Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

V (S)Portorožu skrivnosti digitalne komunikacije legendarnega teniškega turnirja v Wimbledon

12.8.2015
Z veseljem predstavljamo novo ime iz mednarodnega okolja na letošnji konferenci SPORTO 2015, do katere nas loči še natanko 100 dni. Zaprisežena ljubiteljica tenisa Alexandra Willis je vodja digitalnih komunikacij v legendarnem All England Tennis Lawn Clubu, ki organizira enega od štirih grand slamov, znameniti Wimbledon.  

The Championships oz. Wimbledon, najprestižnejši teniški turnir na znameniti londonski travi se ponaša z dolgoletno tradicijo, ki sega v davno leto 1877. Velja za enega najbolj uglednih športnih dogodkov na svetu in hkrati predstavlja unikatno znamko v svetu športa. Izziv prepleta stroge tradicije in tehnološke inovativnosti moderne dobe je Wimbledon pod taktirko Alexandre Willis lansko leto pripeljal do zaslužene lovorike najboljše športne znamke v Veliki Britaniji v okviru »UK Sports Industry Sports Brand of the Year«. 



Alexandra, ki sicer skrbi za vse publikacije, komunikacijo in mednarodni ugled Wimbledona, je s svojo ekipo v lanskem letu na digitalnih omrežjih dosegla impresivne rezultate. Zastavljena strategija je vsebovala načrtno uporabo številnih zanimivih in ekskluzivnih vsebin prilagojenih za različne digitalne medije, s katerimi so gledalcem zagotovili nenehen vpogled v srž dogajanja turnirja ter interakcijo. V tem času je wimbledonsko Facebook občinstvo naraslo za 45 %, Twitter za več kot 60 %, obiskanost YouTube kanala se je povečala za 1200 %, Instagramu pa se je priljubljenost povečala za 800 %. Wimbledon na tehnološkem področju tesno sodeluje s sponzorskim partnerjem, podjetjem IBM. 

V času letošnjega teniškega turnirja med 29. junijem in 12. julijem so tviti o tekmovanju dosegli več kot 8 milijonov uporabnikov. K wimbledonskemu uspehu v digitalnem okolju turnirja so prispevale skrbno načrtovane vsebine, ki jih je ekipa Alexandre Willis strateško umestila na različne digitalne platforme. Med njimi je bilo uporabljenih veliko inovativnih pristopov, kot je bil ogled prizorišča z Rogerjem Federerjem prek platforme Periscope, Snapchat Wimbledon zgodbe, aktivacije #TheQueue, #TheHil vs. #TheWorld, iz Wimbledona na YouTube kanalu itd.

Kako se soočiti z izzivom povezovanja tradicije in inovativnosti, kako izbrati pravi ton komunikacije, vključevati partnerje ter navijače v okviru digitalne kampanje nam bo predstavila na letošnji SPORTO konferenci, ki se bo zgodila 19. in 20. novembra v Portorožu. 
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic