Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO 2015: Prihod potrdili tudi v M&C Saatchi S&E in menedžmentu Ane Ivanović

17.9.2015
Udeležbo na SPORTO konferenci sta potrdila tudi Torsten Wirwas iz ene globalno vodilnih sponzorskih agencij M&C Saatchi Sport & Entertainment ter direktor agencije dh management Gavin Versi. Versi skrbi za kariero Ane Ivanović, eno najboljših tenisačic sveta.

V ekipi Ane Ivanović je od leta 2005. Pred tem je bil samostojni teniški poročevalec. Diplomiral je leta 2004 na Cambirdgeu. Ko ga je predsednik podjetja dh management Dan Holzmann povabil v svoje vrste, se je moral Gavin naučiti vse o tržnem vidiku teniškega sveta. Danes je prevzel vsakodnevno vodenje podjetja. Skrbi za trenutno sedmo igralko sveta, 15-kratno zmagovalko WTA turnirjev, zmagovalko Roland Garrosa in marketinško eno najbolj zanimivih športnic sveta. Je prvi kanal za vse Anine komercialne partnerje, medije, turnirje in navijače.



Za SPORTO Magazin je pred kratkim povedal, da to delo opravlja že desetletje in da je vzpostavil sisteme dela, za katere pravi, da so zanesljivi in jim lahko zagotavljajo učinkovito in temeljito zastopanje športne zvezde. Za Ano pravi, da je inteligentna in vestna. Ravno zaradi njenih karakternih odlik nima skrbi glede njenih pojavljanj v medijih. Zastopa stališče, da se družbenih medijev ne da poneverjati in da mora športnik sam objavljati vsebine na njih, kot to počne Ana.

V pogovoru 1:1 nam bo Gavin ponudil vpogled v življenje športnega agenta in komercialna osebna partnerstva športikov na najvišji svetovni ravni. Ana, nekdanja številka 1. WTA lestvice je namreč med marketinško najuspešnejšimi športnicami sveta. Z Adidasom ima npr. podpisano doživljenjsko sponzorsko pogodbo. Po raziskavah Mediane je bila zadnji dve leti razglašena tudi za SPORTO Brands med srbskimi športnicami. 

Torsten Wirwas, ki trdno verjame v brutalno enostavnem pristop sponzorske industrije – ne šteje najboljša izpostavitev, temveč največja vpletenost –, bo na SPORTO 2015 nastopil s predavanjem, poimenovanim #onkrajhashtaga – 10 faktorjev uspeha pri vpletanju ciljne skupine v digitalni dobi. Wirwas je partner in direktor berlinske izpostave ene vodilnih globalnih kreativnih sponzorskih agencij M&C Saatchi Sport & Entertainment: med njenimi klienti so med drugimi O2, Coca-Cola, Heineken, Cristiano Ronaldo z linijo CR7 …
     

ZADNJE NOVICE

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +

Svetovno prvenstvo v atletiki in junaški ježek

Junaški ježek (Hero The Hedgehog), maskota letošnjega svetovnega prvenstva v atletiki, je s svojim...
Več +
Arhiv novic