Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Povzetki konference SPORTO 2014

24.8.2015
Po končani konferenci SPORTO 2014 smo za vse udeležence enajste izvedbe vodilnega regijskega dogodka o marketingu in sponzorstvih v športu pripravili zbornik vseh predavanj in diskusij. Strokovni povzetki na 60 straneh, opremljenih s fotografijami, tudi kot posebno darilo za prvih 30 na novo prijavljenih na SPORTO 2015.  


 
Povzetki med drugim vključujejo izčrpne povzetke (na voljo so tako v slovenskem, kot tudi angleškem jeziku) globalno priznanih strokovnjakov:
 
Patrick Nally (West Nally):
Preteklost, sedanjost in prihodnost marketinga v športu
 
Patrick Nally je eden najvplivnejših vizionarjev v zgodovini marketinga športa, ki ga ta industrija priznava za njenega ustanovitelja v 70-ih letih prejšnjega stoletja. V svojem predavanju je govoril o tem, kako se je marketing v športu razvijal in zakaj je ta industrija postala takšna, kakršna je danes. Ocenil je tudi trenutno stanje na trgu in delil svoj pogled na prihodnost te veje.
 
Sally Hancock (sponzorska strateginja, Lloyds TBS, London 2012):
Sponzorsko popotovanje: Lloyds London 2012
 
Sponzorski projekt banke Lloyds TBS za Olimpijske in Paraolimpijske igre London 2012 je bil proglašen za najboljše britansko sponzorstvo zadnjih dvajsetih let. Sally Hancock je skrbela za strategijo in izvedbo tega projekta v obdobju skoraj šestih let.

Richard Ayers (Seven League):
Ne zapravljajte denarja za digitalno!
 
Richard Ayers, digitalni inovator in izvršni direktor ene od vodilnih digitalnih medijskih družb v Evropi (7League), se je osredotočil na deset stvari, ki jih ne bi smeli delati, ko načrtujemo svojo digitalno strategijo, pri tem pa navedel široko paleto primerov iz različnih športov in področij. »Ker nihče noče zapravljati denarja za digitalno,« je dejal Ayers in poudaril pomembnost jasne strategije na digitalnih platformah.
 
Thomas van Schaik (adidas):
#allin real-time marketing med FIFA SP Brazilija 2014
 
Thomas van Schaik, globalni direktor blagovne znamke Adidas, je imel na SPORTO konferenci 2014 težavno nalogo: štiri leta zahtevnih priprav na nogometno svetovno prvenstvo v Braziliji je moral povzeti v samo enem predavanju. Kampanja #allin or nothing je bila med najbolj, če ne celo najbolj uspešna sponzorska aktivacija med največjim športnim dogodkom leta 2014.
 
Prijavite se na SPORTO 2015 (19. in 20. november).
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic