Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

​Milan Mandarić in Branko Čakarmiš na SPORTO 2015 o tem, kako povezati šport in zabavo

16.11.2015
V diskusiji na temo klubov in nogometne lige kot TV-produkta z naslovom »Kaj se lahko šport nauči od zabavne industrije« bo Tomaž Ambrožič soočil programskega direktorja medijske hiše Pro Plus Branka Čakarmiša in predsednika Nogometnega kluba Olimpija Ljubljana, sicer prekaljenega poslovneža, Milana Mandarića.

Slovenska nogometna liga (pod okriljem Nogometne zveze Slovenije in z uradnim nazivom Prva liga Telekom Slovenije) je letos vstopila v petindvajseto sezono samostojnega prvenstva in zdi se, da smo na meji, ko se lahko zgodi preboj, da prvenstvo končno postane pravi marketinški produkt. K temu je v veliki meri pripomoglo tudi dejstvo, da je TV-pravice za prenose tekem zakupil Pro Plus. Prvi letošnji derbi med Mariborom in Olimpijo je tako že podrl rekord gledanosti lige. Rastejo tudi številke obiskanosti tekem. 

K temu je vodenjem NK Olimpija prispeval tudi novi šef »zmajev« Milan Mandarić, ki ima dolgoletne izkušnje z upravljanjem večjih tujih nogometnih klubov. V devetdesetih letih prejšnjega stoletja je žel uspehe z belgijskim Charleroiem in francosko Nico, še posebej pa je nase opozoril s prihodom v angleško nogometno srenjo. Tam je na svojo poslovno »žilico« sprva opozoril z izjemnim vodenjem Portsmoutha, s katerim je med letoma 1998 in 2006 v vlogi predsednika kluba kar sedem zaporednih sezon igral v elitni Premier League, poleg tega pa je vodil še Leicester City in Sheffield Wednesday. Slovenski klubski nogomet mu ob letošnjem prevzemu ljubljanske Olimpije ni predstavljal popolne neznanke, saj je pred devetimi leti že deloval pri obalnem prvoligašu Luki Koper. 

Branko Čakarmiš že več kot 20 let uspešno vodi najodmevnejše televizijske projekte v Sloveniji in drugih državah CME. Je programski direktor Pro Plusa, vodilne medijske hiše v Sloveniji. Z resničnostnimi šovi je kot direktor programa in tudi kot neposredni akter TV-gledanost dvignil do rekordnih vrednosti. Z letošnjim letom je Pro Plus v svoj portfelj športnih dogodkov dodal Ligo prvakov, Ligo Evropa in prvič Prvo ligo Telekom Slovenije.

Branko in Milan bosta na SPORTO konferenci govorila o vzporednicah med športom in  zabavo (»entertainmentom«) ter o tem kako lahko liga in z njo klubi, ki v njej tekmujejo, postanejo še bolj zanimivi za širšo javnost in dvignejo marketinško vrednost svojega produkta. 

Diskusija je posebej primerna za vse predstavnike klubov in zvez iz različnih športov ter podjetja/sponzorje, ki so povezani z ligami in klubi oziroma o takšnem povezovanju razmišljajo.
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic