Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Prihaja Patrick Nally, boter modernih športnih sponzorstev

26.6.2014
SPORTO konferenca 2014 bo letos poleg ostalih številnih strokovnjakov športno marketinške industrije gostila še eno veliko ime. Človeka, ki je prvi prepoznal edinstven potencial športa kot medija za globalno komunikacijo komercialnih blagovnih znamk, pionirja na področju športnega posla ali kar »očeta modernega športnega marketinga in sponzorstev«. V posebno čast nam je, da lahko kot gosta in predavatelja letošnje SPORTO konference najavimo Patricka Nallyja.



Patrick Nally je oral ledino pri povezovanju blagovnih znamk in športa na globalni ravni. Trženjski koncepti, ki so bili postavljeni konec sedemdesetih let v povezavi s svetovnim nogometnim prvenstvom v Argentini 1978 in v naslednjih letih, so se uveljavili kot standardi v športnem poslu in veljajo še danes. Kot direktor podjetja West Nally, ustanovljenega v začetku sedemdesetih, je redifiniral športni posel s pionirskim pristopom pri trženju mednarodnih dogodkov, odigral je glavno vlogo pri povezovanju Coca-Cole in FIFA, oblikoval produkte na strani lastnikov pravic (MOK, UEFA, Davis Cup, IAAF, FIS …) ter postavil številne standarde pri trženju velikih dogodkov, ki so v veljavi še danes. Bil je tudi pionir uporabe tehnologije velikih ekranov na stadionih (Wembley 1984). Hkrati je bil vpleten tudi v glasbeno industrijo, kjer je zagotovil sponzorske programe za turneje skupin in glasbenikov, kot so Rolling Stones, Duran Duran, David Bowie in še mnogi.

  »Iz primerov padlih športnih ikon iz preteklosti smo videli, kako lahko podjetje s pravim upravljanjem negativno spreobrne v pozitivno. To je odličen primer, zakaj industrija potrebuje ustrezno izobražene posameznike za vodenje uspešnih sponzorskih programov«, je za 14. številko SPORTO magazina povedal Nally, močan zagovornik tega, da je formalna akademska izobrazba ključna za prihodnjo rast industrije. »Gre za industrijo, ki je vredna več milijard dolarjev in udeleženi morajo razumeti tako teorijo kot tudi prakso«, še dodaja »oče sponzorstev«, ki se danes posveča predvsem promociji pokra in ostalih miselnih iger.

Do 20. in 21. novembra, ko bo svoja znanja in izkušnje delil na SPORTO konferenci, ga lahko spremljate na njegovem Twitter profilu.
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic