Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Arhiv novic

12.2.2017

Alpsko mleko in Ilka Štuhec

Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn, je z začetkom sezone v alpskem smučanju nadaljevala z aktivnostmi v okviru osebnega sponzorstva trenutno ene vodilnih smučark v svetovnem pokalu ter nove svetovne prvakinje v smuku, Ilke Štuhec. »Okus po tekmi« je rdeča nit komunikacije, ki se nanaša na slogan blagovne znamke »Okus po domu« (ta je bil kot tema prvič v okviru sponzorstev uporabljen pri lani sklenjenem ...

Več +
5.2.2017

Pogled nazaj na SPORTO 2016

Aktivnosti za SPORTO 2017 se počasi začenjajo, a preden se osredotočimo na sledenje in prispevanje k najnovejšim trendom v športnem poslu, je tukaj 360-stopinjski pogled na zadnje dogajanje v (S)Portorožu. 13. izvedba mednarodne konference, ki na enem mestu tradicionalno združuje poslovne in športne blagovne znamke, agencije in medije, je znova povabila nekatera najpomembnejša imena iz sveta športne industrije in ponudila priložnost za mreženje ter izmenjavo idej, izkušenj in znanja.

Več +
17.11.2016

Zmagovalci SPORTO Awards 2016

Izmed 38 prijavljenih projektov je mednarodna strokovna žirija nagradila zmagovalce petih kategorij nagrad SPORTO Awards 2016. Skupaj v bitki: Paraolimpijci in Lidl Slovenija, Gladko bančništvo (Nova KBM), Slovenski Rio 2016 (Olimpijski komite Slovenije), Prijaffi se – pomembno je sodelovati! (Jaffa Crvenka) in Naj planinska koča 2016 (Siol.net) so bili na večerni podelitvi na Sporto konferenci v Portorožu nagrajeni kot najboljši primeri dobrih praks na področju sponzorstev ...

Več +
10.11.2016

SPORTO 2016: Peter Prevc in »najhitreje rastoča nogometna znamka na svetu« zaokrožila program

Le še teden dni je do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2016 (17. in 18. november), ki znova prinaša 360° vpogled v ključna področja marketinga in sponzorstev v športu. Med drugim bo govora o svetovnih trendih aktivacije, vedno večjem obratu v individualizem ter nagrajenih marketinških pristopih v regiji in širše, SPORTO 2016 pa bo kot posebni gost po najdominantnejši sezoni v smučarskih skokih obiskal tudi eden največjih zvezdnikov zimskih športov, Peter Prevc. Izkoristite odlično priložnost za poslovno mreženje, ki jo ponuja že 13. SPORTO konferenca, največji tovrstni dogodek v tem delu Evrope.

Več +
8.11.2016

SPORTO Quizz: Kako dobro poznate SPORTO konferenco?

Rešite kviz in se z nekaj sreče SPORTO konference udeležite po promocijski ceni 10 eur. Torej, kako dobro v resnici poznate SPORTO?

Več +
28.10.2016

Kaj se bo dogajalo v četrtek zvečer?

Ne zamudite četrtkovega večera – tokrat v dveh delih, na dveh lokacijah. Podelitev nagrad SPORTO Brands (v sodelovanju z Mediano že deseto leto zapored raziskujemo trg) in SPORTO Awards (v sodelovanju z DMS – rok za oddajo projektov je podaljšan do petka, 4. 11.) bo na tradicionalni lokaciji, v konferenčni dvorani, medtem ko se SPORTO Dinner in Party (letos v sodelovanju s ŠPORT TV, ki praznuje 10. obletnico delovanja) selita v Grand hotel Portorož.

Več +
27.10.2016

Kaj prinaša »predkonferenčna« jesenska izdaja SPORTO magazina?

V oktobrski izdaji (št. 21) med drugim o vedno večjem obratu v individualizem, ki ga podjetja kot so Amazon in glasbena industrija že dodobra izkoriščajo, in se mu vedno bolj poskušajo prilagoditi tudi v športni industriji. Pišemo tudi o tem, zakaj potrebujemo več marketinga v športnem marketingu, spoznali boste sodelovanje IBM-a in Wimbledona ter digitalni svet košarkarskega kluba Chicago Bulls ter dve globalno odmevni marketinški akciji, britansko kampanjo »To dekle zmore« in kampanjo Orangea med evropskim nogometnim prvenstvom, ki je v ospredje postavila navijača. Včasih lahko kampanja sledi spontani objavi, kot v primeru Ivana Rakitića in Domaćice, tehnologija in trendi v družbenih medijih pa še naprej skrbijo za nenehno spreminjanje športnih platform.

Več +
23.9.2016

SPORTO Awards 2016: razpis je zunaj!

Društvo za marketing Slovenije (DMS) je letos že petič razpisalo tekmovanje za najboljše sponzorske in športno marketinške projekte iz regije Adriatic. Prijavite lahko projekte, katerih glavnina aktivnosti se je ali se bo zgodila med 31. oktobrom 2015 in 31. oktobrom 2016.

Več +
23.9.2016

Kaj boste lahko prebrali v 21. številki SPORTO magazina?

V pripravi je nova številka SPORTO magazina, v kateri spet ne bo manjkalo zanimivega branja. Po športnem poletju nismo mogli brez marketinških novosti v povezavi z Rio 2016 in UEFA EURO 2016, za vas pa smo pripravili tudi pet poglobljenih intervjujev. Veste, kdo tudi povezuje Chicago Bulls in našo regijo?

Več +
22.9.2016

Čeferin novi predsednik UEFA, Petrol sponzor reprezentance

September je na Brdu pri Kranju prinesel dve spremembi. Aleksander Čeferin, dosedanji predsednik slovenske krovne nogometne organizacije (NZS), je ob večinski podpori (42 od 55) članic UEFA na izrednem kongresu v Grčiji za naslednji dve leti in pol (do izteka mandata op.p.) postal sedmi predsednik evropske nogometne organizacije, sponzorski družini izbrane vrste pa se je pridružil novi partner, Petrol.

Več +
22.9.2016

Angleška liga na Sport Klubu do 2019

Angleška Premier liga se je dodobra usidrala na Sport Klubu, kjer ostaja vsaj še naslednja tri leta, do konca sezone 2018/19. Že pred tem je bilo podaljšanje tudi sodelovanje s špansko nogometno La Ligo.

Več +
5.8.2016

Kako so na Rio 2016 pripravljeni domači sponzorji?

V naslednjih tednih bodo vse oči uprte v brazilski Rio de Janeiro, kjer se bodo med 5. in 21. avgustom odvile 28. poletne olimpijske igre moderne dobe. K igram, ki jim bodo septembra sledile še paraolimpijske, so kajpak usmerjene tudi misli sponzorjev. Predstavljamo nekaj primerov iz Slovenije in regije, ki jih med drugim druži tudi izražanje s pomočjo gibljivih slik (videov).

Več +
5.8.2016

Nekateri sledijo tradiciji, drugi jo spreminjajo

Okrog dve petini vseh sredstev, potrebnih za izvedbo olimpijskih iger, organizatorji pridobijo skozi sponzorstva. Sponzorji želijo ta sredstva oplemenititi, svoje zgodbe pa približati javnosti skozi aktivacijo svojih pravic. Za vas smo pripravili kratek pregled aktivnosti nekaterih TOP (globalnih) partnerjev.

Več +
26.7.2016

Rio 2016 in prihodnost megadogodkov

Približno tri mesece pred športnim spektaklom so vse oči že uprte v Rio de Janeiro, najbolj poznano brazilsko mesto, ki bo avgusta in septembra letos gostilo poletne igre 31. olimpijade in 15. poletne paraolimpijske igre. Medtem ko svet nestrpno pričakuje še eno izjemno športno prireditev – po ocenah se bo v boj za 306 kompletov medalj v 28 športih spustilo 10.000 športnikov – smo si ogledali nekaj olimpijskih novosti iz zadnjega obdobja ter se dotaknili tudi širšega konteksta in izzivov športnih megadogodkov in sponzorskih modelov, povezanih z njimi. Preberite, kaj je o tem za SPORTO povedal Patrick Nally.

Več +
23.6.2016

SPORTO 2016: »This Girl Can« ter športno-marketinška agencija leta iz Anglije

Najavljena sta prva dva gosta predavatelja vodilne konference o marketingu in sponzorstvih v športu v regiji in tem delu Evrope. Na SPORTO 2016 prihajata Tanya Joseph, direktorica poslovnih partnerstev pri Sport England (ki med drugim vodi izjemno kampanjo za večje vključevanje žensk v športne aktivnosti »This Girl Can«), ter Matt Rogan, predsednik športno-marketinške agencije Two Circles, ki je z inovativnim pristopom in uporabo podatkov pri graditvi vrednosti produktov športnih organizacij zrasla v vodilno agencijo s tega področja, pred kratkim pa je postala del grupacije WPP.

Več +
12.5.2016

Garmin sponzorstvo #LJmaraton vkomponiral v svoje produkte

Garmin Slovenija nadaljuje sponzorstvo največjega tekaškega spektakla v Sloveniji – 21. Volkswagen Ljubljanskega maratona (30. oktober 2016). Sponzorstvo dogodka so vkomponirali tudi v svoje produkte ter blagovno znamko vsebinsko prepletli s podobo dogodka.

Več +
6.5.2016

Matjaž Kek obraz akcije Hervis Trener v Sloveniji in na Hrvaškem

V zadnjih dneh je ogromno zanimanja med slovenskimi in hrvaškimi nogometnimi klubi požel projekt Hervis Trener (www.hervistrener.com), ki spodbuja razvoj mlajših nogometnih selekcij slovenskih in hrvaških nogometnih klubov oz. šol – tako s finančnim (materialnem) vložkom, kot tudi z znanjem, ki ga prispeva priznani slovenski trener Matjaž Kek.

Več +
26.4.2016

Kaj prinaša 20. številka SPORTO magazina?

Izšla je aprilska, že 20. številka SPORTO magazina, ki prinaša aktualne vsebine iz sveta sponzorstev in marketinga v športu, grajenja znamk v športu ter digitalnih medijev. Na naslovnici je tokrat lanskoletni MVP lige NBA (in najresnejši kandidat za letošnji naziv) Stephen Curry, ki na glavo ne obrača le košarkarskih zakonitosti, ampak tudi marketinške.

Več +
29.2.2016

Lidl Slovenija postal uradni partner slovenskih paraolimpijcev

Zveza za šport invalidov – Paraolimpijski komite Slovenije (ZSIS-POK) je v letu, ko slovenske paraolimpijske športnike čaka nastop na paraolimpijskih igrah v Riu, pridobila pomembnega novega sponzorja: uradni partner te organizacije je namreč postalo podjetje Lidl Slovenija. Že pred časom je glavni sponzor ZSIS-POK postala Zavarovalnica Triglav.

Več +
29.2.2016

SPORTO 2016 na sporedu 17. in 18. novembra

Znan je termin naslednje, že 13. izvedbe vodilnega regijskega dogodka na področju marketinga in sponzorstev v športu. Konferenca SPORTO 2016 bo letos 17. in 18. novembra na tradicionalnem prizorišču v Portorožu.

Več +
29.2.2016

Povzetki SPORTO 2015

Tako kot lani, boste udeleženci zadnje SPORTO konference tudi letos na svoj naslov prejeli povzetke vsega odrskega dogajanja z lanskoletnega dogodka. Povzetki SPORTO 2015 bodo pri vas predvidoma konec marca.

Več +
25.1.2016

SPORTO 2015: Pravi čas, pravi kanal in pravi kontekst

Preden nadaljujemo aktivnosti na poti k SPORTO 2016, smo se na kratko ozrli še nazaj na SPORTO 2015 in dvanajsto izvedbo konference. SPORTO, ki je stičišče blagovnih znamk/sponzorjev, športnih organizacij, agencij in medijev, je znova zbral najpomembnejše predstavnike industrije in jim ponudil platformo za druženje ter izmenjavo izkušenj in znanj.

Več +
24.1.2016

Kdo bo na sponzorskem vrhu Evrope?

Referenčno evropsko sponzorsko telo, European Sponsorship Association (ESA), bo 11. februarja v Londonu razglasilo najboljše primere sponzorski praks v številnih kategorijah ESA Excellence Awards.

Več +
24.1.2016

Srbija in Beograd leto začela z vaterpolom, nadaljujeta s futsalom

Srbija je v začetku leta 2016 gostiteljica dveh velikih tekmovanj: potem ko se je z domačo zmago v soboto končalo evropsko prvenstvo v vaterpolu, je pred vrati evropsko tekmovanje v futsalu (2. – 13. februar).

Več +
23.1.2016

Rokometni EURO 2016 v Sloveniji živel tudi na Twitterju

Na Poljskem od 15. januarja poteka EHF evropsko prvenstvo v rokometu, na katere je nastopila tudi slovenska reprezentanca. Pri Rokometni zvezi Slovenije (RZS) so ob tem začeli aktivneje komunicirati na Twitterju, v digitalno aktivacijo sponzorstva pa so se ob tem vključili tudi pri Telekomu Slovenije.

Več +
24.12.2015

S. V. – RSA odslej Sport Media Focus

S. V. – RSA, specializirana agencija s področja marketinga in sponzorstev v športu ter dolgoletna organizatorka SPORTO konference, po 18 letih delovanja na trgu, kjer je pomagala orati ledino, odslej z novim imenom.

Več +
7.12.2015

TKR v družbi Kevina Costnerja in Anne Fenninger

Slovenski deskar na snegu Tim Kevin Ravnjak, znan kot TKR, je postal ambasador znamke Jacques Lemans in se znašel v družbi s Kevin Costnerjem in Anno Fenninger.

Več +
24.11.2015

SPORTO 2015: Šport ostaja močan komunkacijski kanal

Dvanajsta izvedba SPORTO konference – vodilnega dogodka na področju marketinga in sponzorstev v športu v jugovzhodni Evropi – je tudi tokrat na enem mestu zbrala ključne ljudi s tega področja. Da šport ostaja izjemno močan komunikacijski kanal potrjujejo tudi številke: dvodnevno konferenco v (S)Portorožu je obiskalo več kot 400 udeležencev iz desetih različnih držav.

Več +
19.11.2015

Paraolimpijka Mateja Pintar uradno sklenila športno pot

Najbolj uspešna slovenska paraolimpijska vrhunska športnica Mateja Pintar je v večernem delu prvega dne konference SPORTO 2015 tudi uradno naznanila zaključek svoje športne namizno-teniške kariere.

Več +
18.11.2015

Ekskluzivnost, mati ambusha

Ambush marketing velja za »črnega račka« marketinga, čeprav nedvomno predstavlja zelo učinkovito trženjsko orodje. Predvsem pa uradne sponzorje sili k nenehnemu napredku in aktivaciji svojih sponzorstev, nenazadnje pa posredno promovira in veča vrednost dogodku, v povezavi s katerim je aktiviran.

Več +
16.11.2015

Milan Mandarić in Branko Čakarmiš o tem, kako povezati šport in zabavo

V diskusiji na temo klubov in nogometne lige kot TV-produkta z naslovom »Kaj se lahko šport nauči od zabavne industrije« bo Tomaž Ambrožič soočil programskega direktorja medijske hiše Pro Plus Branka Čakarmiša in predsednika Nogometnega kluba Olimpija Ljubljana, sicer prekaljenega poslovneža, Milana Mandarića.

Več +
13.11.2015

27 gostov programa iz osmih evropskih držav

Le še šest dni nas loči do 12. izvedbe SPORTO konference. SPORTO 2015 želi ponovno ponuditi vpogled v prakse, trende in izzive trženja, (digitalne) komunikacije in sponzorskega povezovanja športa in blagovnih znamk. Med 27 gosti programa iz 8 evropskih držav ter vsebinami s širšega področja marketinga in sponzorstev so številne nagrajene kampanje, vodilne znamke v svetu športa ter posamezniki, ki so spreminjali »pravila igre« pri trženju športne platforme ali sponzorski aktivaciji. V nadaljevanju izpostavljamo nekaj vsebin za podjetja/sponzorje oz. športne organizacije, celoten program s termini si lahko ogledate na povezavi.

Več +
13.11.2015

SPORTO Awards: Kakšni so novi kipci za najboljše?

Letošnje SPORTO Awards, ki jih podeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS), bo zaznamovala pomembna sprememba. V sodelovanju z Zlatarno Celje bodo javnosti predstavljeni novi, stilsko osveženi in nadgrajeni kipci za najboljše.

Več +
11.11.2015

Bi radi vedeli še več o športnem marketingu?

Če je vaš odgovor DA, prenesite Klipingovo mobilno aplikacijo že danes !Vse do konference SPORTO 2015 in še štirinajst dni kasneje vam bo z njo na voljo brezplačen dostop do mednarodne baze izbranih medijskih objav o športu.

Več +
26.10.2015

SPORTO 2015: Najavljen program konference

Uradno smo objavili vsebinsko bogat program mednarodne konference o marketingu in sponzorstvih v športu SPORTO 2015! Nekaj manj kot mesec dni pred dogodkom (19. in 20. november) vam predstavljamo podrobnejši vpogled v dogajanje v (S)Portorožu, kjer se bomo posvetili različnim sponzorskim pristopom, digitalnim trendom in ostalim priložnostim, ki jih ponuja šport kot komunikacijski kanal tako za sponzorske blagovne znamke kot za same športne organizacije. Pridružite se nam in pridobite nove ideje, razpravljajte o izzivih in vse skupaj začinite še z odlično priložnostjo za poslovno mreženje, ki jo ponuja največji tovrsti dogodek v tem delu Evrope.

Več +
21.10.2015

Eminenca organizacije športnih dogodkov na SPORTO 2015

Organizatorjem in ostalim ljubiteljem majhnih in velikih športnih dogodkov se na SPORTO konferenci letos obeta prav posebna poslastica. Svoje izkušnje in nasvete bo z nami delil Hannes Jagerhofer. V sosednji Avstriji in drugod po svetu priznan kot ugledna osebnost, ki obvlada področja organizacije inovativnih dogodkov ter obvladovanja odnosov z javnostmi za podjetja in športnike.

Več +
21.10.2015

​Iz jesenske izdaje SPORTO magazina

Oktobrska izdaja SPORTO magazina bo postregla s številnimi aktualnimi in zanimivimi strokovnimi vsebinami s sveta športne industrije ter bo popotnik v prihajajočo SPORTO konferenco. Z zanimivimi sogovorniki iz stroke in mednarodnega okolja smo spregovorili o pomembnosti graditve vrednosti znamk v športu, o kompleksnem odnosu med sponzorji in lastniki pravic, o potencialih digitalne komunikacije ter različnih pogledih na sponzorske pristope.

Več +
20.10.2015

​Jackie Fast o inovativnih sponzorskih trendih na SPORTO 2015

Najmlajša članica upravnega odbora Evropskega sponzorskega združenja. Direktorica inovativne sponzorske agencije s sedežem v Londonu in podružnicami po celem svetu. Gostja in predavateljica številnih mednarodnih konferenc, kjer predava o sponzorstvih, podjetništvu, marketingu in financiranjih tveganega kapitala. Jackie Fast, vzhajajoča zvezda britanske sponzorske industrije, novembra tudi na SPORTO konferenci.

Več +
25.9.2015

Tina Maze in Dieter Heger (Milka) potrdila svoj prihod na SPORTO 2015!

Še več dobrih novic za udeležence konference SPORTO 2015! Tina Maze, dvakratna olimpijska zmagovalka, dvakratna svetovna prvakinja, nominiranka za nagrado Laureus, petkratna športnica leta v Sloveniji, štirikratna SPORTO Brand of the Year med slovenskimi športnicami ter lastnica absolutnega smučarskega rekorda po številu točk osvojenih v eni sezoni, 19. novembra prihaja v (S)Portorož! Tina bo s tem še dodatno obogatila program, ki ga pripravljamo za vas.

Več +
17.9.2015

SPORTO 2015: Prihod potrdili tudi v M&C Saatchi S&E in menedžmentu Ane Ivanović

Potrjena sta dva nova uveljavljena mednarodna gosta: v (S)Portorož 19. in 20. novembra prihajata sponzorski strokovnjak Torsten Wirwas (M&C Saatchi Sport & Entertainment) in direktor agencije, ki skrbi za kariero Ane Ivanović Gavin Versi (dh management).

Več +
2.9.2015

Dejan Zavec ambasador Toyote še naslednji dve leti

Toyota, ena vodilnih blagovnih znamk na svetu (ne le avtomobilskih), ter Dejan Zavec, slovenski športni junak in aktualni WBF svetovni prvak v supervelterski kategoriji, sta leta 2011 začeto partnersko sodelovanje podaljšala še za dve leti.

Več +
26.8.2015

SPORTO 2015: Summer early bird podaljšan do 15. 9.

Do 15. 9. smo podaljšali možnost, da se na letošnjo izvedbo vodilnega dogodka o marketingu in sponzorstvih v športu prijavite po posebni, poletni early bird ceni (290 EUR + ddv). Ob tem prvih 30 novih udeležencev dobi posebno darilo: knjižico s povzetki konference SPORTO 2014.

Več +
24.8.2015

Skupina Triglav sponzor Srbske košarkarske zveze

Po tem ko je bila Skupina Triglav kot glavni sponzor vpeta v EuroBasket 2013 v Sloveniji in se je kot sponzor povezala tudi s hrvaškim predtekmovalnim delom EuroBasketa 2015, je slovenska zavarovalniška skupina podpisala tudi sponzorski dogovor s srbsko košarkarsko zvezo (KSS).

Več +
24.8.2015

Povzetki konference SPORTO 2014

Po končani konferenci SPORTO 2014 smo za vse udeležence enajste izvedbe vodilnega regijskega dogodka o marketingu in sponzorstvih v športu pripravili zbornik vseh predavanj in diskusij. Strokovni povzetki na 60 straneh, opremljenih s fotografijami, tudi kot posebno darilo za prvih 30 na novo prijavljenih na SPORTO 2015.

Več +
12.8.2015

Na SPORTO tudi vpogled v legendarni teniški turnir

Z veseljem predstavljamo novo ime iz mednarodnega okolja na letošnji konferenci SPORTO 2015, do katere nas loči še natanko 100 dni. Zaprisežena ljubiteljica tenisa Alexandra Willis je vodja digitalnih komunikacij v legendarnem All England Tennis Lawn Clubu.

Več +
29.7.2015

Amis in Dejan Zavec nadaljujeta sodelovanje

Slovenski boksarski šampion Dejan Zavec je podaljšal svoje partnersko sodelovanje s telekomunikacijskim podjetjem Amis, s katerim je povezan že vse od leta 2010.

Več +
2.7.2015

Naj vaše podjetje postane tudi nogometni klub

V juniju se je v Kopru zaključila krstna sezona Poslovne nogometne lige, v kateri je sodelovalo 16 moštev iz vrst 20 podjetij.

Več +
23.6.2015

Skupina Triglav po EuroBasketu 2013 tudi partner EuroBasketa 2015

Skupina Triglav je v začetku junija postala sponzor EuroBasketa 2015, ki se bo v začetku septembra začel v hrvaškem Zagrebu.

Več +
23.6.2015

Tilia Slovenia Open 2015 nadgrajen v vseh pogledih

Največji teniški dogodek v Sloveniji, ATP Challenger Tilia Slovenia Open 2015 z nagradnim skladom 42.500 evrov, bo letos na sporedu že tretjič v ŠRC Marina Portorož in sicer od 8. do 15. avgusta. Doživel pa bo kar nekaj nadgradenj.

Več +
23.6.2015

Ivanovićeva solastnica slovenskega start-upa

Teniška zvezdnica Ana Ivanović – tudi SPORTO Brand med srbskimi športnicami v letih 2013 in 2014 – je včeraj sporočila, da je postala solastnica inovativnega spletnega projekta Trainers4me.com. Ta ljubiteljem športa ponuja takojšen dostop do tisoče športnih trenerjev po vsem svetu. Idejni pobudnik in ustanovitelj podjetja je Slovenec Marko Filej.

Več +
22.6.2015

Kdo so prvi potrjeni gostje SPORTO 2015?

V času od leta 2004 do danes je SPORTO postal eden vodilnih dogodkov na področju marketinga in sponzorstev v športu v tem delu Evrope. Letošnji osrednji dogodek – SPORTO 2015 (19. in 20. november, Portorož) – bo ponovno na enem mestu zbral vodilne mednarodne »igralce« in ključne deležnike športnega posla v naši širši regiji. Zelo smo veseli, da že lahko najavimo prve mednarodne goste letošnje konference. Prihajajo iz Borussie Dortmund, Red Bull Air Race, Twitterja in družbe KPN, zmagovalke vseevropske kategorije Best of Europe na tekmovanju za sponzorske nagrade ESA Excellence Awards 2014.

Več +
8.6.2015

Prevc: Najbolj me prepriča zgodba

O tematiki sponzorstev in marketinga smo se pogovarjali s smučarskim skakalcem Petrom Prevcem, ki je bil konec prejšnjega leta izbran za SPORTO Brand med slovenskimi športniki. Po Medianini javnomnenjski raziskavi je v 2014 prehitel takšne športne ase, kot so Anže Kopitar, Goran Dragić, Dejan Zavec …

Več +
19.5.2015

NK Maribor prvi tudi na družbenih omrežjih

Tudi v tokratni (aprilski) številki SPORTO magazina smo pripravili pregled slovenskih športnikov in športnic ter športnih klubov ter zvez na družbenih medijih – tokrat ob Twitterju še na Facebooku.

Več +
18.5.2015

Tudi pomladanska SPORTO Bruncha v Zagrebu in Beogradu uspela

SPORTO je konec aprila in v začetku maja na Hrvaškem in v Srbiji nadaljeval z organizacijo mini dogodkov namenjenih izmenjavi izkušenj, dobrih praks, mreženju ter diskusiji na temo sponzorstev, marketinga in digitalnih komunikacij v športu.

Več +
15.5.2015

Nova Frutabela razvita v sodelovanju s slovenskimi kolesarji

Kolesarska zveza Slovenije (KZS) in podjetje Fructal sta konec aprila predstavila nov okus sadno-žitne rezine Frutabela, k nastanku katere so pripomogli tudi najboljši slovenski kolesarji in kolesarke. Projekt je nastal kot del aktivnosti v okviru »Frutabela Laba«, prostora inovacij, kreativnosti in zabave, ki blagovno znamko povezuje s svetom športa.

Več +
14.5.2015

Konzum novi generalni sponzor turnirja ATP Umag

Najstarejši in v svetu najbolj poznan hrvaški turnir ATP je dobil novega generalnega sponzorja in se tako preimenoval v Konzum Croatia Open Umag.

Več +
14.5.2015

Na tekmo z Anglijo v Poslovni klub NZS

Le še mesec dni je do nogometne tekme Slovenija – Anglija. Tekmeca se bosta srečala v sklopu kvalifikacij za UEFA EURO 2016 v Franciji. Pri NZS so za dogodek pripravili posebno corporate hospitality ponudbo.

Več +
13.5.2015

Zavarovalnica Triglav generalni sponzor paraolimpijcev

Slabih 500 dni pred začetkom olimpijskih in paraolimpijskih iger v Rio de Janeiru v Braziliji je Zveza za šport invalidov Slovenije – Paraolimpijski komite (ZSIS-POK) dobila svojega prvega generalnega sponzorja. To je postala Zavarovalnica Triglav.

Več +
12.5.2015

Sedanjost in prihodnost: »bogati« mediji in pametni telefoni

Čeprav FC Barcelona in Phoenix Suns prihajata iz različnih športnih panog, tekmovanj in seveda celin, ju zagotovo združuje dejstvo, da imata oba izjemen posluh za nove tehnologije in družbene medije. Tako katalonski velikan kot tudi pomembna NBA franšiza temu namenjata veliko pozornosti in tako v marsičem veljata za »digitalna glasnika« na svojem področju. Jeramie McPeek, podpredsednik digitalnega sektorja pri Sunsih, ter Lluis Alsina, direktor inovacij in digitalnega oddelka pri Barçi, sta posebej za SPORTO magazin spregovorila o trendih, razvoju, napredku in še čem, kar je povezano z družbenimi mediji ter digitalnim (mobilnim) okoljem.

Več +
28.4.2015

SPORTO magazin 18: Znate ubrati pravi ton komunikacije?

Izšla je nova, že 18. številka SPORTO magazina. Naslovna tema prinaša zakulisni vpogled v boksarski »dvoboj« stoletja med Floydom Mayweatherjem ml. in Mannyjem Pacquiaom, ki si bosta za obračun v 2. maja v Las Vegasu razdelila okrog 200 milijonov ameriških dolarjev, med drugim pa smo se pogovarjali tudi s Steveom Martinom iz agencije M&C Saatchi S&E.

Več +
20.3.2015

Neiskrena sponzorstva bodo počasi izginila

Konec aprila bo izšla nova številka SPORTO magazina, že 18. po vrsti (peta tudi v angleški različici). Teme, ki jih obravnavamo, so med drugim: EuroBasket 2015, Kitzbüchel, Mayweather vs. Pacquiao, Facebook, Twitter, FC Barcelona, sodelovanje Manchester Uniteda in Eurobanke, pa »endorsement« izkušnje naših zimskih športnikov … Ekskluzivno smo govorili z Gavinom Versijem, ki skrbi za kariero Ane Ivanović, ter zmagovalcem Wimbledona ter direktorjem ATP turnirja v Rotterdamu Richardom Krajickom, pripravljamo pa še tudi par presenečenj.

Več +
19.3.2015

Zavarovalnica Triglav v Planici tokrat z Oculus Riftom

Zavarovalnica Triglav nadaljuje in nadgrajuje svojo zgodbo z enim od najbolj tradicionalnih tekmovanj pri nas – svetovnim pokalom v smučarskih skokih in poletih v Planici. Zavarovalnica je bila prvič s Planico povezana že leta 1969.

Več +
19.3.2015

Zavec in njegovi sponzorji aktivni pred 11. aprilom

Slovenijo 11. aprila čaka nov boksarski spektakel: Dejan Zavec bo v borbi z Belgijcem armenskih korenin Sasho Yengoyanom v boju za šampionski pas v supervelterski kategoriji po verziji WBF prvič doslej izzival svetovnega prvaka na domačih tleh. Aktivni pa so tudi njegovi sponzorji.

Več +
17.3.2015

Carlsberg Hrvaška odslej partner NK Slaven Belupo

Hrvaški nogometni prvoligaš Slaven Belupo iz Koprivnice je v začetku marca sklenil novo, triletno sponzorsko pogodbo. S klubom s 100-letno zgodovino in tradicijo so se povezali pri podjetju Carlsberg Hrvaška, ki v njem prepoznal motivacijo, moč, vztrajnost, predanost rezultatom, strast in seveda navdušenje.

Več +
20.2.2015

Sandra Perković: Ni boljšega komplimenta

Sandri Perković je hrvaška javnost (na podlagi raziskave Mediane) podelila naziv SPORTO Brand leta 2014 med hrvaškimi športnicami, s čimer je metalka diska ponovila uspeh iz leta 2013. Z evropsko, svetovno in olimpijsko prvakinjo smo se pogovarjali v Zagrebu.

Več +
12.2.2015

Čilić: To je moje prvo tovrstno priznanje, verjamem da bodo še sledila

V Zagrebu smo na finalni dan turnirja PBZ Indoors Zagreb predali SPORTO Brands 2014 trofejo prejemniku priznanja med hrvaškimi moškimi športniki – teniškemu igralcu Marinu Čiliću.

Več +
11.2.2015

Ljubno 2015 je v zraku (za valentinovo)

Prihodnji konec tedna (13. – 15. februar) bo na Ljubnem v znamenju tekem svetovnega pokala v smučarskih skokih za ženske. Lahko kraj v Savinjski dolini v nekaj letih postane za ženske tudi v to, kar je (v mednarodnem) smislu Planica za moške?

Več +
11.2.2015

Odlično pripovedovanje zgodb in izjemna statistika prinašajo (zlate) nagrade

Konec januarja so bile v Londonu podeljene nagrade Evropskega sponzorskega združenja (ESA), ki jih dobijo najboljši za izjemne dosežke na področju sponzorstev v letu 2014. Zmagovalci nagrad SPORTO Awards (podeljuje jih Društvo za marketing Slovenije) iz Slovenije, Hrvaške in Srbije so bili uvrščeni v izbor za najboljše v kategoriji Best of Europe. Ob tej priložnosti smo govorili s Helen Day, predsednico žirije, ki je odločala o zmagovalcih v 13 različnih kategorijah.

Več +
6.2.2015

Kaj je zaznamovalo Katar 2015?

Med 15. januarjem in 1. februarjem so se v Katarju merile najboljše svetovne moške rokometne reprezentance. 24. prvenstvo po vrsti je bilo v znamenju prestiža in športne infrastrukture na visoki ravni, sprožilo pa je tudi številne polemike, predvsem je bila na udaru sestava domače ekipe ter ohlapna pravila Mednarodne rokometne zveze (IHF) v povezavi s tem. Kakšen pa je bil Katar 2015 z vidika komunikacije in sponzorstev?

Več +
7.1.2015

Katar 2015: rokometno SP med naftnimi mogotci

Po prvem rokometnem svetovnem prvenstvu v Nemčiji leta 1938 se njegova 24. moška izvedba med 15. januarjem in 1. februarjem seli v Katar, naslednje leta 2017 pa bo že bliže, saj bo potekalo v Franciji.

Več +
6.1.2015

TKR v novo leto z novo celostno podobo

Konec decembra se je s svojo novo celostno podobo in spletno stranjo predstavil eden najbolj perspektivnih deskarjev na svetu, Tim-Kevin Ravnjak (TKR).

Več +
16.12.2014

Pokljuka: kljub omejitvam priložnost tudi za domače sponzorje

V letošnjem koledarju Mednarodne biatlonske zveze (IBU) so datumi med 17. in 21. decembrom rezervirani za tekme svetovnega pokala BMW IBU v biatlonu na Pokljuki. Sledni velja za enega izmed štirih tradicionalnih velikih zimskih športnih dogodkov v Sloveniji, kjer so organizatorji v lanski sezoni zabeležili rekordno udeležbo, slabih 20.000 obiskovalcev v štirih tekmovalnih dneh.

Več +
28.11.2014

Rokomet v Katarju: velika priložnost

Slovenska rokometna reprezentanca se je s skupno zmago proti Madžarski v mesecu juniju uvrstila na svetovno rokometno prvenstvo, ki bo januarja v Katarju. »Veliki športni dogodki se vse pogosteje izkoriščajo za številna poslovna sodelovanja oziroma sklepanje novih poslovnih sporazumov,« je ob tem povedal predsednik Rokometne zveze Slovenije (RZS) Franjo Bobinac in predstavil projekt slovenskega središča v Katarju.

Več +
27.11.2014

SPORTO 2014: Šport je strast

Enajsta izvedba SPORTO konference – vodilnega regionalnega dogodka na področju marketinga in sponzorstev v športu v jugovzhodni Evropi – je ponovno združila najpomembnejše ljudi iz tega področja. Zanimiva predavanja in iskrive debate z gosti iz vse Evrope so dodale čar dvodnevni konferenci, ki je podrla rekorde o udeležbi: (S)Portorož je obiskalo več kot 400 ljudi iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Češke, Slovaške, Bosne in Hercegovine, Nemčije in Velike Britanije.

Več +
21.11.2014

Več o SPORTO Brands in Awards

Lep pozdrav iz (S)Portoroža, kjer gre h koncu prvi konferenčni dan vodilnega regijskega dogodka na področju marketinga in sponzorstev v športu – SPORTO 2014. Kot obljubljeno, vam pošiljamo dobitnike priznanj SPORTO Brands za leto 2014.

Več +
20.11.2014

Začela se je konferenca SPORTO 2014

V (S)Portorožu se je začela enajsta konferenca SPORTO: vodilni regijski dogodek na področju marketinga in sponzorstev v športu, ki vsako leto na enem mestu zbere vse ključne akterje iz industrije športnega posla.

Več +
19.11.2014

SPORTO 2014: Navodila za udeležence

Še manj kot 24 ur nas loči od težko pričakovane SPORTO konference z letnico 2014. Veselimo se, da vas bomo gostili v (S)Portorožu in obenem upamo, da boste z organizacijo, vsebino in gostitvijo zadovoljni. Za vas smo pripravili nekaj informacij, da bo vse skupaj potekalo še lažje in brez težav.

Več +
18.11.2014

Zasneženi Kijev #15letkasneje

»Fantom kapo dol. Bog je in bog vse vidi. Vesel božič in srečno novo leto vsem,« so bile legendarne besede selektorja slovenske nogometne reprezentance Srečka Katanca, ki je 17. novembra pred 15 leti remizirala z Ukrajino in se uvrstila na Euro 2000. Začetkov (prve) nogometne pravljice se je Nogometna zveza Slovenije (NZS) spomnila tudi #15letkasneje in tako s komunikacijsko akcijo na digitalnih platformah na poseben način obeležila zgodovinsko zmago.

Več +
3.11.2014

»Medvedi« v rožnatih dresih

Zagrebški hokejski klub KHL Medveščak je svojo prvo novembrsko tekmo proti ruskemu kubu Amur Khabarovsk v dvorani Dom Sportova odigral v dresih rožnate barve.

Več +
29.10.2014

Znan uradni logotip SP 2018 v Rusiji

Med 8. junijem in 8. julijem 2018 bo Rusija prvič gostila enega največjih nogometnih tekmovanj na svetu, na katerem se bodo pomerile najboljše reprezentance. Včeraj (torek) so tako na ruski televiziji že predstavili uradni logotip svetovnega prvenstva, ki so ga pokazali tudi trije – 400 kilometrov oddaljeni od Zemlje – astronavti na mednarodni vesoljski postaji ISS.

Več +
28.10.2014

Največji »skok« za @FCLukaKoper in @ReneKrho

Tudi slovenski športniki, športnice, klubi in zveze s svojimi sledilci redno komunicirajo prek Twitterja in jih tako obveščajo vseh svojih pomembnih novostih. V SPORTO magazinu že nekaj let redno objavljamo pregled najbolj »sledenih«.

Več +
27.10.2014

Kaj prinaša SPORTO magazin 17?

Pogovarjali smo se z Novakom Đokovićem in njegovo ženo Jeleno, izvršno direktorico Fundacije Novaka Đokovića (NDF), podrobneje pa smo se lotili tudi FIFA SP v nogometu Brazilija 2014 in ostalih ključnih športno-marketinških in sponzorskih dogodkov v zadnje pol leta. Slab mesec pred konferenco SPORTO 2014 je izšla 17. slovenska številka SPORTO magazina – tokrat na voljo tudi v elektronski izdaji!

Več +
25.10.2014

NK Maribor odslej z Nissanom

Najuspešnejši slovenski nogometni klub NK Maribor v tej sezoni nastopa v UEFA ligi prvakov. Z njo so odslej povezani tudi z vidika sponzorstev, saj so pred kratkim podaljšali sodelovanje s podjetjem Avto Koletnik in ga nadgradili z Nissanom, enem izmed sponzorjev UEFA lige prvakov.

Več +
21.10.2014

Nov gost: Thomas van Schaik, adidas

Program konference SPORTO 2014 dobiva vedno bolj jasno podobo. Svojo udeležbo na največjem tovrstnem dogodku v regiji je nazadnje potrdil še Thomas van Schaik, globalni direktor blagovne znamke adidas. Van Schaik bo na SPORTO 2014 spregovoril o adidasovi kampanji #allin or nothing, ki je bila prepoznana kot najboljša aktivacija blagovne znamke v času SP v nogometu 2014 in je nakazala smernice za to, kako so lahko največji športni deležniki aktivni tudi v realnem času.

Več +
9.10.2014

Sledite svojim sanjam in instinktu

Ano Ivanović je srbska javnost prepoznala kot SPORTO Brand leta 2013 med športnicami. Teniški igralki smo priznanje predali na WTA turnirju v avstrijskem Linzu. Kljub poškodbi, ki ji je preprečila nadaljevanje nastopov na turnirju, je 26-letnica pokazala vse lastnosti, zaradi katerih je tako priljubljena tako pri sponzorjih, kot tudi medijih in navijačih. Nasmejana, sproščena, simpatična in uspešna tako na teniškem igrišču, kot izven njega. Dragoceno priložnost ...

Več +
8.10.2014

Intervju: Tanja Kavran (DMS)

Podeljevanje nagrade SPORTO Awards se je začelo leta 2006 in nagrajuje najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu. Od leta 2012 jo podeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS), ki je s tem prevzelo uradno vlogo podeljevanja nagrade z namenom pridobivanja še dodatne strokovne teže in aktivnejše vključitve širše marketinške javnosti. V letošnjem letu se obetajo novosti v zvezi s prenovljenimi kriteriji podeljevanja, o njih pa je povedala več ...

Več +
1.10.2014

Odslej RK PPD Zagreb

Rokometni klub Zagreb se je v začetku meseca iz Croatia Osiguranje preimenoval v Prvo plinarsko društvo (PPD) Zagreb. Zagrebčani so namreč podpisali pogodbo z novim generalnim sponzorjem, preimenovanje pa ni edina novost v najuspešnejšem hrvaškem rokometnem klubu, saj se bodo odslej vozili v avtomobilih podjetja Automobil Lončar iz Varaždina. »Tako zagrebški rokometni klub Prvo plinarsko društvo kot tudi podjetje Automobil Lončar odlikujeta dve pomembni lastnosti: tradicija in ...

Več +
27.9.2014

Tek je pot do srčnih kupcev

Volkswagen Ljubljanski maraton, osrednji tekaški spektakel v Sloveniji, je od štartnega poka oddaljen le še mesec dni. Dogodek, ki združi tekače iz vse Slovenije in iz več kot 40 držav sveta, vsako leto raste in se razvija. Skupaj preko 20.000 tekačev piše največji dogodek v državi, obenem gre za individualne zgodbe nabite z močno motivacijo in pripadnostjo. Ko udeležbo pretvorimo v številke, in upoštevamo, da posamezen tekač za tek na rekreativni ravni na leto porabi 233

Več +
26.9.2014

Zmaji odslej vozijo Toyoto

Vodstvo ljubljanskega košarkarskega kluba Union Olimpija je na medijskem dnevu ob pričetku nove sezone predstavilo novo sponzorsko sodelovanje z avtomobilskim podjetjem Toyota Center Ljubljana. Ti bodo poskrbeli za celoten vozni park, košarkarji pa so novi model Toyota Aygo že preizkusili v dvorani. Toyota Center Ljubljana se je pridružila preostalim sponzorjem edinega letošnjega slovenskega predstavnika v evropskih košarkarskih pokalih. Direktor Uniona Olimpije Matevž Zupančič je ...

Več +
26.9.2014

Oktobra nova številka magazina

V oktobru izide nova številka SPORTO magazina. Med drugim smo se za 17. slovensko in 4. mednarodno številko ekskluzivno pogovarjali tudi z Novakom Đokovićem in njegovo ženo Jeleno, izvršno direktorico njune fundacije. SPORTO BRAND leta med športniki v Srbiji je hkrati tudi globalni športni as, ki mu v regiji ni para. V enem redkih intervjujev, ki jih Novak sploh uspe dati za lokalne in regionalne medije, je med drugim spregovoril o svojem prvem večjem intervjuju ter prvem ...

Več +
25.9.2014

Loterija s slovaškimi olimpijci

Slovaška državna loterija TIPOS bo do konca leta 2016 ekskluzivni partner Slovaškega olimpijskega komiteja (SOV). Njihovo sodelovanje bo pripomoglo k podpori olimpijskih projektov po Slovaški in promociji vrednot olimpijskega duha po vsej državi. »Želimo se zahvaliti loteriji TIPOS, ki bo podpirala slovaške olimpijce pri pripravah na olimpijske igre, ki bodo potekale leta 2016 v Riu,« je ob podpisu pogodbe dejal predsednik marketinškega sveta Slovaškega olimpijskega komiteja Daniel ...

Več +
25.9.2014

Medvedi bodo leteli s Turkishem

Sponzor hokejistov zagrebškega Medveščaka je postala letalska družba Turkish Airlines. Zagrebčani so pred kratkim začeli svojo drugo sezono v ruski ligi KHL. »Medvedi«, pri katerih igra tudi slovenski hokejist Marcel Rodman, bodo tako poslej na gostujoče tekme leteli s Turkishem, s čimer so se pridružili elitni druščini klubov in tekmovanj, ki sponzorsko sodelujejo s tem letalskim prevoznikom. Med njimi sta recimo nogometna kluba FC Barcelona in Manchester United ter košakarska ...

Več +
23.9.2014

Rivala skupaj z Acibademom

Najbolj priljubljena srbska košarkarska kluba, beograjska Crvena zvezda in Partizan, sta pred pričetkom nove sezone dobila novega skupnega sponzorja. Z njima je sponzorski dogovor podpisala znana turška klinika Acibadem, ki je sponzorsko že več let prisotna v Srbiji, prav tako pa podpira več kot 45 športnih klubov in federacij. Sponzorski dogovor z eno najuglednejših zasebnih športnih klinik v Evropi je pred kratkim tako zbližal največja srbska rivala na košarkarskem parketu. ...

Več +
19.9.2014

Rokomet cenejši in dostopnejši

Nove rokometne dvorane v Katarju, zneski za odkup TV pravic, ki segajo v nebo, tuje reprezentance na pripravah v Sloveniji na eni strani, in odhodi slovenskih rokometašev iz 1. NLB Leasing lige zaradi zaostrenih finančnih razmer, so realnost s katerimi se srečuje Rokometna zveza Slovenije (RZS). Kljub temu glavni kreatorji slovenskega rokometa uspešno ohranjajo strokovni nivo in rokomet privlačen za partnerske zgodbe. V tem duhu je bil tudi rokometni dogodek pod zvezdami v Marini...

Več +
18.9.2014

Predstavnik ESA v SPORTO žiriji

Članstvo v žiriji za nagrade SPORTO Awards 2014 je potrdil tudi William Fenton, član upravnega odbora Evropskega sponzorskega združenja. Kot šesti član zasedbe se bo tako pridružil Maji Makovec Brenčič (EF in UL), Mojci Avšič (Mercator), Tomažu Krajnčiču (Hypo Alpe Adria Bank), Nikoli Žiniću (Bruketa&Žinić) in Dejanu Kozlini (Olimpijski komite Srbije).Člani žirije SPORTO Awards 2014 bodo prispeval mnenje o prijavljenih projektih, ki letos prvič ne bodo le slovenski; ...

Več +
16.9.2014

WEBSI tudi za OKS, Telekom in KZ

Letošnje nagrade WEBSI Spletni prvaki so bile precej v znamenju športa. Prva mesta so zasedli projekti #slochi, #TvitajmoZaNase in uradna aplikacija EuroBasketa 2013.V kategoriji Naj digitalna kampanja je najvišje mesto osvojil Olimpijski komite Slovenije s kampanjo #slochi, ki je v času zimskih olimpijskih iger (ZOI) v Sočiju, kot so zapisali, »združila navijače, športnike in sponzorje olimpijske reprezentance Slovenije«. Zelo aktivni so bili na družbenih omrežjih Facebook, ...

Več +
12.9.2014

Prihajata Mr Penzl in Poki

Po končanem poletju je čas za novo športno sezono in spremembe v nekaterih slovenskih klubih. Tako se je v drugi polovici avgusta preimenoval košarkarski klub Helios Domžale, ki odslej nosi ime KK Helios Suns. Poleg spremenjenega imena, nove podobe dvorane in logotipa, bo košarkarje na tekmah spodbujal tudi najbolj zvest navijač Mr Penzl in se pridružil pisani druščini športnih maskot. Poleg njega pa so tudi v Celju poimenovali svojo maskoto, in sicer bo poleg rokometašev RK ...

Več +
9.9.2014

SPORTO 2014: Študenti, pozor!

Za vse študente, ki se želite udeležiti SPORTO konference, smo pripravili posebno ponudbo: na največji regijski dogodek in o marketingu in sponzorstvih v športu že za 60 EUR + DDV.Letošnja enajsta SPORTO konferenca vnovič ponuja možnost za učenje od največjih športno-marketinških strokovnjakov iz Slovenije, regije in sveta. V (S)Portorož tako pridejo »oče modernih športnih sponzorstev« Patrick Nally, vodilni digitalni mislec na področju športa Richard Ayers, sponzorska ...

Več +
19.8.2014

Odprt razpis za SPORTO Awards

Tudi letos bo Društvo za marketing Slovenije v partnerstvu s SPORTO konferenco podelilo SPORTO Awards, nagrade, ki nagrajujejo najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu. V letošnjem letu pa se nam tako pri prijavi kot pri ocenjevanju teh nagrad obeta kar nekaj novosti. Več na www.dmslo.si/sportonagrada. Prva in najbolj zanimiva sprememba je zagotovo ta, da so vse kategorije nagrad odprte za celotno regijo Adriatic. To pomeni, da se lahko na ...

Več +
18.7.2014

SPORTO Awards 2014

V letošnjem letu se na področju SPORTO Awards obeta kar nekaj novosti. Med njimi je najbolj zanimiva zagotovo ta, da bodo vse kategorije odprte za celotno regijo Adriatic. To pomeni, da se lahko na tekmovanje za SPORTO Award prijavijo vsi sponzorski in športno-marketinški projekti, ki so jih podjetja, agencije ali športni subjekti izvajali v Srbiji, na Hrvaškem, Bosni in Hercegovini, Črni gori, Makedoniji in seveda Sloveniji. Bitka za najboljše primere dobre prakse na področju ...

Več +
26.6.2014

Oče sponzorstev na SPORTO 2014

SPORTO konferenca 2014 bo letos poleg ostalih številnih strokovnjakov športno marketinške industrije gostila še eno veliko ime. Človeka, ki je prvi prepoznal edinstven potencial športa kot medija za globalno komunikacijo komercialnih blagovnih znamk, pionirja na področju športnega posla ali kar »očeta modernega športnega marketinga in sponzorstev«. V posebno čast nam je, da lahko kot gosta in predavatelja letošnje SPORTO konference najavimo Patricka Nallyja.Patrick Nally je ...

Več +
23.6.2014

Sally Hancock in Richard Ayers

Pol leta pred SPORTO konferenco z letnico 2014 sta udeležbo potrdila dva izjemna strokovnjaka. Prva je kreatorka in strateginja sponzorskega programa, ki je v sponzorski industriji začrtal sveže smernice in postavil nove standarde, drugi je multidisciplinarni pionir digitalnih komunikacij in veteran družbenih medijev. V (S)Portorož prihajata Sally Hancock in Richard Ayers. Sally je kreatorka sponzorstva banke Lloyds TBS v času olimpijskih iger v Londonu, ki je bilo razglašeno za ...

Več +
12.6.2014

#sp14si izziv tudi za sponzorje

The World Cup in Brazil (the country is the host of the event for the third time) has begun. The biggest sporting event of the year has been a big challenge for the official sponsors and also for all other companies, that are - in one way or another - a part of the sports marketing mix of this year's summer. Twitter has taken the #WorldCup very seriously. Apart from launching a special football section inside their web and mobile app, they have also re-introduced the #hashflags, thus ...

Več +
12.6.2014

Global MMK in Vegeta Croatia Open

ATP turnir Vegeta Croatia Open Umag – letos med 17. in 27. julijem – praznuje 25. obletnico nastanka. Analizo njihovih medijskih in sponzorskih partnerstev bo tudi tokrat opravljal SPORTO partner, podjetje Global MMK. Vegeta Croatia Open Umag je eden najpomembnejših, če že ne najpomembnejši vsakoletni dogodek na Hrvaškem, ki s svojo tradicijo in prepoznavnostjo pripomore k izboljšavam na področjih športa, turizma, zabave, pa tudi družbenih vrednot. Poleg vrhunskega tenisa, v ...

Več +
11.6.2014

Rok Marguč je šel v hribe

V letošnjem letu je Pivovarna Laško svojo dolgoletno akcijo Gremo v hribe prvič izkoristila tudi za aktivacijo svojih športnih sponzorstev. Dogodka na Kopitniku se je udeležil njem sponzoriranec, svetovni prvak v deskanju na snegu, Rok Marguč, na zaključnem dogodku pričakujejo aktualne državne prvake, člane rokometnega kluba Celje.Zlatorogova transverzala ponosa je najobsežnejša slovenska sredogorska obhodnica. V svoji družini šteje že 26 planinskih domov, s katerimi upravlja ...

Več +
11.6.2014

Husqvarna in Dejan Zavec sinergije nadgradila s sponzorstvom

Skupina Husqvarna, največji svetovni proizvajalec motoriziranega orodja za zunanjo uporabo, in najboljši slovenski boksar v zgodovini ter nekdanji svetovni prvak v velterski kategoriji, Dejan Zavec, sta v letu 2014 še nadgradila sodelovanje lanskega leta. Pri Husqvarni so povedali, da so se za sodelovanje odločili na podlagi značilnosti, ki jih delijo s sponzorirancem: tako kot Dejan, ki je boksarski svetovni prvak, so tudi oni po svetu prepoznavna premium blagovna znamka, obe ...

Več +
6.6.2014

Slušalke Beats kljub prepovedi še kako v duhu Brazilije

Apple je pred časom za tri milijarde ameriških dolarjev od Dr. Dreja kupil blagovno znamko Beats. Ta je uradne sponzorje tekmovanja razburjala že v času olimpijskih iger v Londonu, prav nič drugače pa ni niti pred nogometnim SP-jem v Braziliji. Čeprav jih igralci (pa tudi ostale uradne osebe, po nekaterih podatkih celo mediji) na turnirju zaradi zaščite pravic uradnega sponzorja Sonyja ne bodo smeli nositi (FIFA je že oznanila, da bodo kršitelji kaznovani), je svet v zadnjih ...

Več +
3.6.2014

Bosna in Hercegovina danes prvič z adidasom

Adidas bo danes na prijateljski tekmi z Mehiko tudi uradno predstavil drese nogometne reprezentance Bosne in Hercegovine (BiH), s katerimi bo ta prvič v svoji zgodovini nastopila na svetovnem prvenstvu. Domači dres je bele barve z modrimi dodatki, gostujoči pa ravno obratno. Kot so zapisali pri nogometni zvezi BiH in adidasu, zasnova obeh dresov »odraža ponos in predanost bosansko-hercegovskega naroda, in hkrati prikazuje strast in čustva, ki jih igralci na igrišču čutijo do ...

Več +
20.5.2014

Katastrofalne poplave združile regijo, pomagajte tudi vi

Katastrofalne poplave, ki so te dni zajele Bosno in Hercegovino, Srbijo ter Hrvaško so združile prebivalstvo omenjenih ter okoliških držav kot že dolgo ne. Izjema niso niti športniki ter športni subjekti, ki so (tudi) s svojimi objavami na družbenih medijih s tem (še) pripomogli k ozaveščanju domače in mednarodne javnosti o posledicah nesreče ter zbiranju pomoči. Vseh, ki so se vključili, je preveč, da bi jih lahko našteli. Med najbolj odmevne spada poteza Novaka ...

Več +
19.5.2014

Lionel Messi v oglasu za srbski čips

Čeprav se Srbija ni uvrstila na svetovno prvenstvo v nogometu, je ta hip največ pozornosti deležen prav nogometni oglas z naslovom »Chipsy in Messi v Braziliji«. V njem namreč eden najboljših nogometašev na svetu Lionel Messi promovira srbsko blagovno znamko Chipsy.

Več +

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic