Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Srbija in Beograd leto začela z vaterpolom, nadaljujeta s futsalom

24.1.2016
Srbija je v začetku leta 2016 gostiteljica dveh velikih tekmovanj: potem ko se je z domačo zmago v soboto končalo evropsko prvenstvo v vaterpolu, je pred vrati evropsko tekmovanje v futsalu (2. – 13. februar).

Obe tekmovanji druži tudi prizorišče – beograjska Kombank arena, ki bo za čas futsal prvenstva nosila le ime Arena. Evropska nogometna zveza (UEFA) je namreč z zakupom dvorane (enako je s štadioni), plačala 250.000 evrov, poskrbela tudi za »čisto« znamčenje prizorišča. Poskrbeli so za izdelavo, montažo in kasneje tudi demontažo elementov, ki bodo v času prvenstva prekrili napise Kombank arena.

Kot je za srbske medije povedal Jovan Burmaz iz uradne marketinške agencije Srbske nogometne zveze (FSS) Plavi Plavi, to v svetu športnega marketinga ni nič novega: »Spomnite se recimo SP v nogometu leta 2006 in münchenske Allianz Arene, ki je bila v času tekmovanja tudi le Arena.«     

Komercijalna banka sicer – tako kot Lav in Instersport – ostaja del tekmovanja kot nacionalni partner.

Uvodno tekmo UEFA futsal Euro prvenstva bo proti Srbiji sicer odigrala prav Slovenija.



Organizatorji se sicer nadejajo uspešnosti svoje ekipe, kar bi zagotovo pripomoglo k še boljši prodaji vstopnic. Vaterpolsko finale med Srbijo in Črno goro si je npr. (uradno, neuradno še nekaj več) ogledalo rekordnih 16.000 gledalcev, pri čemer je Evropska zveza vodnih športov (LEN) za finale že v osnovi dovolila prodajo 5000 dodatnih vstopnic kot za druge tekme. Pošle so v trenutku.

Precej aktivni so bili tudi nekateri sponzorji – med drugim Telekom Srbije s svojim mobilnim operaterjem MTS (objava spodaj), ki je nastopal tako v vlogi uradnega partnerja prvenstva kot generalnega sponzorja vaterpolske zveze Srbije.
 
 
     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic