Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

PROGRAM

 

ČETRTEK, 17. NOVEMBER

 

10.00 - 10.25

RADIO, VIDEO, SNAPCHAT: VAL 202 IN RIO 2016

 

 

Kako športne dogodke za utrjevanje znamke in doseganje novih ciljnih skupin koristijo lastniki medijskih pravic? Kako se radio z uporabo videa, Snapchata, Facebook Live prenosov in Twitterja spreminja v moderni medij? Se glede načinov dostave vsebin in interakcije lahko potegne vzporednica s športnimi organizacijami? Vpogled v pristop Vala 202, ki je bil kot del RTV Slovenija lastnik medijskih pravic za Rio 2016.

 
Matej Praprotnik | VAL 202, pomočnik direktorja Radia Slovenija za strategijo
 


10.25 - 11.10

SPONZORSKE AKTIVACIJE V 2016: TRENDI IN TAKTIKE

 

 

Kakšni so trendi in taktike v okviru sponzorskih aktivacij po svetu? Kaj novega sta prinesla največja dogodka letošnjega leta – Rio 2016 ter nogometni UEFA Euro? Kaj se dogaja v NFL, MLB, NHL, kaj v NBA? Kaj omogočajo nove tehnologije in virtualna resničnost? Najnovejši trendi sponzorskih aktivacij ter inovativne in pogumne taktike za navdih pri nadaljnjem delu.


Jeremy Edwards | ACTIVATIVE, direktor vsebin in svetovanja

 


11.10 - 11.35 | ODMOR ZA KAVO


11.35 - 12.10

DISKUSIJA: SPONZORSKE AKTIVACIJE IN TAKTIKE 

 

Diskusija o sponzorskih trendih in taktikah tudi s predstavnikoma nagrajenih podjetij iz Slovenije in regije. Podjetje Frikom je v letu 2015 prejelo nagrado »Best of Europe, Silver Award«, ki jo podeljuje Evropsko sponzorsko združenje za najboljša sponzorstva v Evropi, kampanja Telekoma Slovenije #TvitajmoZaNaše pa je uvrščena med najboljše olimpijske aktivacije po izboru Mednarodnega olimpijskega komiteja. 

 
Saša Ćirić | FRIKOM, direktor marketinga
Niko Kušar | TELEKOM SLOVENIJE, vodja službe za tržno komuniciranje
Jeremy Edwards | ACTIVATIVE, direktor vsebin in svetovanja

 


12.10 - 13.00

OSREDNJE PREDAVANJE

PODATKI IN DIGITALNO: SPREMINJAJOČI SE ŠPORTNI POSEL



 
Matt Rogan, eden vodilnih globalnih strokovnjakov (njegovo delovanje pooseblja slogan "Data Drriven Sport"), bo v svojem predavanju z udeleženci delil nove načine, s katerimi klubi, lige in tekmovanja širom sveta s pomočjo globljega vpogleda v svojo ciljno skupino ter digitalnega izkoriščajo možnosti za lastno komercialno rast ter korist partnerjev. Osrednje predavanje konference bo bogato s študijami primerov, iz katerih bodo lahko uporabne zaključke potegnili tako lastniki pravic, kot tudi sponzorji in predstavniki agencij. 

Matt Rogan | TWO CIRCLES in ESP PROPERTIES*, izvršni direktor
 
*Trikrat v zadnjih treh letih je bila Two Circles nominirana za najboljšo športno-marketinško agencijo v okviru »Sport Industry Awards«, nagrado pa je tudi prejela v 2014. V 2015 je agencija postala del WPP, vodilne komunikacijske skupine na svetu, ki jo vodi Sir Martin Sorrell. Skupaj z agencijo IEG predstavlja ključni del novo ustanovljene družbe ESP Properties, ki sodeluje z vodilnimi športnimi organizacijami, kot so All Blacks, Detroit Red Wings ali Cleveland Cavaliers.

 


13.00 - 14.30 | ODMOR ZA KOSILO


14.30 - 15.05

THIS GIRL CAN


 

Vpogled v skrivnosti kampanje »This Girl Can« (To dekle zmore), ki je postavila nove trende v pristopu k spodbujanju vključevanja žensk v športne aktivnosti. Glede na rezultate neodvisne raziskave je kampanja v Angliji »prepričala« 1,6 milijona žensk, da so pričele z vadbo, 2,8 milijona pa je zaradi vpliva kampanje postalo bolj aktivnih. #ThisGirlCan filmčki imajo prek 37 milijonov ogledov na platformi YouTube in na Facebooku, o kampanji se je govorilo v 110 državah po svetu. Kampanja je prejela prek 60 mednarodno uglednih priznanj, med njimi tudi kanskega leva, Tanya Joseph pa je bila razglašena za marketinško osebnost leta 2015 v okviru prestužne nagrade »The Masters of Marketing«.

 
Tanya Joseph | SPORT ENGLAND, direktorica poslovnih partnerstev

 


15.05 - 15.40

DISKUSIJA: KAKO DOBRO POZNAMO SVOJE OBČINSTVO?

 

Diskusija o pomembnosti razumevanja občinstva in globljem vpogledu v podatke in navade, o vplivu in moči digitalnega ter prihodnosti marketinga v športu s strokovnjakoma, ki sta s svojim pristopom "pretresla" industrijo. 


Matt Rogan | TWO CIRCLES in ESP PROPERTIES, izvršni direktor

Tanya Joseph | SPORT ENGLAND, direktorica poslovnih partnerstev


15.40 - 16.25

MERJENJE UČINKOV: PRAVILNE IN NEPRAVILNE POTEZE

O eni najbolj izpostavljenih in perečih tem v okviru sponzorstev: pravilnih in nepravilnih potezah, ki jih podjetja delajo pri merjenju učinkovitosti. Izkušnje o temi merjenja sponzorskih učinkov iz enega največjih sponzorskih projektov v Veliki Britaniji v zadnjih letih, kjer je British Gas skupaj z britansko plavalno zvezo v šestih letih pomagal naučiti plavati 100.000 otrok.

Matthew Leopold | BRITISH GAS, direktor partnerstev
 

16.25 - 16.55  | ODMOR ZA KAVO


16.55 - 17.25

RAZVOJ ZNAMKE NA DIGITALNEM Z ZDRUŽEVANJEM ZNANOSTI IN UMETNOSTI 

 

Nogometni klub Southampton (priljubljeni "Saintsi") iz angleške Premier League je bil v preteklem letu prepoznan kot najhitreje rastoča nogometna znamka na svetu. Glede na letno poročilo Brand Finance Football 50 je svojo vrednost v letu 2015 povečal za kar 89 odstotkov. Kaj klub počne drugače od ostalih? Prepričanje inovativnega kluba na digitalnem področju je, da bi moral tekmovati ne le z ostalimi klubi, temveč z vodilnimi mednarodnimi znamkami.

James Kennedy | SOUTHAMPTON FC, direktor marketinga

 

17.25 - 17.55

SPORTO TALK: PETER PREVC  



 
Pogovor o marketinški plati športne kariere, sponzorstvih, znamkah in medijih, z vodilnim smučarskim skakalcem na svetu, zmagovalcem svetovnega pokala v letu 2016, nosilcem dveh olimpijskih kolajn in prejemniku nagrade SPORTO BRAND v letih 2014 in 2015.

 


20.00 - 20.45

SPORTO AWARDS IN BRANDS 2016 (Hotel Slovenija)

 


 21.00

SPORTO VEČERJA IN ZABAVA (Grand Hotel Portorož)

 


 

 

PETEK, 18. NOVEMBER

 

10.00 - 10.35

DISKUSIJA: SPONZORSTVA IN INTERNA KOMUNIKACIJA

 
Končni potrošniki niso edino ciljno občinstvo pri aktivaciji in komunikaciji korporativnih sponzorstev. Mnogokrat neizkoriščen potencial predstavlja interno komuniciranje in vključevanje zaposlenih. Kje leži resnična vrednost za podjetja? Vpogled v izkušnje, priložnosti in učinke podjetja Lidl Slovenija, od letos novega sponzorskega partnerja Zveze za šport invalidov - Paraolimpijskega komiteja ter podjetja Eles, ki je za komunikatorje svojih šestih vrednot izbralo ekipo športnih ambasadorjev, med katerimi sta tudi Jakov Fak in Benjamin Savšek.

Tina Cipot | LIDL SLOVENIJA, vodja službe za odnose z javnostmi
Katja Šteblaj Krasko | ELES, vodja korporativnega komuniciranja
 

10.35 - 11.15

OD ILIE NASTASEJA DO MICHAELA PHELPSA

Kako graditi osebne znamke športnikov in kako razvijati uspešna ambasadorstva z njimi? Kako izkoriščati in graditi partnerstva z manj uveljavljenimi športniki ali s športniki po koncu njihovih karier? Kaj so prinesle spremembe olimpijskega Pravila 40 za športnike in osebne sponzorje? Clifford Bloxham ima že več kot 30 let izkušenj pri delu s športniki na najvišji ravni. Odtis njegovega dela se vidi pri razvoju karier številnih globalno prepoznavnih zvezdnikov. Poleg tega, da je preko ameriškega dela Octagona vključen v delo z Michaelom Phelpsom in Stephenom Curryjem, je med drugim zastopal Paulo Radcliffe, Andyja Murrayja ter sodeloval pri odmevnih »endorsement« partnerstvih Franka Lamparda (Tesco), Anne Kournikove ("Only the ball should bounce" kampanja), Daniela Sturridga (Beats by Dr. Dre) in številnih drugih.  

Clifford Bloxham | OCTAGON UK, podpredsednik področja zastopanja športnikov
 

11.15 - 11.30 | ODMOR ZA KAVO


11.30 - 12.05

IRONMAN: VSE JE MOGOČE


 

Kaj je naredilo Ironman, kultno triatlonsko tekmovanje, ki je svoje korenine pognalo leta 1978 na Havajih, v eno najbolj prepoznavnih ter tudi dobičkonosnih športnih znamk na svetu? S kakšno marketinško strategijo se bodo nadaljnje širitve svojega vpliva pri Ironmanu lotili v prihodnosti?

 
Erwin Dokter | IRONMAN, regijski direktor za Južno Evropo in Srednji vzhod


12.05 - 12.35

KAKO PRISTOPITI K SPONZORJEM: ZAČETEK POPOTOVANJA

V Portorož se vrača sponzorski strokovnjak Toby Hester (nekdaj Castrol, T-mobile in Coca-Cola), zdaj samostojni svetovalec, ki je leta 2012 že navdušil SPORTO dvorano s svojim strokovno lucidnim in navdihujočim nastopom. Tokrat se bo lotil ene ključnih tem za lastnike pravic: kako uspešno pristopiti k sponzorjem in jim predstaviti tisto, kar v resnici želijo slišati. »Sponzorski trener« bo z nami delil poglede in izkušnje o tem, kaj potencialni sponzorji in agencije resnično želijo od partnerstev.
  
Toby Hester | SPONSORSHIP COACH, ustanovitelj in direktor
 

12.35 - 13.05

DISKUSIJA: SPONZORJI VS. LASTNIKI PRAVIC

 

Kako povečati vrednost za sponzorske partnerje in kje so nove priložnosti za uspešna sodelovanja? Kako optimizirati partnerski odnos in pričakovanja? "Sponzorski trener" v družbi direktorja sponzorstev kluba, ki velja za enega najbolj inovativnih v Premier League in je pred kratkim med drugim sklenil sodelovanje z znamkama kot sta Under Armour in Virgin Media. "Obvezna" vsebina za sponzorje, lastnike pravic in agencije.

 

Stuart Ramsey | SOUTHAMPTON FC, direktor sponzorstev
Toby Hester | SPONSORSHIP COACH, direktor

 


13.05 - 14.30 | ODMOR ZA KOSILO


14.30 - 15.05

DISKUSIJA: ČLANSTVO KOT MARKETINŠKA PLATFORMA



 
Športni klubi že dolgo niso več le športne organizacije. So znamke in del industrije zabave. Vse marketinške aktivnosti pa se začnejo pri prvem navijaču oz. članu kluba ... Diskusija s predstavnikoma dveh izmed tradicionalnih klubov iz širše regije, slovaškim hokejskim klubom Slovan Bratislava (od leta 2012 je član KHL) in splitskim Hajdukom.

 

Milan Vajda | HK SLOVAN BRATISLAVA, direktor marketinga
Aljoša Bašić | HNK HAJDUK SPLIT, direktor marketinga
 

15.05 - 15.40

BUDIMPEŠTA – MESTO VELIKIH ŠPORTNIH DOGODKOV

 
Budimpešta, med drugim evropska prestolnica športa v 2019, bo leta 2017 gostila Evropski mladinski olimpijski festival, v 2019 svetovno prvenstvo v namiznem tenisu, leta 2020 pa bo del UEFA EURO prvenstva. Madžarska prestolnica je tudi kandidatka za organizacijo poletnih olimpijskih in paraolimpijskih iger 2024 z vizijo pripraviti najbolj dostopne igre v zgodovine, ki bi mesto Budimpešto spremenile v celovit olimpijski park. 
 
Gusztáv Bienerth
| Komisar vlade Madžarske za turizem in Budimpešta 2024 - olimpijska kandidatura, podpredsednik
 

Organizator si pridružuje pravico do sprememb v programu.
Preberite si več o konferencah SPORTO 2014 in SPORTO 2015.