Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Dejan Zavec ambasador Toyote še naslednji dve leti

2.9.2015
Toyota, ena vodilnih blagovnih znamk na svetu (ne le avtomobilskih), ter Dejan Zavec, slovenski športni junak in aktualni WBF svetovni prvak v supervelterski kategoriji, sta leta 2011 začeto partnersko sodelovanje podaljšala še za dve leti.


 
Dejan Zavec in Toyota sta v tem času razvila pristen odnos, ki vedno ponudi nekaj novega. Tako je bil Zavec nazadnje obraz hibridnega izziva, v katerem so pri Toyoti iskali voznika, ki bi z njihovim vozilom opravil vožnjo s čim manj porabljenega goriva, nastopil pa je tudi kot slovenski obraz mednarodnega oglasa Take Me For Granted (Imej me za nekaj samoumevnega), ki slavi tradicionalno zanesljivost japonskega proizvajalca avtomobilov.
 
Dejan Zavec, ki bo v novem partnerskem obdobju ambasador Toyotinega land cruiserja, je ob tem povedal: »V čast in izziv mi je še naprej sodelovati s tako uspešno blagovno znamko. Ker sem ogromno na cesti, mi zanesljivost in varnost pomeni izjemno veliko. Z land cruiserjem pa se ponovno veselim tudi radosti prvinske off-road vožnje. Boks pač ni moja edina ljubezen.«
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic