Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Srbija in Beograd leto začela z vaterpolom, nadaljujeta s futsalom

24.1.2016
Srbija je v začetku leta 2016 gostiteljica dveh velikih tekmovanj: potem ko se je z domačo zmago v soboto končalo evropsko prvenstvo v vaterpolu, je pred vrati evropsko tekmovanje v futsalu (2. – 13. februar).

Obe tekmovanji druži tudi prizorišče – beograjska Kombank arena, ki bo za čas futsal prvenstva nosila le ime Arena. Evropska nogometna zveza (UEFA) je namreč z zakupom dvorane (enako je s štadioni), plačala 250.000 evrov, poskrbela tudi za »čisto« znamčenje prizorišča. Poskrbeli so za izdelavo, montažo in kasneje tudi demontažo elementov, ki bodo v času prvenstva prekrili napise Kombank arena.

Kot je za srbske medije povedal Jovan Burmaz iz uradne marketinške agencije Srbske nogometne zveze (FSS) Plavi Plavi, to v svetu športnega marketinga ni nič novega: »Spomnite se recimo SP v nogometu leta 2006 in münchenske Allianz Arene, ki je bila v času tekmovanja tudi le Arena.«     

Komercijalna banka sicer – tako kot Lav in Instersport – ostaja del tekmovanja kot nacionalni partner.

Uvodno tekmo UEFA futsal Euro prvenstva bo proti Srbiji sicer odigrala prav Slovenija.



Organizatorji se sicer nadejajo uspešnosti svoje ekipe, kar bi zagotovo pripomoglo k še boljši prodaji vstopnic. Vaterpolsko finale med Srbijo in Črno goro si je npr. (uradno, neuradno še nekaj več) ogledalo rekordnih 16.000 gledalcev, pri čemer je Evropska zveza vodnih športov (LEN) za finale že v osnovi dovolila prodajo 5000 dodatnih vstopnic kot za druge tekme. Pošle so v trenutku.

Precej aktivni so bili tudi nekateri sponzorji – med drugim Telekom Srbije s svojim mobilnim operaterjem MTS (objava spodaj), ki je nastopal tako v vlogi uradnega partnerja prvenstva kot generalnega sponzorja vaterpolske zveze Srbije.
 
 
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic