Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

V (S)Portorožu skrivnosti digitalne komunikacije legendarnega teniškega turnirja v Wimbledon

12.8.2015
Z veseljem predstavljamo novo ime iz mednarodnega okolja na letošnji konferenci SPORTO 2015, do katere nas loči še natanko 100 dni. Zaprisežena ljubiteljica tenisa Alexandra Willis je vodja digitalnih komunikacij v legendarnem All England Tennis Lawn Clubu, ki organizira enega od štirih grand slamov, znameniti Wimbledon.  

The Championships oz. Wimbledon, najprestižnejši teniški turnir na znameniti londonski travi se ponaša z dolgoletno tradicijo, ki sega v davno leto 1877. Velja za enega najbolj uglednih športnih dogodkov na svetu in hkrati predstavlja unikatno znamko v svetu športa. Izziv prepleta stroge tradicije in tehnološke inovativnosti moderne dobe je Wimbledon pod taktirko Alexandre Willis lansko leto pripeljal do zaslužene lovorike najboljše športne znamke v Veliki Britaniji v okviru »UK Sports Industry Sports Brand of the Year«. 



Alexandra, ki sicer skrbi za vse publikacije, komunikacijo in mednarodni ugled Wimbledona, je s svojo ekipo v lanskem letu na digitalnih omrežjih dosegla impresivne rezultate. Zastavljena strategija je vsebovala načrtno uporabo številnih zanimivih in ekskluzivnih vsebin prilagojenih za različne digitalne medije, s katerimi so gledalcem zagotovili nenehen vpogled v srž dogajanja turnirja ter interakcijo. V tem času je wimbledonsko Facebook občinstvo naraslo za 45 %, Twitter za več kot 60 %, obiskanost YouTube kanala se je povečala za 1200 %, Instagramu pa se je priljubljenost povečala za 800 %. Wimbledon na tehnološkem področju tesno sodeluje s sponzorskim partnerjem, podjetjem IBM. 

V času letošnjega teniškega turnirja med 29. junijem in 12. julijem so tviti o tekmovanju dosegli več kot 8 milijonov uporabnikov. K wimbledonskemu uspehu v digitalnem okolju turnirja so prispevale skrbno načrtovane vsebine, ki jih je ekipa Alexandre Willis strateško umestila na različne digitalne platforme. Med njimi je bilo uporabljenih veliko inovativnih pristopov, kot je bil ogled prizorišča z Rogerjem Federerjem prek platforme Periscope, Snapchat Wimbledon zgodbe, aktivacije #TheQueue, #TheHil vs. #TheWorld, iz Wimbledona na YouTube kanalu itd.

Kako se soočiti z izzivom povezovanja tradicije in inovativnosti, kako izbrati pravi ton komunikacije, vključevati partnerje ter navijače v okviru digitalne kampanje nam bo predstavila na letošnji SPORTO konferenci, ki se bo zgodila 19. in 20. novembra v Portorožu. 
     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic