Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Prevc: Najbolj me prepriča zgodba

8.6.2015

O tematiki sponzorstev in marketinga smo se pogovarjali s smučarskim skakalcem Petrom Prevcem, ki je bil konec prejšnjega leta izbran za SPORTO Brand med slovenskimi športniki. Po Medianini javnomnenjski raziskavi je v 2014 prehitel takšne športne ase, kot so Anže Kopitar, Goran Dragić, Dejan Zavec …  

Peter Prevc s SPORTO Brands trofejo.


»Zelo sem počaščen in hkrati presenečen, da sem v takšni konkurenci pristal prav na vrhu. Po pravici povedano niti nisem vedel, da sem tako uspešen na več področjih. Tukaj namreč ne gre le za šport, ampak tudi za stvari izven njega, že bolj na poslovni strani. Vesel sem, da je javnost to prepoznala. Še naprej se bom trudil za nadgradnjo celostne podobe športnika,« je ob tem že lani novembra povedal Prevc. Zaradi njegove osebnostne zrelosti in ker je od njegovega prvega nastopa v FIS svetovnem pokalu v smučarskih skokih minilo že več kot pet let (decembra 2009 je bil v Lillehammerju takoj 22.), je sicer kar težko verjeti, da šteje šele 22 pomladi.  


Prevc je svojega prvega osebnega sponzorja dobil leta 2010, ko je v Planici padel v oči odgovornim v Zavarovalnici Triglav. »Zaupali so mi in bilo mi je v čast, da sem bil povezan z njihovo blagovno znamko. Brez tega sodelovanja in pomoči bi se verjetno težje vozil na treninge ter si plačeval stroške treninga,« je povedal in dodal, da se je takrat o sponzorstvih precej naučil: »Za sodelovanja me najbolj prepriča zgodba, ki bi jo podjetje rado naredilo z mano.« Na področju osebnih sponzorstev Prevc sodeluje s Porsche Inter Avtom, Saloni pohištva Prevc ter šolo Karnion, v zadnji sezoni pa je bil kot posameznik izpostavljen še kot obraz blagovne znamke čajev 1001 Cvet, s podjetjem OMV, ki je sicer sponzor slovenske nordijske ekipe, pa je imel poleg reprezentančnih obveznosti tudi osebni dogovor, ki je vključeval prostor na njegovih smučeh. Prav tako je bil Prevc kot del reprezentance izpostavljen v okviru sponzorskih kampanj reprezentančnih partnerjev (Sberbank, Gorenje, Ford …).


Planica in novoletna turneja: tradicija
Prevc je zadovoljen z organizacijo FIS svetovnega pokala v smučarskih skokih. »Verjamem, da rezerve so, a na dogodke nikdar še ni zares gledal s tega vidika,« je dejal in nekaj besed namenil še obema (vsaj iz slovenskega vidika) najbolj pomembnima dogodkoma sezone: Planici ter novoletni turneji: »Tradicija ju dela posebne. Za Planico se je že pred mnogo leti oblikovalo mnenje, da je tja 'nujno' iti; podobo velja za Avstrijce in Nemce na novoletni turneji. Tako na tekme pride veliko ljudi, z množičnostjo pa se veča tudi medijska pokritost. To pa seveda pomeni izjemno priložnost za marketinške in sponzorske aktivnosti.« 

Prevcu je 52-odstotkov vseh namenilo najvišjo možno oceno za njegovo simpatičnost.

Olimpijska pravila naj se upošteva
Prevc, ki je na svojih prvih olimpijskih igrah nastopil leta 2010 v Kanadi, je lansko zimo iz Sočija prinesel tudi dve – srebrno in bronasto – kolajni. V napovedani spremembi pravila 40, ki ne-olimpijskim sponzorjem v času neposredno pred, med in po olimpijskih igrah (OI) onemogoča povezovanje z nastopajočimi športniki, vidi tako dobre kot slabe plati. »Po eni strani ga pozdravljam. Tam je z razlogom, naj se ga upošteva,« je povedal in nadaljeval: »Mogoče pa je kdaj kaj res že nenavadno. V Sočiju smo npr. morali popolnoma 'očistiti' smuči, tako da smo komaj vedeli, kateri model smuči je kateri.«


Družbena omrežja za ohranjanje stika
Prevc kljub poletju ne miruje. V zadnjih dveh mesecih – po počitniškem obisku Združenih držav Amerike – se je posvečal kondicijski pripravi za novo sezono, zato je bil tudi nekoliko manj aktiven na družbenih omrežjih, kjer ima vedno več sledilcev (Facebook 37.110, Twitter 6795, Instagram 17.600). »Bolj kot da bi bile marketinško orodje, mi družbena omrežja pomagajo ohranjati stik z ljudmi,« je še povedal Prevc, ki je v letu 2014 ob  priznanju SPORTO Brand prejel tudi naziv športnika leta po izboru Društva športnih novinarjev Slovenije.

Več o SPORTO Brands lahko preberete tukaj.
 

Foto: Aleš Hostnik

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic