Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO Awards: Kakšni so novi kipci za najboljše?

13.11.2015
Letošnje SPORTO Awards, ki jih podeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS), bo zaznamovala pomembna sprememba. V sodelovanju z Zlatarno Celje bodo javnosti predstavljeni novi, stilsko osveženi in nadgrajeni kipci za najboljše.
 
Zmagovalci štirih kategorij (sponzorstva, lastniki pravic, mediji, digitalne aktivacije) in ene podkategorije (endorsement) bodo prejeli osvežene, stilsko še bolj dovršene in z žlahtno kovino ozaljšane SPORTO kipce. Pri Zlatarni Celje so jih zasnovali, oblikovali in izdelali v sodelovanju z DMS in organizatorji SPORTO konference. V osrčju kipca je prepoznavna črka S, ki poleg konference in nagrad simbolizira tudi sponzorstva ter uspešnost (angleško success).  


 
Zlatarna Celje je v projekt SPORTO Awards vstopila dolgoročno, saj je bila ob tem podpisana triletna pogodba o sodelovanju. Direktor marketinga pri Zlatarni Celje Jure Cekuta je ob tem dodal: »Ponosni smo, da lahko s svojimi delom nagrajujemo najboljše. Tudi sami si prizadevamo za podporo vrhunskih dosežkov, kar dokazuje sodelovanje z vrhunsko športnico Tino Maze, SPORTO pa s svojim poslanstvom združuje ravno to – aktivacijo športnikov in podjetij, ki z vidnimi uspehi žanjejo zaslužene nagrade in s skupnimi močmi dosegajo nepredstavljivo.«
 
SPORTO Awards, ki so pred leti postale regijske, saj se zanje potegujejo projekti s celotnega poročja nekdanje Jugoslavije, so s tem še pridobile na prestižnosti. Tako kot v prejšnjih letih, bodo imeli tudi tokrat zmagovalni nacionalni projekt iz kategorije sponzorstvo priložnost pomeriti se z najboljšimi v evropskem merilu – pripada jim namreč mesto v natečaju ESA Awards, kjer so se doslej že predstavili sponzorski projekti podjetij Hypo-Alpe-Adria (EuroBasket 2013), Zavarovalnica Tilia (Predani korakom), Vip mobile Srbija (sponzorstvo srbske odbojkarske zveze) in Allianz Hrvaška (Trenerji velikega srca).
 
Zmagovalci SPORTO Awards bodo razglašeni na SPORTO večerji v četrtek, 19. novembra, ko bodo kipci tudi prvič uradno postavljeni na ogled javnosti.
     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic