Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Dejan Zavec ambasador Toyote še naslednji dve leti

2.9.2015
Toyota, ena vodilnih blagovnih znamk na svetu (ne le avtomobilskih), ter Dejan Zavec, slovenski športni junak in aktualni WBF svetovni prvak v supervelterski kategoriji, sta leta 2011 začeto partnersko sodelovanje podaljšala še za dve leti.


 
Dejan Zavec in Toyota sta v tem času razvila pristen odnos, ki vedno ponudi nekaj novega. Tako je bil Zavec nazadnje obraz hibridnega izziva, v katerem so pri Toyoti iskali voznika, ki bi z njihovim vozilom opravil vožnjo s čim manj porabljenega goriva, nastopil pa je tudi kot slovenski obraz mednarodnega oglasa Take Me For Granted (Imej me za nekaj samoumevnega), ki slavi tradicionalno zanesljivost japonskega proizvajalca avtomobilov.
 
Dejan Zavec, ki bo v novem partnerskem obdobju ambasador Toyotinega land cruiserja, je ob tem povedal: »V čast in izziv mi je še naprej sodelovati s tako uspešno blagovno znamko. Ker sem ogromno na cesti, mi zanesljivost in varnost pomeni izjemno veliko. Z land cruiserjem pa se ponovno veselim tudi radosti prvinske off-road vožnje. Boks pač ni moja edina ljubezen.«
     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic