Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

PREDAVATELJI IN GOSTI

NBA, direktor komunikacij EMEA

Maik Matischak

Maik Matischak je pri NBA prevzel mesto direktorja komunikacij za Evropo, Bližnji Vzhod in Afriko leta 2014. Na sedežu NBA EMEA v Londonu upravlja komunikacijske strategije in vodi izvajanje vseh aktivnosti odnosov z javnostmi za ligo v regiji. Preden je prevzel vlogo določevalca komunikacijskih trendov z NBA, je deloval v podjetju Advanced Micro Devices, ameriške multinacionalke za polprevodniške tehnologije, kjer je bil v sektorju za potrošnike za EMEA regijo zadolžen za aktivnosti odnosov z javnostmi. Pred tem je upravljal mednarodne odnose z javnostmi pri razvijalcu iger EA SPORTS v Ženevi. Prav tako je bil direktor za odnose z javnostmi pri ekipi evropske franšize lige NFL Berlin Thunder ter direktor komunikacij za NFL v Evropi s sedežem v Frankfurtu. Živi v Londonu s svojo ženo Nicole in dvema sinovoma, Benom in Flynnom.

SPORTO intervju
Maik Matischak na LinkedInu
TrueGold Communications, soustanovitelj

Michael Cole

Kot nekdanji direktor marketinga in komunikacij pri podjetju British Telecommunications Global Services je bil Michael Cole zadolžen za aktivacijo izjemno uspešne globalne marketinške kampanje v povezavi s sponzorstvom londonskih olimpijskih in paraolimpijskih iger. Hkrati je skrbel za komunikacijo BT-jevega zelo priznanega programa London 2012 Delivery, saj je bil BT uradni partner Londona 2012 za komunikacijske storitve. Michael je BT-ju pomagal do več nagrad in prvič v njegovi zgodovini tudi do uvrstitve na seznam znamk Global 100. Kot gost redno predava na konferencah, kjer govori o vlogi sponzorjev ter vplivu tehnologije na velike športne dogodke in podjetja. Z lastno svetovalno agencijo TrueGold Communications je aktivno vključen pri sponzorstvih prihodnjih največjih športnih dogodkov, kot so OI Pjongčang 2018 in Tokio 2020, PGA European Tour/Ryder Cup 2018 in Panameriške igre 2019.

Twitter: @michaelgcole
Michael Cole na LinkedInu
Strive Sponsorship, ustanovitelj

Malph Minns

Malph Minns ima izkušnje z vseh področij mednarodnih sponzorstev, saj že enajst let dela z znamkami, imetniki pravic in agencijami. Pri sponzorskih strategijah ter aktivacijah na področju športa in zabave je tako že svetoval znamkam, kot so Guinness, British Airways, Barclays, Ordnance Survey in 888.com. Veliko izkušenj ima tudi z ustvarjanjem vrednosti imetnikov pravic? z uspešnimi strategijami upravljanja komercialnih in večstranskih partnerstev. Med letoma 2010 in 2014 je namreč ustanovil in vodil večkrat nagrajeni program upravljanja komercialnih partnerstev pri Team Sky, kjer je pomagal določevati, usmerjati in poročati o povrnitvi sponzorskih investicij za znamke, kot so Sky VB/Italija/Nemčija, 21st Century Fox, Jaguar, Gatorade in Oakley. Občasno sodeluje na okroglih mizah, a le, kadar meni, da lahko sodelujočim ponudi svež vidik in koristne vpoglede. Zanima ga izmenjava mnenj o "zakaj" in "kako", ne pa le "kaj", kar je mogoče prebrati kjerkoli.

SPORTO intervju
Malph Minns na LinkedInu
Super Bowl 2017 organizacijski odbor, direktor za digitalno

Jeramie McPeek

Večkrat nagrajeni svetovalec za digitalne komunikacije in guru družbenih medijev Jeramie McPeek je bil 24 let pri NBA ekipi Phoenix Suns, nazadnje kot podpredsednik za digitalne strategije in znamčenje?. Od ustanovitve lastne agencije JM Communications je kot »Social Media Quarterback« sodeloval z organizacijskim odborom Super Bowla 51 v Houstonu in ameriško žensko nogometno ligo, že prej je bil vključen tudi v digitalni del kampanj za Super Bowl v Arizoni, združenje igralcev lige NFL in pri obisku papeža v ZDA leta 2015. V zadnjih dvajsetih letih je objavil več kot tisoč člankov in bil leta 2014 v ZDA imenovan kot eden od vodilnih 30 ameriških strokovnjakov za marketing v športu. Diplomiral je na "School of Journalism" Univerze v Arizoni in z ženo in dvema otrokoma živi v Phoenixu.

SPORTO intervju
Twitter: @Jeramie
Jeramie McPeek na Linkedinu
Gingernut Thinking, ustanoviteljica

Fredda Hurwitz

Fredda Hurwitz je po osmih letih delovanja pri Havas Sports & Entertainment, zadnji dve leti na položaju izvršne strateške direktorice, ustanovila svojo globalno usmerjeno svetovalno agencijo Gingernut Thinking. Kot izjemni strateg za znamčenje in mednarodna sponzorstva pomaga svojim naročnikom, da se dvignejo nad komunikacijski šum z ustvarjanjem izkušnje znamke, ki navdihuje, povezuje in pušča sledi. Vzpon v svetu marketinga in sponzorstev v športu je Fredda Hurwitz začela pri NHL International, World League of American Football, Redmandarin in Octagon, preden je pustila močno sled v Havas S&E. Pri svojem delu je sodelovala z raznovrstnimi in vodilnimi znamkami, American Express, Barclays, Coca-Cola, FIFA, HSBC Premier, MOK, MINI, NBA, Novartis, VISA, Yahoo! in mnogi drugi. Fredda Hurwitz je nabirala izkušnje na velikih mednarodnih sponzorskih projektih, v integriranih marketinških akcijah in projektih, kot so FIFA World Cup 98, sponzorstvo American Expressa pri turneji Rollings Stones Bigger Bang, Wimbledon, Milanski teden mode in sponzorski programi OI London 2012.

Twitter: @FreddaHurwitz
Fredda Hurwitz na LinkedInu
 
SAP, vodja poslovnega razvoja za šport

Achim Ittner

Achim Ittner je vodja poslovnega razvoja za šport pri tehnološkem podjetju SAP, kjer ima Ittner že skoraj dve desetletji izkušenj. SAP širi svoje sodelovanje v svetu športa in zabave in se je povezal z nekaterimi vodilnimi globalnimi športnimi znamkami – s klubi Manchester City, Bayern München, San Francisco 49ers, New York Yankees, profesionalnimi ligami NHL in NBA, WTA in drugimi –, da bi lahko prikazal svoje tehnološke sposobnosti. Ittner in SAP pomagata športnim blagovnim znamkam, da bi postali najboljši v svojem poslu, in se pogosto udeležuje dogodkov v povezavi s športno industrijo; predvsem, da na lastnih primerih pokaže, kako pomemben je »big data« in kako poteka digitalna transformacija industrije.

Twitter: @Achim_Ittner
Achim Ittner na LinkedInu