Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO 2014: Prihajata Sally Hancock in Richard Ayers!

23.6.2014

Pol leta pred SPORTO konferenco z letnico 2014 sta udeležbo potrdila dva izjemna strokovnjaka. Prva je kreatorka in strateginja sponzorskega programa, ki je v sponzorski industriji začrtal sveže smernice in postavil nove standarde, drugi je multidisciplinarni pionir digitalnih komunikacij in veteran družbenih medijev. V (S)Portorož prihajata Sally Hancock in Richard Ayers.

 

Sally je kreatorka sponzorstva banke Lloyds TBS v času olimpijskih iger v Londonu, ki je bilo razglašeno za najboljšo sponzorsko aktivacijo v Veliki Britaniji zadnjih dvajsetih let. Je predsednica Fundacije za ženski šport (WSSF) in ena najbolj cenjenih sponzorskih strokovnjakinj na Otoku.
 

Svojo profesionalno pot je začela graditi kot soustanoviteljica in izvršna direktorica svetovno priznane sponzorske agencije Redmandarin. Med njenimi klienti so bili velikani kot so Philips, Sony Ericsson, Deutsche Telekom in SABMiller. Leta 2007 je prestopila na drugo stran, in sicer je v banki Lloyds TSB prevzela celostno vodenje sponzorske aktivacije olimpijskih iger v Londonu. Danes je s svojim znanjem in izkušnjami aktivna na projektu iger Commonwealtha.
 

Sponzorstva vidi kot popotovanja in meni, da lahko podjetje ali znamka prav s stopnjo vključenosti, ki je nasproti ostalim marketinškim pristopom toliko večja, resnično kapitalizira na temelju interesa ljudi. »Sponzorji lahko v mnogih primerih pomagajo tržiti šport mnogo bolj kot imetniki pravic, ker že imajo globok odnos z bazo strank,« pravi Sally, ki se med drugim trudi spremeniti stanje glede vključenosti, medijske prepoznavnosti in sponzorskih vložkov v ženski šport v Veliki Britaniji kot tudi širše. Spremljate jo lahko na Twitterju.
 

Richard_webDrugi SPORTO predavatelj prvenstveno prihaja iz novinarskih vod. Leta 1994 je še kot novinar na mreži BBC postavil svojo prvo spletno stran. Kasneje je pomagal zagnati BBC News Online in Tiscalijev portal ter leta 2010 dobil vabilo, da pomaga spremeniti in osmisliti digitalno podobo Manchester Cityja. Še danes je njihov svetovalec za digitalne inovacije, sicer pri podjetju Seven League, katerega soustanovitelj in direktor je, sodeluje s klienti z vseh področij športa in medijev.
 

»Edina konstanta so spremembe. Potrebno je imeti načrt, saj sicer sploh nimaš izhodišča, kaj prilagajati in kako,« pravi Richard o pomenu strategij komuniciranja na družbenih omrežjih. Poslanstvo njegovega podjetja Seven League je uporaba digitalnih medijev za dober posel, a hkrati tudi preobrazba družbe na boljše skozi šport. Tudi njega lahko, seveda, spremljate na Twitterju, v živo z njim in Sally pa 20. in 21. novembra na SPORTO konferenci.

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic