Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Na tekmo z Anglijo v Poslovni klub NZS

14.5.2015

Le še mesec dni je do nogometne tekme Slovenija – Anglija. Tekmeca se bosta srečala v sklopu kvalifikacij za UEFA EURO 2016 v Franciji. Pri NZS so za dogodek pripravili posebno corporate hospitality ponudbo.

Poslovno-kulinarično doživetje, začinjeno z ogledom nogometnega spektakla.
 
Slovenska nogometna reprezentanca je s prepričljivo zmago proti San Marinu začela odločilni del kvalifikacij za evropsko prvenstvo v Franciji. Selektorju Srečku Katancu je uspelo sestaviti nov rod nogometašev, ki bodo naskakovali vnovično uvrstitev na veliko tekmovanje.


Vstopnic za športni dogodek leta je praktično je zmanjkalo, v primeru, da bi si tekmo želeli izkoristiti kot poslovno B2B orodje, pa se lahko poslužite storitev korporativnega gostoljubja na najvišji ravni, ki ga ponuja Poslovni klub Nogometne zveze Slovenije. Osrednji VIP prostor nogometnega stadiona v Stožicah je poslej namreč namenjen podjetjem, ki v druženju s poslovnimi partnerji prepoznajo priložnost za utrjevanje poslovnih stikov. Ekskluziven ambient in zasebna miza za povabljene partnerje zagotavljata najvišjo raven druženja pred, med in po nogometni tekmi. Vzdušje pa popestri tudi živa glasba in pogovori moderatorja z nogometnimi legendami.
 
Prva od treh letošnjih tekem slovenske nogometne reprezentance, ki bo na sporedu v nedeljo, 14. junija, bo spektakel, ki ga v Sloveniji redko doživimo. Ne glede na razplet tekme z Angleži pa bosta najpomembnejši tekmi, ki bosta odločali o uvrstitvi na EURO 2016, jeseni, in sicer 8. septembra, ko bo v Ljudskem vrtu gostovala Estonija, in 9. oktobra, ko bo v Stožicah tekma proti Litvi.
 
Več informacij o Poslovnem klubu Nogometne zveze Slovenije in ponudba je na www.poslovniklubnzs.si in hospitality@nzs.si.
 

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic