Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Arhiv tiskanih izdaj

20.5.2016

Snapchat v športu: letos bo glavni!

Najbrž se sprašujete, zakaj pišemo o Snapchatu in zakaj pravijo, da bo letos glavni. Ta hitro rastoča aplikacija navijačem omogoča najboljši dostop do njihove priljubljene ekipe in jim dostavlja vsebine v resničnem času, ki jih ne morejo videti na drugih platformah družbenih medijev. Najboljši dokaz za njegov velik porast prihaja iz angleške Premier League, kjer je na začetku sezone 2015/2016 le 35 odstotkov klubov uporabljalo Snapchat, danes pa ga za nagovarjanje svojih navijačev uporablja že večina (15 klubov oz. 75 odstotkov).

Več +
20.5.2016

Začetki

Včasih se zdi, da so določeni pristopi inovativni, skok v preteklost pa pokaže, da temu ni vedno tako. Prvi začetki sponzorstva - kot se ga je takrat razumelo - po informacijah nekaterih raziskovalcev segajo že v 6. stoletje pred našim štetjem, ko naj bi Klejsten (Cleisthenes), ustanovitelj atenske demokracije, vzpostavil poseben zakon, ki je »sponzorsko podporo določal kot obvezno«.

Več +
17.5.2016

Brez produkta na igrišču ni navijačev in ni sponzorske industrije

Navijače s športom druži strast in blagovne znamke želijo to povezanost unovčiti ... A kako dobro v resnici poznamo navijače? O športnih navdušencih in vpogledu v navijaštvo z marketinškega vidika smo se pogovarjali z Joelom Seymour-Hydom, ki vodi strateški del pri agenciji Octagon, ki je bila nedavno okronana kot najboljša sponzorska agencija v Združenem kraljestvu. Agencija je zaščitila raziskavi The Passion Drivers (»Zakaj so navijači navijači?«) in The Passion Shift (»Kako so navijači navijači?«), ki sta bili izvedeni v več kot 15 državah in sta skupno preučili 125.000 navijačev v različnih športih. V zvezi s športnim navijaštvom v prihodnosti Joel pravi, da romantična plat v njem meni, da se to ne bo bistveno spremenilo.

Več +
6.5.2016

Oditi (in nadaljevati) v slogu

V življenju športnika neizogibno pride trenutek, ko se je potrebno posloviti. Reči nasvidenje aktivni karieri in začeti – v več kot le enem oziru – novo, drugačno življenje. Načinov, kako in kdaj vrhunski športnik sporoči javnosti to odločitev, je nešteto, le redkim pa resnično uspe reči »nasvidenje« v trenutku in (ali) na način, ki ostane ljudem v spominu in jim da še dodaten zagon za naslednje življenjsko obdobje. Ta korak je kot za osebno znamko športnika tako ali drugače priložnost tudi za sponzorske blagovne znamke, ki lahko tak čustveni trenutek s svojo komunikacijo dodatno oplemenitijo.

Več +
26.4.2016

Trije načini, kako turistične organizacije uporabljajo športna sponzorstva

Turizem je izredno tekmovalna industrija. Potrošnikom ne primanjkuje izbire in turistične organizacije iščejo načine, da svojo destinacijo dvignejo nad druge. Že nekaj let pri tem veliko vlagajo v marketing, kjer pri njihovih strategijah igrajo pomembno vlogo tudi športna partnerstva.

Več +
26.5.2015

Kako znani športniki prispevajo k ciljem blagovnih znamk?

Letošnja zimska sezona ni nikogar pustila ravnodušnega, saj so se zmage slovenskih športnikov vrstile druga za drugo in stopnjevale navdušenje navijačev. Tudi sponzorji so bili njihovih uspehov zelo veseli, saj priznavajo, da prispevajo k večji opaženosti in pojavnosti blagovnih znamk. Nekaj slovenskih podjetij, ki aktivno sodelujejo s športniki kot osebni sponzorji, smo vprašali, kako z njihovo pomočjo dosegajo svoje marketinške cilje, kakšne strategije znamčenja so pri tem zasnovali in kako se s športniki vključujejo v komunikacijo na družbenih omrežjih.

Več +

ZADNJI ČLANKI

V resnici je inovativnih znamk v svetu sponzorstev zelo malo

Zakaj je dostopnost podatkov spremenila industrijo, kaj vse obsega okolje e-športa ter zakaj je vk...
Več +

Narekovalec trendov, ki ve, kako in kje doseči (in vključiti) navijače

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška liga. Neprestano ustvarjan...
Več +

Kako tehnologija spreminja sponzorstva (in šport)?

Spremembe, ki jih prinaša tehnološki napredek, niso spremenile le načinov spremljanja športa, ampa...
Več +

Izzivamo predstavo, da je Juventus pomemben le za nogometne navdušence

Nogometni klub Juventus iz Torina je svoje navijače na začetku leta osupnil z novo drzno podobo, k...
Več +

Spletne strani in publikacije še imajo vrednost, čeprav manjšo kot nekoč

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +
Arhiv tiskanih izdaj