Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Dejan Zavec ambasador Toyote še naslednji dve leti

2.9.2015
Toyota, ena vodilnih blagovnih znamk na svetu (ne le avtomobilskih), ter Dejan Zavec, slovenski športni junak in aktualni WBF svetovni prvak v supervelterski kategoriji, sta leta 2011 začeto partnersko sodelovanje podaljšala še za dve leti.


 
Dejan Zavec in Toyota sta v tem času razvila pristen odnos, ki vedno ponudi nekaj novega. Tako je bil Zavec nazadnje obraz hibridnega izziva, v katerem so pri Toyoti iskali voznika, ki bi z njihovim vozilom opravil vožnjo s čim manj porabljenega goriva, nastopil pa je tudi kot slovenski obraz mednarodnega oglasa Take Me For Granted (Imej me za nekaj samoumevnega), ki slavi tradicionalno zanesljivost japonskega proizvajalca avtomobilov.
 
Dejan Zavec, ki bo v novem partnerskem obdobju ambasador Toyotinega land cruiserja, je ob tem povedal: »V čast in izziv mi je še naprej sodelovati s tako uspešno blagovno znamko. Ker sem ogromno na cesti, mi zanesljivost in varnost pomeni izjemno veliko. Z land cruiserjem pa se ponovno veselim tudi radosti prvinske off-road vožnje. Boks pač ni moja edina ljubezen.«
     

ZADNJE NOVICE

SPORTO 2017: Najavljamo prve goste

Natanko šest mesecev pred konferenco SPORTO 2017, letos bo potekala 16. in 17. novembra, najavljam...
Več +

Continentalove nove sponzorske platforme

Nemški proizvajalec vrhunskih pnevmatik Continental se je z letom 2017 na evropskem trgu umaknil i...
Več +

​Netradicionalna zahvala v tradicionalnem mediju

Marshawn Lynch, ki je raje kot v javnosti govoril na igrišču, se vrača v NFL. Ne sicer v ekipo Sea...
Več +

​Prihaja SPORTO magazin št. 22

Izšla je nova številka SPORTO magazina. Majska izdaja (št. 22) se podrobneje posveča vplivu tehnol...
Več +

Facebook Messenger futsal »bot«

Facebook Messenger »bot« ali pogovorni asistent je splošen izraz za program obogaten z umetno inte...
Več +
Arhiv novic