov prepletanje tehnologije in športa. Na čelu Twitter Sports Brazil ter s podjetji British Council in Geo Eventosa je sodeloval pri največjih športnih dogodkih, kot so Svetovno prvenstvo v nogometu 2014, Olimpijske igre v Riu 2016, NBA tekme itn. Diplomant novinarstva in oglaševanja (Univerza v Minas Gerais) je pozneje na Univerzi v Sheffieldu magistriral iz športnega managementa in je avtor številnih znanstvenih člankov. 

SPORTO članek
Twitter: @GuiGuimaraes
Guilherme Guimarães na LinkedInu
Strive Sponsorship, ustanovitelj

Malph Minns

Malph Minns ima izkušnje z vseh področij mednarodnih sponzorstev, saj že enajst let dela z znamkami, imetniki pravic in agencijami. Pri sponzorskih strategijah ter aktivacijah na področju športa in zabave je tako že svetoval znamkam, kot so Guinness, British Airways, Barclays, Ordnance Survey in 888.com. Veliko izkušenj ima tudi z ustvarjanjem vrednosti imetnikov pravic. Med letoma 2010 in 2014 je ustanovil in vodil večkrat nagrajeni program upravljanja komercialnih partnerstev pri Team Sky, kjer je pomagal določevati, usmerjati in poročati o povrnitvi sponzorskih investicij za znamke, kot so Sky VB/Italija/Nemčija, 21st Century Fox, Jaguar, Gatorade in Oakley. Občasno sodeluje na konferencah, a le, kadar meni, da lahko sodelujočim ponudi svež vidik in koristne vpoglede. Zanima ga izmenjava mnenj o "zakaj" in "kako", ne pa le "kaj", kar je mogoče prebrati kjerkoli.

SPORTO intervju
Malph Minns na LinkedInu
UEFA, vodja projektov

Pierre Lienhard

Pierre Lienhard je športno-marketinški strokovnjak z več kot dvema desetletjema izkušenj iz profesionalnega in množičnega športa. Pred dvema letoma se je Pierre pridružil Evropski nogometni zvezi UEFA kot vodja projektov za U21 evropska nogometna prvenstva in evropska prvenstva v futsalu. Med bivanjem v ZDA je svetoval švicarskemu ambasadorju v ZDA na področjih dogodkov in sponzorstev ter postal soavtor knjige. »Zapuščina: trajnostna vrednost in korporativna odgovornost velikih športnih dogodkov«. Pred tem je bil vodja sponzorstev in dogodkov pri švicarski nogometni zvezi in deloval na različnih vodstvenih in organizacijskih položajih pri odmevnih športnih prireditvah, kot so UEFA Liga prvakov in EURO 2004 ter OI 2004.

Twitter: @pierrelienhard
Pierre Lienhard na LinkedInu
UEFA, vodja futsal tekmovanj

Laurent Morel

Laurent Morel se je UEFA pridružil leta 2001, po diplomi iz sociologije na Univerzi v Lozani, kratki polprofesionalni nogometni karieri (FC Lausanne-Sports) in delu v letalski industriji (Swissair). Laurent je odgovoren za razvoj in organizacijo vseh futsal tekmovanj in že več kot 15 let vodi aktivnosti, ki skrbijo za preboj discipline. Svoje strokovne izkušnje v najhitreje rastočem dvoranskem športu Laurent deli z nogometnimi zvezami in pomaga pri zagonu ter še boljši izpostavljenosti futsala. Ob nedavnem začetku evropskih tekmovanj za mlade in ženske in preimenovanju klubskega tekmovanja od prihodnje sezone naprej v UEFA futsal ligo prvakov Laurent skrbi za celostno strategijo grajenja identitete znamke, pozicioniranje dogodkov, promocijo, komunikacijsko strategijo in operativni del prvenstev, žrebov in kandidatur.

Laurent Morel na LinkedInu
Rokometna zveza Hrvaške, vodja komuniciranja EHF EURO 2018

Anita Šikić

Anita Šikić je pomočnica direktorja marketinga in vodja komunikacij za EHF EURO 2018 pri Rokometni zvezi Hrvaške. Po začetku kariere kot prevajalka in tolmačka je med drugim delovala v organizacijskih odborih več večjih športnih tekmovanj. Dolga leta je sodelovala z Atletsko zvezo Hrvaške in bila osem let projektni vodja in vodja pisarne enega največjih atletskih tekmovanj v regiji – IAAF Hanžekovičevega memoriala. Od leta 2015 je vodja koordinacije in komuniciranja znotraj Rokometne zveze Hrvaške in EHF EURO 2018.
Gorenje, vodja projekta rokometnega sponzorstva

Edita Gabrič

Edita Gabrič je vodilna strokovna sodelavka za marketing in produktni PR v Skupini Gorenje in vodja projekta rokometnega sponzorstva. Svojo kariero je začela v podjetju Dedalus d.o.o., za tem je na Pro Plus d.o.o., slovenski vodilni medijski hiši, kariero nadaljevala kot vodja projektov v trženju, kjer je pripravljala marketinške (digitalne) strategije za naročnike in sodelovala z različnimi oglaševalskimi agencijami. Pred prihodom v Gorenje je bila vodja marketinga in odnosov z javnostmi v podjetju NAMA d.d. Kot članica tima v oddelku trznega komuniciranja v Gorenju je odgovorna za aktivacijo evropskega rokometnega sponzorstva in kampanjo #simplyfans, ki bo v kratkem lansirana na šestih bližnjih trgih.


Edita Gabrič na LinkedInu

SAP, vodja poslovnega razvoja za šport

Achim Ittner

Achim Ittner je vodja poslovnega razvoja za šport pri tehnološkem podjetju SAP, kjer ima že skoraj dve desetletji izkušenj. SAP širi svoje sodelovanje v svetu športa in zabave in se je povezal z nekaterimi vodilnimi globalnimi športnimi znamkami – s klubi Manchester City, Bayern München, San Francisco 49ers, New York Yankees, profesionalnimi ligami NHL in NBA, WTA in drugimi –, da bi lahko prikazal svoje tehnološke sposobnosti. Ittner in SAP pomagata športnim blagovnim znamkam, da bi postali najboljši v svojem poslu, in se pogosto udeležuje dogodkov v povezavi s športno industrijo; predvsem, da na lastnih primerih pokaže, kako pomemben je »big data« in kako poteka digitalna transformacija industrije.

SPORTO članek
Twitter: @Achim_Ittner
Achim Ittner na LinkedInu
Interbrand, kreativni direktor (Juventus "rebranding")

Paolo Insinga

Paolo je večkrat nagrajeni kreativni direktor pri Interbrandu in s svojo ekipo premika meje kreativnega skozi začetno strateško zasnovo, razvoj koncepta in oblikovanja, ki pripelje do najustreznejših rešitev za rast organizacij prek moči blagovne znamke. Petnajstletne izkušnje zajemajo multidisciplinarne projekte blagovnih znamk iz širokega spektra industrij, na italijanskem in mednarodnem trgu. Njegova ekipa soustvarja trende izkušenj, izražanj in pripovedovanja, ki definirajo blagovne znamke v realnem svetu. Paolo je pred časom vodil odmevni in večkrat nagrajeni projekt prenove vizualne podobe italijanskega nogometnega kluba Juventus. 

SPORTO intervju (Interbrand, Manfredi Ricca)
Twitter: @PaoloInsinga
Paolo Insinga na LinkedInu