Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Lidl Slovenija postal uradni partner slovenskih paraolimpijcev

29.2.2016
Zveza za šport invalidov – Paraolimpijski komite Slovenije (ZSIS-POK) je v letu, ko slovenske paraolimpijske športnike čaka nastop na paraolimpijskih igrah v Riu, pridobila pomembnega novega sponzorja: uradni partner te organizacije je namreč postalo podjetje Lidl Slovenija. Že pred časom je glavni sponzor ZSIS-POK postala Zavarovalnica Triglav.



Kot je povedal predsednik ZSIS-POK Damijan Lazar so hvaležni sponzorjem, ki verjamejo v uspešno zgodbo in športne sanje paraolimpijcev. »Športniki invalidi s ponosom predstavljamo vizijo naših sponzorjev in se skupaj z njimi veselimo športnih uspehov. Prva velika priložnost, da se športniki invalidi predstavijo s svojimi odličnimi športnimi uspehi, bodo prav paraolimpijske igre v Riu,« je povedal. Gregor Kosi, generalni direktor Lidl Slovenija, je ob tem dodal: »Lidl Slovenija je v tem letu v znamenju navdiha. Našli smo ga v naših kupcih, naših zaposlenih in seveda v izjemnih posameznikih, ki jih srečujemo na naši poti. Povezati se z organizacijo, kot je Zveza za šport invalidov, je bila zamisel, ki je takoj vzklila med nami. In to predvsem zaradi izjemnih in navdihujočih posameznikov, ki kljub navideznim preprekam, ki jim jih je postavilo življenje, premikajo meje v športu, nemalokrat celo v vrhunskem športu. To je navdih, s katerim se lahko zlahka poistovetimo in verjamemo, da lahko s svojim partnerstvom prispevamo k novim, neverjetnim dosežkom. Ponosni smo in neizmerno hvaležni, da smo lahko del njihove zgodbe.«

Paraolimpijske igre bodo na sporedu med 7. in 18. septembrom.
 
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic