Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Prihaja Patrick Nally, boter modernih športnih sponzorstev

26.6.2014
SPORTO konferenca 2014 bo letos poleg ostalih številnih strokovnjakov športno marketinške industrije gostila še eno veliko ime. Človeka, ki je prvi prepoznal edinstven potencial športa kot medija za globalno komunikacijo komercialnih blagovnih znamk, pionirja na področju športnega posla ali kar »očeta modernega športnega marketinga in sponzorstev«. V posebno čast nam je, da lahko kot gosta in predavatelja letošnje SPORTO konference najavimo Patricka Nallyja.



Patrick Nally je oral ledino pri povezovanju blagovnih znamk in športa na globalni ravni. Trženjski koncepti, ki so bili postavljeni konec sedemdesetih let v povezavi s svetovnim nogometnim prvenstvom v Argentini 1978 in v naslednjih letih, so se uveljavili kot standardi v športnem poslu in veljajo še danes. Kot direktor podjetja West Nally, ustanovljenega v začetku sedemdesetih, je redifiniral športni posel s pionirskim pristopom pri trženju mednarodnih dogodkov, odigral je glavno vlogo pri povezovanju Coca-Cole in FIFA, oblikoval produkte na strani lastnikov pravic (MOK, UEFA, Davis Cup, IAAF, FIS …) ter postavil številne standarde pri trženju velikih dogodkov, ki so v veljavi še danes. Bil je tudi pionir uporabe tehnologije velikih ekranov na stadionih (Wembley 1984). Hkrati je bil vpleten tudi v glasbeno industrijo, kjer je zagotovil sponzorske programe za turneje skupin in glasbenikov, kot so Rolling Stones, Duran Duran, David Bowie in še mnogi.

  »Iz primerov padlih športnih ikon iz preteklosti smo videli, kako lahko podjetje s pravim upravljanjem negativno spreobrne v pozitivno. To je odličen primer, zakaj industrija potrebuje ustrezno izobražene posameznike za vodenje uspešnih sponzorskih programov«, je za 14. številko SPORTO magazina povedal Nally, močan zagovornik tega, da je formalna akademska izobrazba ključna za prihodnjo rast industrije. »Gre za industrijo, ki je vredna več milijard dolarjev in udeleženi morajo razumeti tako teorijo kot tudi prakso«, še dodaja »oče sponzorstev«, ki se danes posveča predvsem promociji pokra in ostalih miselnih iger.

Do 20. in 21. novembra, ko bo svoja znanja in izkušnje delil na SPORTO konferenci, ga lahko spremljate na njegovem Twitter profilu.
     

ZADNJE NOVICE

SPORTO 2017: Najavljamo prve goste

Natanko šest mesecev pred konferenco SPORTO 2017, letos bo potekala 16. in 17. novembra, najavljam...
Več +

Continentalove nove sponzorske platforme

Nemški proizvajalec vrhunskih pnevmatik Continental se je z letom 2017 na evropskem trgu umaknil i...
Več +

​Netradicionalna zahvala v tradicionalnem mediju

Marshawn Lynch, ki je raje kot v javnosti govoril na igrišču, se vrača v NFL. Ne sicer v ekipo Sea...
Več +

​Prihaja SPORTO magazin št. 22

Izšla je nova številka SPORTO magazina. Majska izdaja (št. 22) se podrobneje posveča vplivu tehnol...
Več +

Facebook Messenger futsal »bot«

Facebook Messenger »bot« ali pogovorni asistent je splošen izraz za program obogaten z umetno inte...
Več +
Arhiv novic