Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Prihaja Patrick Nally, boter modernih športnih sponzorstev

26.6.2014
SPORTO konferenca 2014 bo letos poleg ostalih številnih strokovnjakov športno marketinške industrije gostila še eno veliko ime. Človeka, ki je prvi prepoznal edinstven potencial športa kot medija za globalno komunikacijo komercialnih blagovnih znamk, pionirja na področju športnega posla ali kar »očeta modernega športnega marketinga in sponzorstev«. V posebno čast nam je, da lahko kot gosta in predavatelja letošnje SPORTO konference najavimo Patricka Nallyja.



Patrick Nally je oral ledino pri povezovanju blagovnih znamk in športa na globalni ravni. Trženjski koncepti, ki so bili postavljeni konec sedemdesetih let v povezavi s svetovnim nogometnim prvenstvom v Argentini 1978 in v naslednjih letih, so se uveljavili kot standardi v športnem poslu in veljajo še danes. Kot direktor podjetja West Nally, ustanovljenega v začetku sedemdesetih, je redifiniral športni posel s pionirskim pristopom pri trženju mednarodnih dogodkov, odigral je glavno vlogo pri povezovanju Coca-Cole in FIFA, oblikoval produkte na strani lastnikov pravic (MOK, UEFA, Davis Cup, IAAF, FIS …) ter postavil številne standarde pri trženju velikih dogodkov, ki so v veljavi še danes. Bil je tudi pionir uporabe tehnologije velikih ekranov na stadionih (Wembley 1984). Hkrati je bil vpleten tudi v glasbeno industrijo, kjer je zagotovil sponzorske programe za turneje skupin in glasbenikov, kot so Rolling Stones, Duran Duran, David Bowie in še mnogi.

  »Iz primerov padlih športnih ikon iz preteklosti smo videli, kako lahko podjetje s pravim upravljanjem negativno spreobrne v pozitivno. To je odličen primer, zakaj industrija potrebuje ustrezno izobražene posameznike za vodenje uspešnih sponzorskih programov«, je za 14. številko SPORTO magazina povedal Nally, močan zagovornik tega, da je formalna akademska izobrazba ključna za prihodnjo rast industrije. »Gre za industrijo, ki je vredna več milijard dolarjev in udeleženi morajo razumeti tako teorijo kot tudi prakso«, še dodaja »oče sponzorstev«, ki se danes posveča predvsem promociji pokra in ostalih miselnih iger.

Do 20. in 21. novembra, ko bo svoja znanja in izkušnje delil na SPORTO konferenci, ga lahko spremljate na njegovem Twitter profilu.
     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic