Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO 2015: Summer early bird podaljšan do 15. 9.

26.8.2015

Do 15. 9. smo podaljšali možnost, da se na letošnjo izvedbo vodilnega dogodka o marketingu in sponzorstvih v športu prijavite po posebni, poletni early bird ceni (290 EUR + ddv). Ob tem prvih 30 novih udeležencev dobi posebno darilo: knjižico s povzetki konference SPORTO 2014.
 
Šport kot sredstvo komunikacije je hkrati enostaven in zapleten, povezovanje športa in blagovnih znamk na zanimiv in relevanten ter učinkovit način pa vedno znova predstavlja izziv. SPORTO ideja in aktivnosti ponujajo poglobljen vpogled v izkušnje inovatorjev in vodilnih v industriji, deljenje (spo)znanj ter diskusije o aktualnih temah.


Sponzorska strateginja (Lloyds TBS London 2012) Sally Hancock na SPORTO 2014.
 
SPORTO bo že dvanajsto leto zapored – letos 19. in 20. novembra – na enem mestu zbral vse ključne akterje s področja športnega posla iz regije, vse skupaj pa bodo nadgradili priznani mednarodni gostje, ki bodo v (s)portoroškem Hotelu Slovenija nastopili kot predstavniki blagovnih znamk in organizacij z globalno prepoznavnostjo.
 
Prijavite se zdaj in se nam pridružite na SPORTO 2015!

Predstavnikom globalno izstopajočih Twitter Sports, Red Bull Air Race, Borussia Dortmund, KPN (zmagovalcem ESA Excellence Award Best of Europe 2014) se je med potrjenimi »cutting edge« gosti nazadnje znašla tudi Alexandra Willis, ki skrbi za digitalne komunikacije bržkone najbolj kultnega teniškega dogodka na svetu – Wimbledona.
 
V naslednjih tednih vam bomo predstavili ostale domače, regijske in mednarodne predavatelje in goste diskusij aktualnih tematik, zaradi katerih si velja obiskati SPORTO 2015. Sponzorske aktivacije, pristopi globalno vodilnih znamk v športu pri komunikaciji s ciljnim občinstvom, odnos sponzor : lastnik pravic, odnosi z javnostmi v luči marketinga športa, digitalni trendi ter izzivi za sponzorje in lastnike pravic,  Rio 2016 … To je le nekaj od tem, ki se jih bo tokratni dogodek dotaknil. Za več informacij ažurno spremljajte našo spletno stran ter profile na Facebooku, Twitterju in LinkedInu!

V (S)Portorožu tudi tokrat v dveh dneh pričakujemo okrog 400 udeležencev (predstavniki sponzorjev, klubov, zvez, organizatorjev športnih dogodkov, agencij, medijev, študentov in drugih) iz širše regije, ki so v zadnjih enajstih letih že dodobra spoznali našo platformo. Ta poleg izobraževalne note ponuja tudi izjemno možnost mreženja z vsemi ključnimi deležniki industrije v regiji.

Več o tem, kako je bilo lani in kaj si lahko obetate letos, pa v spodnjem videu:
 

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic