Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO 2015: Šport ostaja močan komunkacijski kanal

24.11.2015
Dvanajsta izvedba SPORTO konference – vodilnega dogodka na področju marketinga in sponzorstev v športu v jugovzhodni Evropi – je tudi tokrat na enem mestu zbrala ključne ljudi s tega področja. Da šport ostaja izjemno močan komunikacijski kanal potrjujejo tudi številke: dvodnevno konferenco v (S)Portorožu je obiskalo več kot 400 udeležencev iz desetih različnih držav.
FOTOGRAFIJE: Kliknite za prenos izbora fotografij v visoki resoluciji
VIDEO: Obiščite naš YouTube kanal
DRUŽBENI MEDIJI: Oglejte si #sporto2015 dogajanje na Twitterju


Na letošnji konferenci so bile v ospredju tematike povezane z upravljanjem znamk v športu, sprejemanjem digitalnega, strategijami in koncepti, močjo osebnih sponzorstev, olimpijskim marketingom, sponzorskimi pristopi, ligami, klubi in televizijo ter marketingom dogodkov. V kongresnem centru Portus v Hotelu Slovenija so predavatelji z udeleženci delili svoje izkušnje iz soustvarjanja različnih dogodkov in blagovnih znamk, vse od Wimbledona in Borussie Dortmund do tekmovanj Red Bull Air Race, Swatch Beach Major Series, turnirja ATP Croatia Open Umag, svetovno priznanih agencij, kot sta M&C Saatchi S&E in Slingshot sponsorship, ter številnih drugih. Posebna gostja dogodka je bila slovenska športna kraljica Tina Maze, udeležencem pa se je predstavil tudi direktor menedžmenta Ane Ivanović Gavin Versi. 

SPORTO 2015: Odlična priložnost za poslovno mreženje

SPORTO 2015 je na ta način udeležencem ponudil celostno platformo, ki želi prispevati k razvoju področja športnega posla ter obenem omogoča odlično priložnost za poslovno mreženje. Tako vodilne blagovne znamke (sponzorji) kot tudi športne organizacije, agencije, domači in mednarodni mediji, strokovnjaki in študenti so s svojo prisotnostjo na konferenci pripomogli k zanimivi kombinaciji letošnjih udeležencev. Ne le izobraževanje, temveč tudi povezovanje in aktivna vključenost v dogajanje so doprinesli k rdeči niti tokratne konference, na kateri so bili razglašeni tudi dobitniki nagrad SPORTO Awards (v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije so podeljene za najboljše športno-marketinške dosežke v regiji) in SPORTO Brands (v sodelovanju z Mediano so na podlagi javnomnenjske raziskave podeljene znamkam leta med športniki, športicami in športnimi klubi).

Na našem YouTube kanalu si boste lahko že v kratkem ogledali video intervjuje z našimi gosti, več informacij o dogajanju s predavanj se nahaja na našem Twitter profilu @SportoConf; najdete jih tudi, če v iskalnik vtipkate #sporto2015. Fotografije s konferenčnega dela, podelitve nagrad in zabave je mogoče najti na Facebook strani SPORTO konferenca, z zapisi o SPORTO konferenci pa smo prisotni tudi na omrežju LinkedIn (SPORTO Conference). 

Hvala, ker ste del SPORTO zgodbe.
SPORTO ekipa
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic