Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO 2015: Najavljen program konference

26.10.2015

Uradno smo objavili vsebinsko bogat program mednarodne konference o marketingu in sponzorstvih v športu SPORTO 2015! Nekaj manj kot mesec dni pred dogodkom (19. in 20. november) vam predstavljamo podrobnejši vpogled v dogajanje v (S)Portorožu, kjer se bomo posvetili različnim sponzorskim pristopom, digitalnim trendom in ostalim priložnostim, ki jih ponuja šport kot komunikacijski kanal tako za sponzorske blagovne znamke kot za same športne organizacije. Pridružite se nam in pridobite nove ideje, razpravljajte o izzivih in vse skupaj začinite še z odlično priložnostjo za poslovno mreženje, ki jo ponuja največji tovrsti dogodek v tem delu Evrope.
 
Udeležba na SPORTO 2015 je »obvezna« za vse, ki delujejo na področju marketinga in sponzorstev v športu. Omogoča namreč 360-stopinjski vpogled v ključna področja tega dela posla. Tudi letos bomo na slovenski obali gostili predavatelje in goste diskusij iz različnih okolij in poslovnih sektorjev iz Združenega kraljestva, Nizozemske, Nemčije, Avstrije, Hrvaške, Srbije in seveda Slovenije. Skupaj z njimi bomo šli v podrobnosti sponzorskih strategij in pristopov k sponzorski aktivaciji, graditve in upravljanja blagovnih znamk ter vloge odnosov z javnostmi pri tem, uporabe digitalnih tehnologij, osebnih sponzorstev športnikov, trženja in pridobivanja gostiteljstev velikih dogodkov, olimpijskih sponzorstev in (tudi pravnih) izzivov, ki jih prinašajo napovedane spremembe za Rio 2016, dotaknili se bomo tudi televizije in športnega produkta ter potegnili tudi vzporednice s svetom zabave, kulture in drugih sponzorskih področij.
 


Zakaj je dandanes za športne organizacije vse bolj pomembna izgradnja močne ter upravljanje tržno privlačne znamke?
Med našimi gosti je obilica priznanih mednarodnih imen, ki so tako ali drugače povezani z največjimi športnimi znamkami na svetu. Unikatni Wimbledon, vznemirljiva Borussia Dortmund (klub z največjim povprečjem obiskovalcev na nogometnih v Evropi), svet Red Bull Air Race, inovativni Swatch Beach Volley Major Series, dh management (agencija, ki skrbi za trženje Ane Ivanović) in Croatia Open ATP Umag so le nekateri člani zasedbe, ki smo jo tokrat privabili v Slovenijo. Kot posebna gostja se nam bo v četrtek pridružila tudi smučarska kraljica Tina Maze: dvakratna olimpijska zmagovalka, svetovna prvakinja, skupna zmagovalka FIS svetovnega pokala, lastnica rekorda po osvojenih točkah v eni sezoni, nominiranka za športnega oskarja Laureus, štirikratna dobitnica nagrade SPORTO Brands ter ena marketinško najbolj zanimivih športnic v regiji, ki del svojih trženjskih aktivnosti združuje pod imenom Team to aMaze.
 
Kako v današnji digitalni dobi pridobiti navijače in občinstvo na svojo stran ter oplemenititi sponzorstvo?
Sponzorstva – med ostalim pristopi k aktivaciji, meritve učinkov in sam odnos med sponzorskima partnerjema – so kompleksno področje, v katerega je digitalno okolje vneslo še več priložnosti (in tudi pasti). Sponzorstva ob učinkoviti aktivaciji, konsistentnosti na dolgi rok in prilagajanju priložnostim  ponujajo »nagrade«, ki se jih ne da primerjati z nobenim drugim marketinškim orodjem. Prisluhnite predavanjem nekaterih od vodilnih strokovnjakov iz branže. V naši družbi bodo predstavniki mednarodnih agencij in sponzorjev, kot je M&C Saatchi Sport & Entertainment (ena vodilnih globalnih kreativnih sponzorskih agencij), Slingshot Sponsorship (hitro rastoča »start-up« sponzorska agencija), Milka (vodilni sponzor v alpskem smučanju), Royal Dutch KPN (zmagovalec ESA nagrad v kategoriji Best of Europe 2014) in drugi. Več bodo o svojih pristopih povedali tudi nekateri izmed ključnih »igralcev« na sponzorskem področju v regiji – med drugim Agrokor, Skupina Triglav, Atlantic Grupa in BTC.
 
Za ogled celotnega programa kliknite tukaj.

 

Prizor z lanskoletne konference - SPORTO 2014.


Še enkrat več v dveh dneh pričakujemo okrog 400 udeležencev iz marketinških in sponzorskih oddelkov podjetij, marketinških in PR sektorjev športnih klubov in zvez, organizatorjev športnih dogodkov, agencij in medijev iz celotne Evrope – lani so v Slovenijo prišli udeleženci iz še devetih drugih držav. Poleg programa vas seveda ob koncu prvega konferenčnega dne čaka tudi tradicionalna SPORTO večerja, ki ji sledi zabaven SPORTO »party«, pripravljamo pa tudi nekaj drugih presenečenj. 
 
Še vedno imate nekaj časa za prijavo – do konca oktobra tako lahko izkoristite tudi ugodnejšo ceno za prijavo (350 EUR + ddv). Polna cena, ki velja za prijave v novembru, je 420 EUR + ddv. Prijavite se lahko tukaj. Če potrebujete več informacij, nam lahko pišete na info@sporto.si.

Uvod v konferenco znova predstavlja SPORTO magazin (št. 19, oktober 2015)

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic