Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO Awards: Kakšni so novi kipci za najboljše?

13.11.2015
Letošnje SPORTO Awards, ki jih podeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS), bo zaznamovala pomembna sprememba. V sodelovanju z Zlatarno Celje bodo javnosti predstavljeni novi, stilsko osveženi in nadgrajeni kipci za najboljše.
 
Zmagovalci štirih kategorij (sponzorstva, lastniki pravic, mediji, digitalne aktivacije) in ene podkategorije (endorsement) bodo prejeli osvežene, stilsko še bolj dovršene in z žlahtno kovino ozaljšane SPORTO kipce. Pri Zlatarni Celje so jih zasnovali, oblikovali in izdelali v sodelovanju z DMS in organizatorji SPORTO konference. V osrčju kipca je prepoznavna črka S, ki poleg konference in nagrad simbolizira tudi sponzorstva ter uspešnost (angleško success).  


 
Zlatarna Celje je v projekt SPORTO Awards vstopila dolgoročno, saj je bila ob tem podpisana triletna pogodba o sodelovanju. Direktor marketinga pri Zlatarni Celje Jure Cekuta je ob tem dodal: »Ponosni smo, da lahko s svojimi delom nagrajujemo najboljše. Tudi sami si prizadevamo za podporo vrhunskih dosežkov, kar dokazuje sodelovanje z vrhunsko športnico Tino Maze, SPORTO pa s svojim poslanstvom združuje ravno to – aktivacijo športnikov in podjetij, ki z vidnimi uspehi žanjejo zaslužene nagrade in s skupnimi močmi dosegajo nepredstavljivo.«
 
SPORTO Awards, ki so pred leti postale regijske, saj se zanje potegujejo projekti s celotnega poročja nekdanje Jugoslavije, so s tem še pridobile na prestižnosti. Tako kot v prejšnjih letih, bodo imeli tudi tokrat zmagovalni nacionalni projekt iz kategorije sponzorstvo priložnost pomeriti se z najboljšimi v evropskem merilu – pripada jim namreč mesto v natečaju ESA Awards, kjer so se doslej že predstavili sponzorski projekti podjetij Hypo-Alpe-Adria (EuroBasket 2013), Zavarovalnica Tilia (Predani korakom), Vip mobile Srbija (sponzorstvo srbske odbojkarske zveze) in Allianz Hrvaška (Trenerji velikega srca).
 
Zmagovalci SPORTO Awards bodo razglašeni na SPORTO večerji v četrtek, 19. novembra, ko bodo kipci tudi prvič uradno postavljeni na ogled javnosti.
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic