Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

27 gostov programa iz osmih evropskih držav

13.11.2015
Le še šest dni nas loči do 12. izvedbe SPORTO konference. SPORTO 2015 želi ponovno ponuditi vpogled v prakse, trende in izzive trženja, (digitalne) komunikacije in sponzorskega povezovanja športa in blagovnih znamk. Med 27 gosti programa iz 8 evropskih držav ter vsebinami s širšega področja marketinga in sponzorstev so številne nagrajene kampanje, vodilne znamke v svetu športa ter posamezniki, ki so spreminjali »pravila igre« pri trženju športne platforme ali sponzorski aktivaciji. V nadaljevanju izpostavljamo nekaj vsebin za podjetja/sponzorje oz. športne organizacije, celoten program s termini si lahko ogledate na povezavi.



Izpostavljeno za športne organizacije:

BORUSSIA DORTMUND: NAJBOLJ DOŽIVETA NOGOMETNA IZKUŠNJA
Sebastian Frank | Borussia Dortmund, vodja projektov novi mediji / CRM

ISKANJE RAVNOTEŽJA MED TRADICIJO IN INOVACIJAMI 
Alexandra Willis
| All England Lawn Tennis Club (Wimbledon), direktorica digitalnih medijev
 
MARKETING DOGODKOV: SWATCH BEACH MAJOR SERIES
Hannes Jagerhofer | Beach Majors in Acts Group, izvršni direktor

OSEBNE IN EKIPNE ZNAMKE: KAJ IMAJO PRI TEM ODNOSI Z JAVNOSTMI?
Aleksandra Radujko | New Media Team, lastnica in direktorica, Novak Đoković Team
Ranko Vučinić | direktor komunikacij za KHL Medveščak & brata Sinković pri agenciji Priredba Studio

KLUBI, LIGE IN TV
Branko Čakarmiš | POP TV, programski direktor
Milan Mandarić | NK Olimpija, predsednik

Izpostavljeno za podjetja/sponzorje in agencije:

NOVA PRAVILA SPONZORSTEV IN KAKO SE PO NJIH RAVNATI 
Jackie Fast | Slingshot Sponsorship, direktorica in ESA, članica upravnega odbora

#BEYONDTHEHASHTAG: 10 DEJAVNIKOV ZA USPEŠNO VKLJUČEVANJE OBČINSTVA V DIGITALNI DOBI 
Torsten Wirwas | M&C Saatchi Sport & Entertainment (Berlin), direktor in partner

KREIRANJE VREDNOSTI ZA BLAGOVNO ZNAMKO IN POSEL SKOZI ŠPORTNA PARTNERSTVA
Mark Versteegen | KPN, direktor sponzorstev
Koos Onderwater | KPN, višji svetovalec za sponzorstva

ENDORSEMENT / OSEBNA SPONZORSTVA           
Tina Maze | olimpijska zmagovalka, svetovna prvakinja in nominiranka za nagrado Laureus
Dieter Heger | Mondelez Europe, direktor sponzorstev pri Milki

OLIMPIJSKI MARKETING IN SPONZORSTVA
Wolfgang Mayer | Backaldrin The Kornspitz Company, član upravnega odbora ter vodja komunikacij in marketinga
Florian Gosch | Olimpijski komite Avstrije, direktor marketinga
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic