Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Nov okus Frutabele kot rezultat skupne sinergije Kolesarske zveze Slovenije in Fructala

15.5.2015

Kolesarska zveza Slovenije (KZS) in podjetje Fructal sta konec aprila predstavila nov okus sadno-žitne rezine Frutabela, k nastanku katere so pripomogli tudi najboljši slovenski kolesarji in kolesarke. Projekt je nastal kot del aktivnosti v okviru »Frutabela Laba«, prostora inovacij, kreativnosti in zabave, ki blagovno znamko povezuje s svetom športa.   


Predstavniki KZS in Fructala z novim okusom Frutabele.

KZS in podjetje Fructal sta dvoletno sponzorsko sodelovanje začela aprila 2014 in se že v začetku obvezala, da bosta iskala skupne sinergije za ustvarjanje dodane vrednosti za vse ljubitelje kolesarstva. Začetno idejo, da bi blagovno znamko Frutabela, – ki je že tako stalna kolesarska sopotnica marsikaterega rekreativnega športnika – nadgradili v sodelovanju z najboljšimi slovenskimi kolesarji in kolesarkami je v letošnjem letu postala realnost.


Fructal je k realizaciji ideje v sodelovanju s Kolesarsko zvezp Slovenije povabil več kot deset slovenskih profesionalnih kolesarjev in kolesark, članov reprezentance kot so Luka Mezgec (na zgornji fotografiji drugi z desne), Matej Mohorič, Kristijan Koren, Jan Polanc, Tanja Žakelj (druga z leve), Blaža Klemenčič in še nekateri drugi ter na podlagi njihovega znanja, mnenj ter predlogov ustvaril nov, deseti okus sadno-žitne rezine Frutabela. Nova rezina, na kateri je znak »razvito v sodelovanju s kolesarsko reprezentanco Slovenije«, ima okus banane in jabolka in je po besedah Fructalovih tehnologov namenjena najširšemu možnemu krogu potrošnikov.


Nova Frutabela, ki je že v prodaji.

Zanimiva izkušnja za kolesarje
Generalni sekretar KZS Aleš Kalan je potrdil zadovoljstvo, da sponzorski partnerji vedno bolj prepoznavajo kolesarstvo in KZS kot kredibilnega partnerja, ki jim lahko ponudi marsikaj. »Za nas je bila to zelo zanimiva izkušnja. Gre namreč za proizvod, ki ga kolesarji potrebujejo, že sicer uporabljajo in tudi verjamejo vanj. K snovanju rezine smo poleg profesionalcev povabili tudi mlajše kolesarje, saj jim želimo pokazati, kako pomemben je pristop k tovrstnim projektom. Danes na vrhunski ravni ni vedno dovolj le rezultat, ampak tudi druge aktivnosti,« je še povedal.

 

 

Frutabela sopotnica kolesarstva in teka
V sklopu sponzorstva KZS je Fructal z blagovno znamko Frutabela prisoten na reprezentančnem dresu, poleg pa je prek Frutabele in Fruc Iso tudi imenski sponzor Pokala Slovenije za dečke in deklice, mladince in mladinke ter člane in članice, kjer je v lanskem letu zopet uvedel rumene majice za najboljše v tekočem letu.

Ob tem so parnerji tudi najbolj množičnega kolesarskega dogodka v Sloveniji, Maratona Franje, profesionalne dirke Po Sloveniji ter največjega lokalnega dogodka, Maraton češenj. Kolesarske platforme združujejo tudi s tekom, in sicer so sponzorji na dveh največjih tekaških dogodkih v regiji, Ljubljanskem ter Beograjskem maratonu.

     

ZADNJE NOVICE

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +

Svetovno prvenstvo v atletiki in junaški ježek

Junaški ježek (Hero The Hedgehog), maskota letošnjega svetovnega prvenstva v atletiki, je s svojim...
Več +
Arhiv novic