Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Dejan Zavec ambasador Toyote še naslednji dve leti

2.9.2015
Toyota, ena vodilnih blagovnih znamk na svetu (ne le avtomobilskih), ter Dejan Zavec, slovenski športni junak in aktualni WBF svetovni prvak v supervelterski kategoriji, sta leta 2011 začeto partnersko sodelovanje podaljšala še za dve leti.


 
Dejan Zavec in Toyota sta v tem času razvila pristen odnos, ki vedno ponudi nekaj novega. Tako je bil Zavec nazadnje obraz hibridnega izziva, v katerem so pri Toyoti iskali voznika, ki bi z njihovim vozilom opravil vožnjo s čim manj porabljenega goriva, nastopil pa je tudi kot slovenski obraz mednarodnega oglasa Take Me For Granted (Imej me za nekaj samoumevnega), ki slavi tradicionalno zanesljivost japonskega proizvajalca avtomobilov.
 
Dejan Zavec, ki bo v novem partnerskem obdobju ambasador Toyotinega land cruiserja, je ob tem povedal: »V čast in izziv mi je še naprej sodelovati s tako uspešno blagovno znamko. Ker sem ogromno na cesti, mi zanesljivost in varnost pomeni izjemno veliko. Z land cruiserjem pa se ponovno veselim tudi radosti prvinske off-road vožnje. Boks pač ni moja edina ljubezen.«
     

ZADNJE NOVICE

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +

Svetovno prvenstvo v atletiki in junaški ježek

Junaški ježek (Hero The Hedgehog), maskota letošnjega svetovnega prvenstva v atletiki, je s svojim...
Več +
Arhiv novic