Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Borussia Dortmund, Royal Dutch KPN, Red Bull Air Race in Twitter prihajajo na SPORTO 2015

22.6.2015

V času od leta 2004 do danes je SPORTO postal eden vodilnih dogodkov na področju marketinga in sponzorstev v športu v tem delu Evrope. Letošnji osrednji dogodek – SPORTO 2015 (19. in 20. november, Portorož) – bo ponovno na enem mestu zbral vodilne mednarodne »igralce« in ključne deležnike športnega posla v naši širši regiji. Zelo smo veseli, da že lahko najavimo prve mednarodne goste letošnje konference. Prihajajo iz Borussie Dortmund, Red Bull Air Race, Twitterja in družbe KPN, zmagovalke vseevropske kategorije Best of Europe na tekmovanju za sponzorske nagrade ESA Excellence Awards 2014.
 
V nadaljevanju na kratko predstavljamo strokovnjake, s katerimi se bomo letos družili v (S)Portorožu. Kdo so in kaj dela njihovo delo ter delo njihovih organizacij na področju marketinga, komunikacije in sponzorstev nekaj posebnega:

Benedikt Scholz, vodja poslovnega razvoja pri Borussii iz Dortmunda je odgovoren za globalno strategijo ter razvoj poslovnih projektov pri nemškemu nogometnemu klubu, ki ponuja »najbolj doživeto nogometno izkušnjo«. Že več kot 100 let navijači Borussio Dortmund spremljajo z brezpogojno zvestobo ob uspehih in – še posebej pomembno – tudi v manj prijetnih, celo kritičnih trenutkih. Scholz bo povedal več o zgodbi »prave ljubezni« (nemško Echte Liebe) navijačev do kluba. Kdor podrobneje spozna zgodbo, strategijo in njihov pristop, se ne čudi več temu, da imajo prav v Dortmundu največji povprečni obisk na nogometnih tekmah v Evropi. Stadion Signal Iduna Park (Westfallen), ki sprejme okrog 80.500 gledalcev, je namreč več čas razprodan, pri čemer je kar 55.000 mest vezanih na sezonske vstopnice. Za mnoge med njimi je Borussia postala neke vrsta družina.
 
Kaj je potrebno za zlato nagrado v kategoriji Best of Europe na vsakoletnih ESA Excellence Awards? Lani je nagrado prejel nizozemski telekomunikacijski operater KPN za sponzorske aktivnosti povezane s hitrostnim drsanjem. Vodja sponzorstev ter eden od najbolj vplivnih strokovnjakov na Nizozemskem Mark Versteegen ter starejši svetovalec Koos Onderwater (oba sta bila predavatelja tudi na globalno vodilni konferenci IEG 2015 v Chicagu) bosta razložila, kako močno marketinško orodje predstavlja podjetju sponzorstvo in kako je KPN spravil 100.000 svojih uporabnikov na drsalke. KPN - v njihov ključni portfelj sodi tudi partnerstvo s slavnim muzejem Rijsksmuseum - sponzorstva razume kot strateško dolgoročne in povsem integrirane aktivacijske programe. V zadnjih štirih letih so na močno konkurenčnem nizozemskem sponzorskem trgu dvakrat prejeli naziv Sponzor leta.

Prizor s konference SPORTO 2014.
 
V kolikor menite, da je formula 1 hiter šport, kaj potem reči o Red Bull Air Race? Pavel Turek, poslovni direktor svetovne serije omenjenega tekmovanja, že skoraj 20 let uspešno upravlja sponzorstva znotraj motošportne industrije. Kot izvršni partner družbe Coulthard | Doohan | Turek & Partners je kreiral številne uspešne koncepte na področju trženja v športu. Med drugim je bil močno vpet v eno najbolj pomembnih dolgoročnih partnerstev v zgodovini Formule 1 med Westom in McLarnom. Na sedanje delovno mesto je bil imenovan leta 2013 z željo, da najhitrejše motošportno tekmovanje na svetu pod njegovim vodstvom še uspešneje raste naprej. Podrobneje bo moč spoznati marketinško plat vznemirljivega globalnega tekmovanja, ustvarjenega pod okriljem Red Bulla in njihovega edinstvenega pristopa h kreiranja vsebin in komunikaciji skozi šport.
 
Ne glede na to ali gre za klub, športno osebnost, tekmovanje ali blagovno znamko, je dejstvo, da so družbeni mediji v zadnjih letih spremenili komunikacijski pristop ter sponzorske aktivacije. Twitter, umetnost izražanja v 140 znakih, je eno od ključnih omrežij: še posebej za vse, povezane s športom. Paul Keuter kot vodja oddelka šport pri Twitterju Nemčija vodi in upravlja odnose s športnimi ligami, ekipami, športniki in mediji z željo, da čim bolje dosežejo svoje občinstvo na Twitterju in pri tem ustvarijo visoko dodano vrednost vsebin in doživetij. Med drugim razvija in upravlja partnerstva z največjimi športnimi dogodki na svetu, kot so FIFA svetovno prvenstvo v nogometu, olimpijske igre in UEFA liga prvakov. Z bogatimi izkušnjami in vpogledom v globalne trende je pravi naslov za delitev informacij o tem, kako v lastnem ekosistemu uporabljati Twitter na karseda učinkovit način.
 
SPORTO je mednarodna platforma, preko katere želimo profesionalni javnosti predstavljati dragocene informacije, dobre primere in koncepte ter z željo nenehnih in konstruktivnih razprav še naprej prispevati k razvoju področja marketinga in sponzorstev v športu. Prepričani smo v pomembnost poslovnega mreženja in veseli nas, da lahko rečemo, da naš dogodek enkrat na leto na enem mestu zbere vse ključne akterje iz regije Adriatic ter širše. Povezujemo sponzorje/blagovne znamke, športne organizacije, agencije, medije in druge, ki so tako ali drugače vpeti v tovrstno dogajanje ter izpostavljamo in predstavljamo načine učinkovite marketinške rabe moči športa, ki vključuje komunikacijo in izgradnjo blagovnih znamk, sponzorske strategije in aktivacije, digitalno komuniciranje, vključevanje navijačev, »merchandising«, »hospitality« ter ostala povezana področja.  
 
Vas mika, da bi se nam 19. in 20. novembra pridružili na SPORTO 2015? Na konferenco se lahko prijavite že zdaj in s tem izkoristite posebno, »summer early bird« ceno. Novi udeleženci konference bodo ob tem prejeli tudi podrobne povzetke programa lanskoletne konference, sestavljene iz 21 vsebin.

Nadaljnji gostje konference SPORTO 2015 bodo najavljeni v naslednjih tednih in mesecih. Novice in dopolnitve bodo objavljene na spletni strani sporto.si. Za podrobnosti in nepretrgan stik nam prosimo sledite na Twitterju (@SportoConf), na Facebook strani ali na našem LinkedIn profilu.

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic