Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO 2015: Prihod potrdili tudi v M&C Saatchi S&E in menedžmentu Ane Ivanović

17.9.2015
Udeležbo na SPORTO konferenci sta potrdila tudi Torsten Wirwas iz ene globalno vodilnih sponzorskih agencij M&C Saatchi Sport & Entertainment ter direktor agencije dh management Gavin Versi. Versi skrbi za kariero Ane Ivanović, eno najboljših tenisačic sveta.

V ekipi Ane Ivanović je od leta 2005. Pred tem je bil samostojni teniški poročevalec. Diplomiral je leta 2004 na Cambirdgeu. Ko ga je predsednik podjetja dh management Dan Holzmann povabil v svoje vrste, se je moral Gavin naučiti vse o tržnem vidiku teniškega sveta. Danes je prevzel vsakodnevno vodenje podjetja. Skrbi za trenutno sedmo igralko sveta, 15-kratno zmagovalko WTA turnirjev, zmagovalko Roland Garrosa in marketinško eno najbolj zanimivih športnic sveta. Je prvi kanal za vse Anine komercialne partnerje, medije, turnirje in navijače.



Za SPORTO Magazin je pred kratkim povedal, da to delo opravlja že desetletje in da je vzpostavil sisteme dela, za katere pravi, da so zanesljivi in jim lahko zagotavljajo učinkovito in temeljito zastopanje športne zvezde. Za Ano pravi, da je inteligentna in vestna. Ravno zaradi njenih karakternih odlik nima skrbi glede njenih pojavljanj v medijih. Zastopa stališče, da se družbenih medijev ne da poneverjati in da mora športnik sam objavljati vsebine na njih, kot to počne Ana.

V pogovoru 1:1 nam bo Gavin ponudil vpogled v življenje športnega agenta in komercialna osebna partnerstva športikov na najvišji svetovni ravni. Ana, nekdanja številka 1. WTA lestvice je namreč med marketinško najuspešnejšimi športnicami sveta. Z Adidasom ima npr. podpisano doživljenjsko sponzorsko pogodbo. Po raziskavah Mediane je bila zadnji dve leti razglašena tudi za SPORTO Brands med srbskimi športnicami. 

Torsten Wirwas, ki trdno verjame v brutalno enostavnem pristop sponzorske industrije – ne šteje najboljša izpostavitev, temveč največja vpletenost –, bo na SPORTO 2015 nastopil s predavanjem, poimenovanim #onkrajhashtaga – 10 faktorjev uspeha pri vpletanju ciljne skupine v digitalni dobi. Wirwas je partner in direktor berlinske izpostave ene vodilnih globalnih kreativnih sponzorskih agencij M&C Saatchi Sport & Entertainment: med njenimi klienti so med drugimi O2, Coca-Cola, Heineken, Cristiano Ronaldo z linijo CR7 …
     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic