Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

PROGRAM

ČETRTEK, 16. NOVEMBER

KONGRESNI CENTER PORTUS, (S)PORTOROŽ

 

09:55 – 10:35

Preseganje umeščanja logotipov 

 

Michael Cole | TrueGold Communications, soustanovitelj / PGA evropska serija


 

Številni sektorji se na področju sponzorstev v športu soočajo z vedno večjimi izzivi. Na eni strani nanje pritiskajo in jih omejujejo stroški, predpisi in protikorupcijska zakonodaja ter zahteve po učinkoviti donosnosti vložkov, na drugi pa vedno večje tehnološke zahteve panoge. Tehnologija omogoča globalni doseg, preseganje po le umeščanju logotipov, lažje pa se tudi izlušči oprijemljive prednosti sponzorskih partnerstev. Michael Cole bo na SPORTO 2017 delil trende in ključne vpoglede iz sponzorskega sveta olimpijskih iger, formule ena, tenisa, golfa in ragbija.

____________________________________________________________________________________________________________________

 

10:35 – 11:10

Diskusija: več kot logotip 

(globalna in lokalna partnerstva)

 

Anja Vačun | Coca-Cola, vodja franšize za Slovenijo
Aleksandra Graovac | Toyota Srbija, svetovalka za odnose z javnostmi 
Michael Cole | TrueGold Communications, soustanovitelj / PGA evropska serija


Globalni marketinški programi in sponzorstva vselej predstavljajo izziv tudi na lokalnih trgih. Toyota s svojim prelomnim osemletnim dogovorom z mednarodnim olimpijskim in paraolimpijskim komitejem in Coca-Cola, olimpijski partner od leta 1928 (tudi novi sponzor Olimpijskega komiteja Slovenije), sta dva od ključnih globalnih partnerjev. Michael Cole bo predstavil uvid v olimpijsko in paraolimpijsko kampanjo British Telecommunications za London 2012, ki je BT prvič uvrstilo na seznam znamk Global 100, in vpogled v aktualna olimpijska partnerstva.

____________________________________________________________________________________________________________________


11:10 – 11:30
Odmor za kavo in mreženje
____________________________________________________________________________________________________________________

 

11:30 – 12:30*

Družbena omrežja: več kot samo igra!

 

Jeramie McPeek | JMc Communications & Super Bowl 2017 organizacijski odbor, direktor za digitalno
 

 

Športni klubi po vsem svetu uporabljajo družbena omrežja za različna komunikacijska sporočila ter vključevanje navijačev. Tvitajo o statistikah. Objavljajo fotografije. Delijo videoposnetke. Ampak kakšen je dejanski namen in katere cilje želijo doseči z uporabo teh kanalov? Večkrat nagrajeni svetovalec za digitalne komunikacije in guru družbenih medijev Jeramie McPeek, ki je v svetu športa dejaven že 20 let (Phoenix Suns, Super Bowl), bo na podlagi analize strategij predstavil deset načinov, ki bi jih športne ekipe morale uporabljati v družbenih medijih, da bi lažje povedale zgodbo svoje znamke in pripomogle k njeni rasti.

 
*Predavanje in pogovor (1 : 1)
____________________________________________________________________________________________________________________


12:30 – 13:15*

Bistri vpogledi, daljnosežni trendi

 

Fredda Hurwitz | Gingernut Thinking, ustanoviteljica

 

Fredda Hurwitz je v svoji karieri sodelovala že s številnimi vodilnimi znamkami, med katerimi so tudi American Express, Barclays, Coca-Cola, FIFA, IOC, MINI, NBA, VISA in Yahoo! Vključena je bila v mednarodne sponzorske kampanje ter integrirane marketinške programe od nogometnih svetovnih prvenstev, turneje skupine Rolling Stones Bigger Bang Tour in tedna mode Milan Fashion Week do Wimbledona in olimpijskih iger. Z nami bo delila nekaj svojih najljubših primerov in pokazala, zakaj bistri vpogledi vodijo do pomembnih rezultatov, na podlagi katerih se oblikujejo daljnosežni trendi, ki jih blagovne znamke z veseljem sprejemajo in ki navijačem prinašajo prednosti.

____________________________________________________________________________________________________________________

13:15 – 14:45
Odmor za kosilo in mreženje
____________________________________________________________________________________________________________________

 

14:45 – 15:25

Vsebine, ki pritegnejo in ohranijo pozornost

 

Jon Burkhart | TBC Global, ustanovitelj


Ali vaša vsebina pritegne pozornost navijačev v kritičnih prvih štirih sekundah? Ali nosi pomen in je zapomnljiva? To je tisto, kar vaši najbolj dragoceni navijači pričakujejo. Vsebina mora vzbuditi njihovo radovednost, da bi pritegnila in ohranila njihovo pozornost. Obenem mora odgovoriti na njihova vprašanja in rešiti njihove težave. To pomeni, da z njo naslavljate celotno kulturo tega, kaj pomeni biti navijač. Jon Burkhart, vsebinski strateg in ustanovitelj podjetja TBC Global, je oblikoval strateški okvir okoli pojma stalne radovednosti. Svoje hipoteze bo predstavil z zgodbami različnih ekip in sponzorskih znamk s petih celin.

____________________________________________________________________________________________________________________
 

15:25 – 16:00

Vpogled v komunikacije NBA (pogovor 1 : 1)

 

Maik Matischak | NBA, direktor komunikacij EMEA

 

Liga NBA (National Basketball Association) je že dolgo veliko več kot samo ameriška profesionalna košarkarska liga. Predstavlja namreč življenjski slog. Neprestano ustvarjanje vrhunske vsebine in inovativnost, podkrepljena z uporabo sodobne tehnologije, vzbujata zanimanje ne le košarkarskih navdušencev, temveč tudi veliko širšega občinstva. Kakšen je pristop lige NBA do evropskega trga in kakšno vlogo igrajo komunikacije?

___________________________________________________________________________________________________________________

16:00 – 16:30
Odmor za kavo in mreženje

____________________________________________________________________________________________________________________ 

 

16:30 – 17:15

#TheToughest

 

Mark Brennan | AIB, direktor digitalnega in inovacij
Mark Doyle | AIB, direktor blagovnih znamk


 

Med finančno krizo se je najuglednejša irska banka AIB znašla v velikih težavah. Tradicionalno oglaševanje ni pomagalo pri ponovni vzpostavitvi zaupanja ogorčene javnosti, zato je AIB za povrnitev zaupanja v znamko in povečanje pozitivne naklonjenosti javnosti uporabila sponzoriranje galskega klubskega nogometa. S kampanjo #TheToughest jim je to odlično uspelo.

 

*Nagrada Evropskega sponzorskega združenja (ESA Excellence Awards 2016, Best Use of Social Media Award in 6 nominacij za ESA Excellence Awards 2017)

____________________________________________________________________________________________________________________

 

17:15 – 17:45

SPORTO pogovor


 

Letošnji posebni SPORTO gost je poskrbel za enega najzanimivejših prehodov med disciplinami v svetu športa. Nekdanji svetovni mladinski ekipni prvak v smučarskih skokih leta 2007 je nekaj let zatem prodal svoj motor, da si je lahko kupil svojo prvo specialko, leta 2012 začel resno trenirati ter leto pozneje podpisal svojo prvo profesionalno pogodbo (KK Adria Mobil). Letos je Primož Roglič postal prvi Slovenec z etapno zmago na kolesarski dirki po Franciji, na svetovnem kolesarskem prvenstvu na Norveškem pa je osvojil še srebrno medaljo v vožnji na čas. V SPORTO pogovoru bo spregovoril o več vidikih svoje zanimive kariere, znamkah v kolesarstvu in največjih dirkah. 

____________________________________________________________________________________________________________________

 

20:00

SPORTO večerna prireditev (Awards & Brands)


____________________________________________________________________________________________________________________

 

21:00

SPORTO zabava (Grand Hotel Portorož)


____________________________________________________________________________________________________________________

 
PETEK, 17. NOVEMBER
 

 

09:50 – 10:25

Brazilska izkušnja vključevanja navijačev: Facebook, Twitter, Neymar 

 

Guilherme Guimarães | Ativa Esporte, izvršni direktor



Guilherme Guimarães, nekdanji vodja športnih vsebin na Twitterju v Braziliji in sodelavec Facebooka v času Olimpijskih iger Rio 2016, bo predstavil primer dobre prakse vključevalnih aktivnosti brazilske nogometne in olimpijske reprezentance med največjima športnima dogodkoma v zgodovini Brazilije, svetovnim nogometnim prvenstvom leta 2014 in olimpijskimi igrami v Riu leta 2016. V svojem predavanju se bo dotaknil tudi digitalne eksplozije po rekordnem prestopu brazilskega superzvezdnika Neymarja iz Barcelone v PSG.

____________________________________________________________________________________________________________________

 

10:25 – 11:05

E-šport proti tradicionalnemu športu

 

Malph Minns | Strive Sponsorship, ustanovitelj


 

E-šport, ki začenja premik od nišnih ciljnih skupin k širšemu občinstvu, bi lahko tudi tradicionalne športe naučil nekaj novega. V svet e-športa nas bo popeljal Malph Minns, nekdanji vodja komercialnih partnerstev pri ekipi Team Sky in ustanovitelj podjetja Strive Sponsorship, ki je specializirano za partnerstva na področju športa, glasbe, e-športa in filma. Z nami bo delil svoje poglede na razlike med e-športom in igranjem iger, ponudil pregled okolja in trendov, pojasnil, kdo so navijači in kam teče denar, prikazal, zakaj in kako se vključujejo tradicionalni športi ter kakšne so priložnosti za sponzorske znamke.

____________________________________________________________________________________________________________________

 

11:05 – 11:40

UEFA: razvoj vseh njihovih znamk

 

Pierre Lienhard | UEFA, vodja projektov
Laurent Morel | UEFA, vodja futsal tekmovanj


Slovenija bo v začetku leta 2018 gostila UEFA Futsal EURO 2018 (gre za tretje evropsko prvenstvo v regiji po Hrvaški 2012 in Srbiji 2016). Gosta se bosta dotaknili različnih vidikov in izzivov pri organizaciji športnih dogodkov: od pozicioniranja dogodka, strategije komuniniciranja do vključevanja sponzorjev in pomembnosti zapuščine. Kakšna je strategija za razvojem mlajših športov in produktov, kot je futsal? Kako UEFA pristopa k razvoju ženskih in U21 prvenstev, ki prav tako postajajo vse odmevnejša?

____________________________________________________________________________________________________________________


11:40 – 12:10
Odmor za kavo in mreženje
____________________________________________________________________________________________________________________

 

12:10 – 12:30

Rokomet: dogodki in potenciali

 

Anita Šikić | Rokometna zveza Hrvaške, vodja komuniciranja za EHF EURO 2018
Edita Gabrič | Gorenje, vodja projekta rokometnega sponzorstva

Devet let po organizaciji svetovnega prvenstva v rokometu bo izkušena gostiteljica Hrvaška gostila evropsko prvenstvo za moške, EHF Men's EURO 2018. Na drugi strani je Gorenje letos vstopilo v obširno partnerstvo z Evropsko rokometno zvezo EHF. Pogodbo so podpisali za naslednje tri sezone rokometne lige prvakov in dve zaporedni evropski prvenstvi. V diskusiji bodo predstavljeni organizacijski izzivi in vpogled v potencial sponzorskih partnerstev v rokometu.

____________________________________________________________________________________________________________

 

12:30 – 13:05

Ko se srečata šport in tehnologija

 

Achim Ittner | SAP, vodja poslovnega razvoja za šport


 

Današnje potrošniško okolje zahteva dinamičen model korporativnega sponzorstva. Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi globalnimi športnimi znamkami, da bi lahko prikazal svoje tehnološke sposobnosti in navijače še približal dogajanju. Achim Ittner, vodja poslovnega razvoja za šport pri SAP-u, bo predstavil ugotovitve iz sodelovanj z različnimi klubi in zvezami: Nogometna zveza Nemčije, San Jose Sharks, Arsenal FC, McLaren in drugi.

____________________________________________________________________________________________________________________

 

13:05 – 13:50

Juventusova preobrazba: Črno in belo in več

(Black & White & More)

 

Paolo Insinga | Interbrand, kreativni direktor

 

Sodobne športne organizacije morajo danes odgovoriti na družbene, gospodarske in s športom povezane spremembe. Juventus, legendarni italijanski nogometni klub iz Torina, je svoje privržence letos presenetil s predstavitvijo svoje nove, sodobne vizualne podobe in identitete, ki močno izstopa od ostalih nogometnih klubov. »Črno in belo in več« ne skriva svoje želje postati veliko več kot »samo« nogometna znamka. Skrivnosti v razvoju nove podobe kluba bo predstavil Paolo Insinga, kreativni direktor pri agenciji Interbrand. Kakšne so rešitve, ki pomagajo k rasti poslovanja skozi znamčenje športnih organizacij?

 __________________________________________________________________________________________________________________

 

13:45 – 14:20

SPORTO 2017 zaključni pogovor

(blagovne znamke vs. imetniki pravic)


 
 

Toby Hester, stari SPORTO znanec in predsednik žirije SPORTO Awards 2017, bo v sklepnem dejanju konference debatiral z Malphom Minnsom (Strive Sponsorship, ustanovitelj) in Jeramiejem McPeekom (JMc Communications, ustanovitelj in Organizacijski odbor Super Bowl 2010, direktor za digitalno) o odnosu med sponzorskimi znamkami in imetniki pravic ter razglabljal o prihodnosti marketinga in sponzorstev v športu. 

___________________________________________________________________________________________________________________ 


14:15

Kosilo / Zaključek SPORTO 2017

____________________________________________________________________________________________________________________