Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO 2015: Pravi čas, pravi kanal in pravi kontekst

25.1.2016
Preden nadaljujemo aktivnosti na poti k SPORTO 2016, smo se na kratko ozrli še nazaj na SPORTO 2015 in dvanajsto izvedbo konference. SPORTO, ki je stičišče blagovnih znamk/sponzorjev, športnih organizacij, agencij in medijev, je znova zbral najpomembnejše predstavnike industrije in jim ponudil platformo za druženje ter izmenjavo izkušenj in znanj. Rekordno število udeležencev je soustvarilo dva dneva, napolnjena z vsebinami in diskusijami o grajenju vrednosti znamk v športu, sponzorskih strategijah in aktivaciji, komunikaciji in privabljanju občinstva prek digitalnih platform, osebnih sponzorstvih športnikov, marketingu dogodkov, odnosih z javnostmi v športu in olimpijskem marketingu. Nekaj podatkov in številk o SPORTO 2015 smo strnili v spodnji grafiki.



Predstavniki nekaterih vodilnih športnih organizacij v mednarodnem in regijskem okolju, kot so Borussia Dortmund, Wimbledon, Red Bull Air Race, PR ekipa Novaka Djokovića, zastopniška agencija Ane Ivanović, KHL Medveščak, NK Olimpija, ATP Umag – Odprto prvenstvo Hrvaške, Swatch Beach Major Series, olimpijski komiteji Avstrije, Slovenije in Srbije, sponzorski strategi in strokovnjaki iz evropskih agencij in podjetij M&C Saatchi Sports & Entertainment (Berlin), Slingshot Sponsorship, Royal Dutch KPN, Milka, BTC, Zavarovalnica Triglav, Backaldrin The Kornspitz Company ter posebna gostja – smučarska šampionka Tina Maze so z nami delili svoje vpoglede in poglede na nenehno spreminjajoči se svet sponzorstev in izzive, povezane z izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa. Nekaj misli naših govornikov lahko slišite v video-intervjujih spodaj.

Digitalna komunikacija je neizogiben del grajenja vrednosti znamke dogodkov, vključevanja navijačev in športnega posla. Vodja digitalnega in vsebin pri All England Tennis Clubu, Alexandra Willis, je spregovorila o aktivnostih, pristopih in izzivih, s katerimi se v digitalnem okolju srečujejo pri legendarnem Wimbledonu, ter izpostavila pomembno vodilo, ki mu sledijo: »Gre za ljudi, s katerimi želimo komunicirati in ki jih želimo doseči. Gre za zgodbo, ki jo želimo pripovedovati, za način, kako jo sporočamo. Zelo pomembno je, da smo osredotočeni na to, kaj bomo kje počeli.« V zvezi z uporabo različnih digitalnih kanalov in platform pa je dodala, da je v vseh teh okoljih najpomembneje ostati zvest znamki.

Torsten Wirwas iz agencije M&C Saatchi Sports & Entertainment je z nami delil svoje poglede na potencial digitalnega in tudi zamujene priložnosti z vidika sponzorjev. »Treba je imeti zanimivo vsebino. Ko to imaš, pa moraš poiskati pravi čas in pravi kanal, to pa je tisto, pri čemer podjetja včasih zgrešijo. V tako natrpanem svetu z na stotine kanali je treba biti zelo jasen, da se lahko ljudje hitro odzovejo,« je poudaril in nadaljeval z mislijo o pomenu digitalnega danes: »Digitalno je del naših življenj. Vsi se učimo, a če se – kot blagovna znamka – odločiš, da se ne boš vključeval na družbeno in na digitalnih kanalih ne boš aktiven, ne boš več dolgo znamka.«


 
»Pri sponzorstvih gre za to, da daš svojemu podjetju srce,«
je v svoji predstavitvi, ki sta jo pripravila skupaj s kolegom Koosom Onderwaterjem, povedal Mark Versteegen, direktor sponzorstev pri večkrat nagrajenem nizozemskem telekomunikacijskem podjetju KPN. Tudi on je poudaril pomen prave izbire časa pri sponzorstvih. »Za vse obstaja pravi trenutek. Naše podjetje je bilo pripravljeno, da vstopi v svet sponzorstev, in hitrostno drsanje je bilo pripravljeno, da nas sprejme za svojega sponzorja,« je pojasnil v povezavi s pričetkom dolgoročnega in zelo uspešnega partnerstva z nizozemsko zvezo za hitrostno drsanje.
 
Jackie Fast, ustanoviteljica in direktorica agencije Slingshot, je spregovorila o svojih pogledih na nova pravila v sponzorstvu, kjer je ključno vključevanje. »Sponzorstva se dotaknejo srca in misli, ujamejo pripadnost ljudi ter omogočajo sodelovanje. Gre za strast in vključevanje … sponzorstvo je za to najboljša platforma, saj imaš na voljo ljudi, ki jih zanima, kaj imaš povedati,« je dejala in hkrati poudarila, da bi morali kdaj pogledati tudi preko okvirov sponzorstva: »Morali bi se posvetiti nekaterim izjemnim marketinškim akcijam in pri tem izvzeti sponzorstvo … na splošno bi lahko vsi skupaj še bolj dvignili nivo kakovosti.«


 
Tina Maze, dvakratna olimpijska in svetovna prvakinja ter zmagovalka skupnega seštevka svetovnega pokala z rekordnim številom točk, je na konferenci z udeleženci delila svoj pogled na sodelovanje z dolgoletnim (sodelovanje zdaj traja že 9 let) sponzorjem, čokoladno znamko Milka. »Vse skupaj je zelo preprosto, če imaš dobro in navdihujočo zgodbo, saj je tovrstna čustva in vsebine z ljudmi laže deliti,« je izpostavila glavno sporočilo uspešnega partnerstva s enim vodilnih sponzorjev športnih zvezd v regiji.

Gavin Versi, direktor agencije dh management, ki zastopa teniško igralko Ano Ivanović, je poudaril pomen medijev za tržno plat športnikov: »Mediji so največji partnerji športnikov. Vsi smo del športnega posla in sveta zabave. Brez medijev bi tekmovali v lokalnih parkih. Mediji so šport profesionalizirali in ga spremenili v tržno industrijo.« O vlogi družbenih medijev je Versi dodal: »Če bi pred desetimi leti rekli, da lahko Ana v petih sekundah nekaj sporoči štirim milijonom sledilcev, bi si človek mislil, da mu prodajate čarobni prah. Danes skoraj vse pogodbe vključujejo družbene medije. Ti so spremenili marketinške strategije, proračune in privlačnost športnikov.«


 
Hannes Jagerhofer, mož, zaslužen za uspeh najboljšega turnirja v odbojki na mivki na svetu (s prek 100.000 gledalci) je govoril o razvoju in vzponu prireditve v Celovcu in novemu skupnemu projektu z Red Bullom, povezanemu v koncept serije Major. »Proces je bil zahteven,« je dejal o začetkih in trženju dogodka.



Za popoln vpogled v teme in pogovore na konferenci ne spreglejte tiskane izdaje povzetkov konference SPORTO 2015 (povzetki vseh govorov in diskusij), ki bodo udeležencem konference na voljo februarja.
     

ZADNJE NOVICE

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +

Svetovno prvenstvo v atletiki in junaški ježek

Junaški ježek (Hero The Hedgehog), maskota letošnjega svetovnega prvenstva v atletiki, je s svojim...
Več +
Arhiv novic