Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Amis in Dejan Zavec nadaljujeta sodelovanje

29.7.2015

Slovenski boksarski šampion Dejan Zavec je podaljšal svoje partnersko sodelovanje s telekomunikacijskim podjetjem Amis, s katerim je povezan že vse od leta 2010.     

Zavedanje o skupnem partnerstvu je med najširšo javnostjo izredno visoko, saj več kot tretjina vseh Slovencev spontano navede Amis ob vprašanju, katero blagovno znamko povezujejo z Dejanom Zavcem. Odločitev Amisa, da z osebnim sponzorstvom svetovnega boksarskega prvaka krepi ključno usmeritev blagovne znamke – zagotavljanje vrhunskih storitev, se ves čas potrjuje kot odlična.

Amis je z enim najbolj priljubljenih, prepoznavnih in uspešnih slovenskih športnikov ustvaril številne odmevne kampanje in aktivnosti na družabnih omrežjih, zagotovo pa še vedno najbolj izstopa legendarni in večkrat nagrajeni TV oglas »Številka 1«. V času skupnega sodelovanja je Amis prejel tudi prestižno nagrado Oglaševalec leta, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica.

 

Dejan Zavec, ki verjame v moč dolgoročnih sinergijskih partnerstev, je vesel, ker gre zgodba z Amisom naprej. »Kar težko je verjeti, da je od začetkov sodelovanja že več kot pet let. Pristop ter profesionalnost podjetja pri kampanjah sta me navdušila od samega začetka, Amisovci pa so postali moji prijatelji. Prepričan sem, da bomo tudi v prihodnje znali peljati zgodbo v smeri skupnih ciljev.«

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic