Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

27 gostov programa iz osmih evropskih držav

13.11.2015
Le še šest dni nas loči do 12. izvedbe SPORTO konference. SPORTO 2015 želi ponovno ponuditi vpogled v prakse, trende in izzive trženja, (digitalne) komunikacije in sponzorskega povezovanja športa in blagovnih znamk. Med 27 gosti programa iz 8 evropskih držav ter vsebinami s širšega področja marketinga in sponzorstev so številne nagrajene kampanje, vodilne znamke v svetu športa ter posamezniki, ki so spreminjali »pravila igre« pri trženju športne platforme ali sponzorski aktivaciji. V nadaljevanju izpostavljamo nekaj vsebin za podjetja/sponzorje oz. športne organizacije, celoten program s termini si lahko ogledate na povezavi.



Izpostavljeno za športne organizacije:

BORUSSIA DORTMUND: NAJBOLJ DOŽIVETA NOGOMETNA IZKUŠNJA
Sebastian Frank | Borussia Dortmund, vodja projektov novi mediji / CRM

ISKANJE RAVNOTEŽJA MED TRADICIJO IN INOVACIJAMI 
Alexandra Willis
| All England Lawn Tennis Club (Wimbledon), direktorica digitalnih medijev
 
MARKETING DOGODKOV: SWATCH BEACH MAJOR SERIES
Hannes Jagerhofer | Beach Majors in Acts Group, izvršni direktor

OSEBNE IN EKIPNE ZNAMKE: KAJ IMAJO PRI TEM ODNOSI Z JAVNOSTMI?
Aleksandra Radujko | New Media Team, lastnica in direktorica, Novak Đoković Team
Ranko Vučinić | direktor komunikacij za KHL Medveščak & brata Sinković pri agenciji Priredba Studio

KLUBI, LIGE IN TV
Branko Čakarmiš | POP TV, programski direktor
Milan Mandarić | NK Olimpija, predsednik

Izpostavljeno za podjetja/sponzorje in agencije:

NOVA PRAVILA SPONZORSTEV IN KAKO SE PO NJIH RAVNATI 
Jackie Fast | Slingshot Sponsorship, direktorica in ESA, članica upravnega odbora

#BEYONDTHEHASHTAG: 10 DEJAVNIKOV ZA USPEŠNO VKLJUČEVANJE OBČINSTVA V DIGITALNI DOBI 
Torsten Wirwas | M&C Saatchi Sport & Entertainment (Berlin), direktor in partner

KREIRANJE VREDNOSTI ZA BLAGOVNO ZNAMKO IN POSEL SKOZI ŠPORTNA PARTNERSTVA
Mark Versteegen | KPN, direktor sponzorstev
Koos Onderwater | KPN, višji svetovalec za sponzorstva

ENDORSEMENT / OSEBNA SPONZORSTVA           
Tina Maze | olimpijska zmagovalka, svetovna prvakinja in nominiranka za nagrado Laureus
Dieter Heger | Mondelez Europe, direktor sponzorstev pri Milki

OLIMPIJSKI MARKETING IN SPONZORSTVA
Wolfgang Mayer | Backaldrin The Kornspitz Company, član upravnega odbora ter vodja komunikacij in marketinga
Florian Gosch | Olimpijski komite Avstrije, direktor marketinga
     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic