Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Rokometni EURO 2016 v Sloveniji živel tudi na Twitterju

23.1.2016
Na Poljskem od 15. januarja poteka EHF evropsko prvenstvo v rokometu, na katere je nastopila tudi slovenska reprezentanca. Pri Rokometni zvezi Slovenije (RZS) so ob tem začeli aktivneje komunicirati na Twitterju, v digitalno aktivacijo sponzorstva pa so se ob tem vključili tudi pri Telekomu Slovenije.
 
Profil @rzs_si je v dobrih treh tednih že nabral skoraj 400 sledilcev, med katerimi je tudi precej mednarodnih. RZS, ki si prizadeva na domačih tleh gostiti kvalifikacijski turnir za olimpijske igre v Riu, je s tem želela pokazati korak naprej na področju komunikacije z javnostmi. Med drugim so se navijače razveselili z nekaj nagradnimi igrami, prav preko Twitterja pa so tudi objavili prvotni spisek reprezentance, ki jo je v Wroclaw odpeljal selektor Veselin Vujović
Telekom Slovenije se je v rokometno zgodbo vključil preko svojih družbenih omrežij, kjer je navijačem ob vpogledu v zakulisje pripravil serijo ekskluzivnih infografik, hkrati pa so pred odhodom na Poljsko posneli nekaj videov, v katerih reprezentanti navijače na Facebooku in Twitterju nagovarjajo k uporabi Telekomovih storitev, pisanih na kožo navijačev (ogled preko aplikacije TViN, ki pride prav, ko vas ni doma pred TV-zaslonom), nekateri pa so razkrili tudi svoj spomin na prvi mobilni telefon, s katerim so imeli opravka.  

 

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic