Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO Awards 2014

18.7.2014

V letošnjem letu se na področju SPORTO Awards obeta kar nekaj novosti. Med njimi je najbolj zanimiva zagotovo ta, da bodo vse kategorije odprte za celotno regijo Adriatic. To pomeni, da se lahko na tekmovanje za SPORTO Award prijavijo vsi sponzorski in športno-marketinški projekti, ki so jih podjetja, agencije ali športni subjekti izvajali v Srbiji, na Hrvaškem, Bosni in Hercegovini, Črni gori, Makedoniji in seveda Sloveniji.
 

s_nagrada_večjapx


Bitka za najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu se bo tako še zaostrila, nagrada pa bo s tem pridobila dodaten pomen in veljavo. Temu primerno se obetajo tudi spremembe v sestavi žirije, ki se bo v letošnjem letu ponašala z izjemno mednarodno strokovno zasedbo. Zaradi tujih članov žirije in tesnega sodelovanja s tekmovanjem za nagrade ESA Excellence Awards bo potrebno letos vse prijavnice oddati v angleškem jeziku. Po kriterijih mednarodne žirije se bo namreč najvišje uvrščeni projekt iz posamezne države v kategoriji »Najboljše športno sponzorstvo / SPORTO Sponsorship Award« avtomatično uvrstil v tekmovanje za nagrado Evropskega sponzorskega združenja v kategoriji »Best of Europe«.
 

Za SPORTO Awards se bodo lahko potegovali vsi projekti, katerih glavnina aktivnosti je potekala v obdobju od 3. oktobra 2013 do 31. oktobra 2014. Razglasitev zmagovalcev posameznih kategorij se bo zgodila v sklopu SPORTO konference, na slavnostni večerni prireditvi po prvem konferenčnem dnevu, v četrtek, 20. novembra 2014.
 

Uradni razpis in prijavnice za posamezne kategorije SPORTO Awards bodo na spletnih straneh Društva za marketing Slovenije, ki je pred tremi leti prevzelo podeljevanje prestižnih sponzorskih in športno-marketinških nagrad, objavljene v mesecu avgustu.

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic