Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Konzum novi generalni sponzor turnirja ATP Umag

14.5.2015

Najstarejši in v svetu najbolj poznan hrvaški turnir ATP je dobil novega generalnega sponzorja in se tako preimenoval v Konzum Croatia Open Umag.


»ATP Umag je eden najpomembnejših športnih in društvenih dogodkov na Hrvaškem, ki je od samega začetka postal eden izmed najbolj priljubljenih turnirjev ATP serije. Igra veliko vlogo za promocijo Hrvaške in hrvaškega športa v svetu, zato si zasluži našo pozornost in  podporo,« je ob tem dejal direktor marketinga vodilne hrvaške verige trgovin Konzum Josip Grgić.


Sponzorstvo s Konzumom oz. matično družbo Agrokor je v imenu turnirja ATP podpisala direktorica družbe Istraturist Arlen Brozić. Po njenih besedah je izbor Konzuma kot generalnega sponzorja turnirja nadaljevanje dobrega sodelovanja med podjetjema, podpora Konzuma pa bo pomagala še dodatno okrepiti turnir v Umagu. »Turnir bo letos še boljši in atraktivnejši za gledalce, saj se na teniško igrišče v Umagu vrača 'kralj Umaga' Carlos Moya,« je še dodala Brozićeva.


Josip Grgić in Arlen Brozić med podpisom sponzorske pogodbe.


Poleg Agrokorjevih znamk Jamnice, PIK Vrbovec, Ledo, Zvijezda in Agrolaguna, so sponzorji turnirja tudi Zagrebačka banka, Allianz, Ina, Hempel, Corona Extra in Pegueot. Turnir, ki se bo letos odvijal med 17 in 26. julijem, je imel preteklo leto zelo dobro TV-gledanost, spremljalo ga je namreč 11,9 milijonov gledalcev iz 122 držav po vsem svetu.

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic