Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Kaj prinaša jesenska številka SPORTO magazina

21.10.2015
Oktobrska izdaja SPORTO magazina (št. 19) bo postregla s številnimi aktualnimi in zanimivimi strokovnimi vsebinami s sveta športne industrije ter bo popotnik v prihajajočo SPORTO konferenco. Z zanimivimi sogovorniki iz stroke in mednarodnega okolja smo spregovorili o pomembnosti graditve vrednosti znamk v športu, o kompleksnem odnosu med sponzorji in lastniki pravic, o potencialih digitalne komunikacije ter različnih pogledih na sponzorske pristope. 

Znamko je potrebno graditi tudi »od zunaj«
O pomenu jasne identitete znamke za športne organizacije smo se pogovarjali s Chrisom Lightfootom, izvršnim direktorjem svetovalne agencije za znamčenje Whitestone international. V svoji karieri je nekdanji direktor podjetja Interbrand sodeloval v več kot 60 priznanimi klienti iz sveta športa. Meni, da pravilno grajene znamke niso grajene le od znotraj. Graditi se morajo z mislijo na uporabnika oziroma navijača, ki ponujajo pomemben vpogled v osebnost znamke in so namerno ali nenamerno njeni ambasadorji. 



Pogodbe na osnovi učinkovitosti naj postanejo norme
Matthew Logue iz kanadske agencije S&E Sponsorship v intervjuju opozarja na nujno poglobljeno  poznavanje sponzorskih potreb, preden športne organizacije z njimi podpišejo sponzorske dogovore. »Priti na prvi sestanek s potencialnim sponzorjem ter le poslušati in se učiti, je izguba časa in denarja. Predstaviti je potrebno rešitve, ki ga bodo navdušile in v njem vzbudile dodatno zanimanje,« o pristopu do sponzorjev meni Matthew. Prepričan je, da bodo pogodbe na podlagi učinkovitosti postale norme tudi v sponzorstvih ter velik pomen v prihodnosti namenja pravim partnerstvom in ne zgolj takšnim na papirju.   

Kombiniranje tradicije z digitalnimi inovacijami
Pogovarjali smo se tudi s predavateljico, ki jo bomo novembra gostili na SPORTO konferenci in prihaja iz elitnega All England Lawn Tennis Cluba. Alexandra Willis bdi nad vznemirljivim digitalnim dogajanjem, povezanim z enim najbolj priznanih teniških dogodkov na svetu in je v magazinu spregovorila o združevanju wimbledonske tradicije z inovativnostjo sodobnega sveta. Wimbledon na področju digitalnih tehnologij in družbenih omrežij velja za enega najbolj inovativnih športnih dogodkov na svetu. 

Ženske v športu premikajo mejnike
Nismo zaobšli tudi ene najbolj aktualnih tem letošnjega poletja, ki se nadaljuje še danes, in sicer ženskega nogometa ter z njim povezanega položaja žensk v športu. Svoj pogled na vzpon ženskega športa je z nami delila po mnenju Independenta najvplivnejša ženska v športni industriji v Angliji, Sally Hancock, ter na tematiko pogledali tudi skozi prizmo platforme za širše družbene spremembe. Ženske so v vzponu. 

Razmišljanje izven tradicionalnih okvirov
Si predstavljajte marketing, zrisan s svinčnikom? Tom Fishburne si zagotovo ga. Malce neobičajen strokovnjak za marketing sporočila blagovnih znamk, s katerimi sodeluje, najraje posreduje v obliki kratkih stripov, kar mu omogoča, da se resnih tematik loteva z veliko mero humorja in provokacije. Zagovarja relevantnost pri kreiranju vsebin in s tem vzpostavljanje pristnega stika z navijači oziroma uporabniki. Nasvet ima tudi za prireditelje manjših športnih dogodkov, in sicer pravi, da naj ti skupaj s svojimi sponzorskimi partnerji udarijo močneje, ko gre za kreativne ideje. Izkoristijo naj svojo majhnost in izkoristijo svojo okretnost in fleksibilnost, ki jih velike blagovne znamke težko izvajajo. 

Najboljši, najbolj gledani, najbolj priljubljeni
Predstavili smo tudi primere dobre prakse hrvaških športnih klubov na digitalnih omrežjih in srbsko Kombank areno, ki se ponaša s številnimi rekordi po obiskanosti športnih prireditev. V naslednjih treh letih bodo tam gostili evropska prvenstva v futsalu, atletiki in vaterpolu. Kot vsakič smo tudi tokrat nanizali najbolj gledane televizijske športne prenose ter najbolj priljubljene Twitter in Facebook račune športnih subjektov.

Še več skrivnosti in nasvetov za učinkovito delovanje v športni industriji vam razkrivamo v najnovejši številki SPORTO magazina. Prejmejo ga vsi dosedanji udeleženci SPORTO konference ter naročniki Marketing magazina. V kolikor ste ostali brez, pa bi si želeli svoj izvod, nam pišite na   . 
     

ZADNJE NOVICE

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +

Svetovno prvenstvo v atletiki in junaški ježek

Junaški ježek (Hero The Hedgehog), maskota letošnjega svetovnega prvenstva v atletiki, je s svojim...
Več +
Arhiv novic