Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

PREDAVATELJI IN GOSTI

Two Circles, predsednik in ESP Properties, izvršni direktor

Matt Rogan

Podjetje Two Circles je eno vodilnih na področju ustvarjanja in grajenja tesnih in relevantnih vezi športnih organizacij z njihovimi uporabniki. Matt ga je ustanovil leta 2011. V petih letih s svojim delovanjem zaposluje že prek 75 ljudi na desetih trgih in se ponaša z več kot 55 klienti. Leta 2015 je postal del vodilne svetovne komunikacijske družbe WPP odgovoren za upravljanje pravic športnih imetnikov združenih v podjetju ESP Properties. Matt je sicer priznan govorec s področja športno-poslovne industrije ter so-avtor knjige »Britan and the Olympic Games: Past Present Legacy«. Diplomiral je na Cambridgeu, svojo profesionalno pot pa začel kot specialist za strateško svetovanje v NBA in na MTV.


Twitter: @mattrogansport

Sport England, direktorica poslovnih partnerstev

Tanya Joseph

Tanya je svojo kariero začela kot novinarka in jo nadaljevala kot glavna tiskovna predstavnica prestižne pozicije britanskega parlamenta »Lord Chancellor« ter kasneje britanskega premiera. Po štirih letih v politiki je 2003 zaplavala v gospodarsko-svetovalne vode. Ustanovila je svojo lastno agencijo »Tanya Joseph Consulting« ter opravljala delo strateškega svetovanja za mednarodno agencijo Grayling. Leta 2012 se je pridružila britanskemu vladnemu telesu »Sport England«, kjer je prevzela pozicijo direktorice poslovnih partnerstev. Odgovorna je za vodenje korporativnih in komercialnih odnosov kampanje This Girl Can, s katero je Sport England požel številne mednarodne nagrade, med drugim tudi kanskega leva. Lansko leto so jo pri reviji Marketng Week razglasili za marketinško osebnost leta, pri AdAge pa za eno izmed vodilnih žensk na področju marketinga (»AdAge’s Women to Watch«).

 

Twitter: @tanyajoseph

Sponsorship Coach, direktor

Toby Hester

Toby se ponaša s štirimi desetletji dela v sponzorski industriji, kjer si je pridobil številne izkušnje in neprecenljiva znanja. To in njegov kreativen um ga danes uvrščata med pionirje in inovatorje sponzorske industrije. Njegova profesionalna pot pelje od pogajanj za igralce NFL do upravljanja kompleksnih marketinško-sponzorskih kampanj na treh svetovnih nogometnih prvenstvih. To ga je prekalilo v strokovnjaka, ki je domač z vsemi tipi in nivoji partnerstev blagovnih znamk in lastniki pravic. Kljub ekspertizi na številnih področjih najraje ostaja v nogometnem poslu. Že 15 let je direktor Evropskega sponzorskega združenja.  

 

Twitter: @HesterToby

British Gas, vodja sponzorstev

Matthew Leopold

Z izkušnjami s področja odnosov z javnostmi in upravljanja z blagovnimi znamkami se Matthew večino svoje kariere ukvarja z oblikovanjem in vodenjem najrazličnejših sponzorstev oziroma partnerstev. Zadnja leta se s tem področjem ukvarja v podjetju British Gas, kjer vodi enega njihovih največjih sponzorskih projektov z britansko plavalno zvezo British Swimming in njenimi podružnicami. Matthew poudarja pomen sponzorstev in partnerstev, ki ga le-ti imajo na potrošnike in zaposlene v podjetjih. Z vodenjem raznolikih sponzorskih projektov se je naučil, kako uspešno in učinkovito gradit odnose s kupci ter s tem prispevati h grajenju ugleda podjetja. Je član upravnega odbora Evropskega sponzorskega združenja.

 

Twitter: @MattLeopold

Activative, direktor vsebin in svetovalec

Jeremy Edwards

Jeremy je soustanovitelj ter direktor vsebin in svetovanja pri podjetju Activative, ki ponuja poglobljen vpogled v sponzorske in športno marketeinške aktivacije. Pred ustanovitvijo podjetja je bil Jeremy direktor svetovanja pri marketinški agenciji Xtreme Information, pred vstopom v svet marketinga in sponzorstev pa je bil Jeremy novinar in urednik na področju medijskih, finančnih in pravnih področij. Ima magisterj iz novinarstva in filozofije.

Twitter: @activative
Octagon, podpredsednk področja zastopanja športnikov

​Clifford Bloxham

Clifford že 30 let ustvarja, oblikuje in usmerja kariere vodilnih britanskih športnic in športnikov. S poglobljenim marketinškim znanjem upravlja z njimi kot blagovnimi znamkami, s čimer je ustvaril ene najuspešnejših svetovnih športnih zgodb. Sodeluje tudi s plavalcem Michaelom Phelpsom, ki je osvojil največ olimpijskih kolajn v zgodovini iger in košarkarskim virtuozom Stephenom Curryjem, ki je bil zadnji dve leti razglašen za najbolj koristnega igralca lige NBA (NBA MVP). Odličen bivši teniški igralec se je Octagonu v njegovi londonski izpostavi pridružil leta 1986. SportBusiness Journal je Octagon letos razglasil za najboljšega v zastopanju športnih talentov (Best in Talent Representation).

 

Twitter: @OctagonUK

Ironman, regijski direktor za J Evropo in Srednji Vzhod

Erwin Dokter

Osemkratni avstrijski državni prvak v plavanju ima številne izkušnje s področja organizacije velikih športnih dogodkov. Od leta 2010 je del ekipe legendarne triatlonske preizkušnje, Ironman. Od letošnjega avgusta je zadolžen za vse ključne funkcije in dogovore na področju Južne Evrope in Srednjega Vzhoda, ob tem je direktor Ironmana v Avstriji. Skrbi za finančne načrte, marketinnške in PR aktivnosti ter usklajevanje z vladnimi in turističnimi organizacijami. 

Twitter: @IRONMANtri
Vladni komisar za turizem in Budimpešta 2024, podpredsednik

Gusztáv Bienerth

Gusztáv Bienereth has a background in law and foreign trade law and has studied at Harvard Business School. He was a Founding Partner and Managing Director of Arthur Young (later Ernst&Young) and later served as a Senior Partner at Price Waterhouse (later PwC). He has been the President of the American Chamber of Commerce in Hungary two times. He gained invaluable knowledge of sport and sport event leadership as International Director of the Hungarian Football Association and Member of the Legal Committee for FIFA Zurich. On 1st April 2016, he was appointed as ambassador extraordinary and plenipotentiary by the President of Hungary.
 
Lidl Slovenija, vodja službe za odnose z javnostjo

Tina Cipot

Tina je po večletnem novinarskem in uredniškem delu leta 2006 prestopila med piarovce. Kot sodelavka Službe za odnose z javnostmi Telekoma Slovenije je delovala na različnih področjih komuniciranja, po dvoletnem izletu v svet spremljanja in analize medijskih vsebin, pa je leta 2013 postala vodja službe za odnose z javnostmi v Lidlu Slovenija. S svojo ekipo je zadolžena za strateško korporativno in produktno komuniciranje, družabna omrežja, projekte s področja vsebinskega komuniciranja, skrbi pa tudi za trajnostno pobudo podjetja Ustvarimo boljši svet. Od letošnjega leta Lidl Slovenija sodeluje z Zvezo za šport invalidov Slovenije - Paraolimpijskim komitejem. Kot pravi Tina, se je to izkazalo za prav posebno izkušnjo, ki navdihuje celotno podjetje, zaposlene in tudi kupce.
ELES, vodja korporativnega komuniciranja

Katja Krasko Štebljaj

Katja je vodja korporativnega komuniciranja v družbi ELES, sistemskem operaterju prenosnega elektroenergetskega omrežja. Kariero je začela kot novinarka in urednica več slovenskih medijev, kasneje pa je svojo strokovno pot razvijala v odnosih z javnostmi - kot svetovalka v oglaševalskih agencijah ter podjetjih. Danes kot predavateljica na Londonski šoli za odnose z javnostmi tudi vzgaja generacije novih komunikatorjev. Njeno srce pa - predano športu - najbolj bije za komuniciranje v športu. Tako skrbi tudi za PR zgodbe vrhunskih slovenskih športnikov.
Val 202, pomočnik direktorja za strateška vprašanja

Matej Praprotnik

Matej Praprotnik je nagrajeni novinar, radijski voditelj in producent. Leta 2010 je bil štipendist programa Innovation Journalism na Univerzi Stanford v Kaliforniji. Po povratku na Radio Slovenija je prevzel vodenje digitalne prenove in začrtal smernice vseh radijskih spletnih aktivnosti. Zdaj je pomočnik direktorja radia za strateška vprašanja. Ko ni na radiu, moderira dogodke in okrogle mize. Val 202 je bil kot del RTV Slovenija lastnik medijskih pravic na OI Rio 2016.

Twitter: @praprotnix
HC SLOVAN Bratislava, direktor marketinga in komunikacij

Milan Vajda

Milan has studied mass communications at Oklahoma State University. Before he joined Slovan Bratislava hockey club, he had worked at Mayor’s Office of Marketing & Tourism. With Slovan, he participates in strategic planning of marketing and sales plans, helps formulate and execute tactical marketing & communication plans for the club’s brand campaigns and fan development initiatives, manages the relationships with media partners, co-operates on design & implementation of arena pre-game events for patrons attending home games, evaluates demand for product, including pricing, guest experience, and participates in company fan research efforts and initiatives. Lately, he was responsible for introducing a new club’s membership program based on the cashback card.
HNK Hajduk Split, vodja marketinga in prodaje

Aljoša Bašić

Aljoša je vodja marketinga in prodaje pri HNK Hajduk Split. Svojo kariero je začel kot področni vodja podjetja specializiranega v prehransko industrijo, kasneje pa je kot izvršni direktor in direktor prodaje vodil manjša in srednja podjetja ter s svojim delom osvojil prenekatero nagrado s področja poslovanja podjetij. Danes je v HNK Hajduk Split zadolžen za izvedbo planiranih ciljev in strategij poslovanja kluba, razvijanje co-branding projektov. Skrbi za sponzorstva in realizacijo vseh poslovnih aktivnosti s področja marketinga in prodaje kluba.

 
Southampton FC, direktor sponzorstev

Stuart Ramsey

Stuart je od maja 2015 vodja sponzorstev v angleškem nogometnem klubu Southhampton. Pred tem je skrbel za sponzorstva v FA Cup, za stadion Wembley in angleško nogometno reprezentanco. V vrstah Southhamptona skrbi za trajnostni komercialni razvoj oblikovan na vrednotah kluba, razvija nove, netradicionalne pristope za pridobivanje sredstev in zagotavljanje dodane vrednosti za partnerje in navijače.
 
SouthSouthampton FC, direktor marketinga

​James Kennedy

James v Southamptonu že dve leti kroji spekter marketinških aktivnosti kluba, s katerimi premika meje običajnega in za svoje inovativne ter kreativne pristope pobira številne mednarodne nagrade. Te klub uvrščajo med enega najhitreje rastočih blagovnih znamk med angleškimi nogometnimi znamkami. Vodil je aktivnosti digitalne prenove in pozicioniranja navijačev v srce kluba ter redifiniral, kako se sponzorji najbolj optimalno vključujejo in povezujejo s klubom in navijači. 


 
Frikom, direktor marketinga in R&D sektorja

​Saša Ćirić

Kot diplomirani ekonomist je svojo kariero v marketingu pričel leta 2004 pri podjetju Simex group. Iz Subotice se je preselil v Beograd, kjer je svoje izkušnje izkoristil za krepitev blagovnih znamk v Frikomovi ponudbi sladoledov s pozicije Brand Managera. Izzivi, s katerimi se je srečal med uspešno lansiranjem novih in spodbujanjem prodaje obstoječih produktov, kot tudi med kreiranjem kampanj, ki so zvišale vrednost Frikomovih znamk, so značajno prispevali k razvoju njegove kariere. Od oktobra 2010 je na poziciji Direktorja marketinga in razvoja, kjer skupaj s svojo ekipo tržnikov in tehnologov poskuša z inovativnimi produkti in zanimivimi kampanjami zadovoljiti obstoječe in ustvarjati nove potrebe Frikomovih potrošnikov.
Telekom Slovenije, vodja službe za tržno komuniciranje

Niko Kušar

?Niko je vodja Službe za tržno komuniciranje pri Telekomu Slovenije, v okviru katere vodi skupino za načrtovanje in izvajanje celostnih tržno-komunikacijskih aktivnosti ter skupino za digitalni marketing. Niko se je Telekomu Slovenije pridružil po združitvi družb Telekom Slovenije in Mobitel v letu 2011, pred tem pa je vodenje tržnega komuniciranja opravljal od leta 2007 in sicer v družbi Mobitel – prvem slovenskem mobilnem operaterju. Telekom Slovenije je za aktivnosti na področju tržnega komuniciranja prejel vrsto nagrad, med katerimi so tudi naziv najbolj učinkovitega oglaševalca Effie 2012, zlato nagrado Effie in dve srebrni, pet nazivov Oglaševalec leta, zadnjega na SOF 2015, številne velike nagrade in zlata priznanja na Slovenskem oglaševalskem festivalu, nagrade Sempl in številne druge. V zadnjem obdobju je sodeloval kot žirant drugostopenjske žirije Effie Slovenija 2014, predsedoval žiriji WEBsi 2014, sodeloval v žiriji Slovenskega oglaševalskega festivala 2015 in v prvostopenjski žiriji Euro Effie 2016.