Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Tudi pomladanska SPORTO Bruncha v Zagrebu in Beogradu uspela

18.5.2015

SPORTO je konec aprila in v začetku maja na Hrvaškem in v Srbiji nadaljeval z organizacijo mini dogodkov namenjenih izmenjavi izkušenj, dobrih praks, mreženju ter diskusiji na temo sponzorstev, marketinga in digitalnih komunikacij v športu.

Polna dvorana na SPORTO Brunchu v Beogradu.

SPORTO Brunch 2 v Beogradu (8. maja v hotelu Crowne Plaza) je zbral kar 40 povabljenih udeležencev iz podjetij in športnih organizacij. Ranko Vučinić iz zagrebškega KHL Medveščak je v uvodnem predavanju občinstvu predstavil pogled kluba na družbene medije, kjer je klub po številu sledilcev v vrhu lige KHL. Ob tem je ponudil vpogled v krovno komunikacijsko nit kluba #TogetherWeAre skupaj z dvema družbeno odgovornima projektoma (#PinkBears365 akcijo z roza dresi s sporočilom boja proti raku na dojkah v sodelovanju s Podravko) ter akcijo #NoseForCause, kjer je bil klub pobudnik vsehrvaške akcije za doniranje finančnih sredstev za šolske obroke otrok iz socialno ogroženih družin. Družbeno odgovorno plat aktivnosti kluba je predstavil tudi letos najuspešnejši košarkarski klub iz regije – KK Crvena zvezda Telekom. Direktor marketinga Filip Sunturlić je govoril o projektu One Team z Evroligo, v katerem klub sodeluje s Specialno olimpijado ter pomaga in v košarkarske aktivnosti vključuje otroke iz ranljivih skupin s poudarkom na skupinah, kjer je v državi še prisotna nepismenost (glavna partnerja
projekta sta Telekom Srbije in Idea). Sunturlić se je dotaknil tudi akcije na tekmi Evrolige proti Caji Laboral, v katerem je klub zaradi kazni igral pred praznimi tribunami, vendar kljub temu s fotografijami navijačev (ti so plačali vstopnico) na sedežih, ustvaril vtis polne dvorane ter ob tem dal pomembno sporočilo o pomenu nenasilja v športu kot posledici tragičnega dogodka z enim od navijačev kluba na eni od tekem Evrolige,

Direktor marketinga podjetja Frikom Saša Ćirić je predstavil principe sodelovanj s svetom športa, ki temeljijo na soznamčenju oz. licenčnih produktih. Podjetje je v preteklosti sodelovalo z Nogometno zvezo Srbije, od iger v Londonu sodelujejo z Olimpijskim komitejem, trenutno pa je aktualen projekt s Košarkarsko zvezo, kjer je njihov ambasador reprezentant Miloš Teodosić. V vsakem od sodelovanj so pripravili nov okus sladoleda, navijaške albume, spletne igrice in vse skupaj povezali v učinkovito komunikacijo z njihovo ciljno skupino, ki je prinesla uspešne
komunikacijske in prodajne rezultate. Dogodek v Beogradu se je zaključil z diskusijo o potencialih in izzivih za sponzorje in organizatorje na primeru Beograjskega maratona ter zavarovalnice Uniqa, ki je v sponzorsko sodelovanje vstopila pred dvema letoma, sedaj pa si težko predstavlja komunikacijo brez te sponzorske platforme.
 
V Zagrebu aprila že tretji SPORTO Brunch

Dogodki SPORTO Brunch bodo tudi jeseni na sporedu v Zagrebu in Beogradu.
 
Že nekaj tednov pred tem, v aprilu, je bil dogodek v Zagrebu (potekal je 21. aprila u Hypo Centru) organiziran že tretjič. Uvodna predstavitev Viktorja Vetturellija (CiV) pa je bila namenjena vprašanju zapuščine, ki jo sponzorske aktivnosti puščajo blagovnim znamkam in tudi širši družbi,  čemur sta sledila Nino Štambuk (RTL) in Bruno Blumenschein (Overtime), ki sta predstavila projekt »digitalne aktivacije« TV pravic za rokometno SP v Katarju 2015. To je na Hrvaškem v januarju akumuliralo skupaj skoraj 3,4 milijona TV gledalcev, aktivnosti na družbenih omrežjih z vključevanjem ljubiteljev rokometa in športa v komunikacijo pa so prispevale velik delež k doseženim rezultatom RTL televizije. Srečanje v Zagrebu se je zaključilo z diskusijo – iztočnico je predstavljalo vprašanje ali sponzorstvo za podjetja predstavlja komunikacijski kanal ali marketinško orodje. V okviru pogovora je Igor Ćutuk iz Coca-Cole HBC Hrvaška predstavil podrobnejši vpogled v specifičnost pristopa omenjene ikonične blagovne znamke k sponzorstvom v športu tako na globalni kot tudi regionalni oz. lokalni ravni.
 
SPORTO Brunch dogodki so poleg izobraževalne in povezovalne vloge najava vsakoletne mednarodne SPORTO konference, vodilnega dogodka s področja marketinga in sponzorstev v športu v tem delu Evrope, ki bo letos potekala 19. in 20. novembra na stalni lokaciji v Portorožu. Pobudnik in organizator vseh SPORTO aktivnosti je agencija S.V. – RSA Slovenija, komuniciranje v športu.

Foto: Sportski žurnal

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic