Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Skupina Triglav po EuroBasketu 2013 tudi partner EuroBasketa 2015

23.6.2015
Skupina Triglav je v začetku junija postala sponzor EuroBasketa 2015, ki se bo v začetku septembra začel v hrvaškem Zagrebu.
 
Skupina Triglav, ki na Hrvaškem nastopa s podružnico Triglav Osiguranje, je eden od štirih sponzorjev dogodka, ki jih ima lahko vsaka od štirih držav, ki gostijo predtekmovalne skupine košarkarskega evropskega prvenstva (poleg Hrvaške še Francija, Latvija in Nemčija), s tem pa je postala tudi uradna zavarovalnica tekmovanja. Skupina Triglav je bila leta 2013, ko je bil EuroBasket v Sloveniji, že sponzor tega tekmovanja.
 
»Organizacija EuroBasketa 2015 je zelo zahteven organizacijski in finančni projekt, ki ga je nemogoče izvesti brez podpore gospodarstva in državnih inštitucij. Zahvaljujem se Skupini Triglav za izkazano zaupanje in jim želim veliko uspeha pri njihovem delu,« je ob tem povedal direktor podjetja EuroBasket Zagreb 2015 Boris Jakimenko, medtem ko je član uprave Skupine Triglav Tadej Čoroli dodal: »Ponosen sem, da je Triglav, ki spada med največje zavarovalniško-finančne institucije v regiji, postal sponzor in uradna zavarovalnica prvenstva na Hrvaškem. Triglav je že dolga leta povezan z vrhunskim športom, zato me še toliko bolj veseli, da je Triglav po EuroBasketu 2013 v Sloveniji še drugič zapored del športne zgodbe, ki bo ostala nepozaben spomin več generacij navijačev.« 
 
FIBA, organizatorica prvenstva, ki je bilo sprva predvideno v Ukrajini, ima na globalni ravni enega »presenting« partnerja (Beko) ter šest globalnih partnerjev (Champion, Head & Shoulders, Intersport, Molten, Peak in Tissot).
 
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic