Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Lidl Slovenija postal uradni partner slovenskih paraolimpijcev

29.2.2016
Zveza za šport invalidov – Paraolimpijski komite Slovenije (ZSIS-POK) je v letu, ko slovenske paraolimpijske športnike čaka nastop na paraolimpijskih igrah v Riu, pridobila pomembnega novega sponzorja: uradni partner te organizacije je namreč postalo podjetje Lidl Slovenija. Že pred časom je glavni sponzor ZSIS-POK postala Zavarovalnica Triglav.



Kot je povedal predsednik ZSIS-POK Damijan Lazar so hvaležni sponzorjem, ki verjamejo v uspešno zgodbo in športne sanje paraolimpijcev. »Športniki invalidi s ponosom predstavljamo vizijo naših sponzorjev in se skupaj z njimi veselimo športnih uspehov. Prva velika priložnost, da se športniki invalidi predstavijo s svojimi odličnimi športnimi uspehi, bodo prav paraolimpijske igre v Riu,« je povedal. Gregor Kosi, generalni direktor Lidl Slovenija, je ob tem dodal: »Lidl Slovenija je v tem letu v znamenju navdiha. Našli smo ga v naših kupcih, naših zaposlenih in seveda v izjemnih posameznikih, ki jih srečujemo na naši poti. Povezati se z organizacijo, kot je Zveza za šport invalidov, je bila zamisel, ki je takoj vzklila med nami. In to predvsem zaradi izjemnih in navdihujočih posameznikov, ki kljub navideznim preprekam, ki jim jih je postavilo življenje, premikajo meje v športu, nemalokrat celo v vrhunskem športu. To je navdih, s katerim se lahko zlahka poistovetimo in verjamemo, da lahko s svojim partnerstvom prispevamo k novim, neverjetnim dosežkom. Ponosni smo in neizmerno hvaležni, da smo lahko del njihove zgodbe.«

Paraolimpijske igre bodo na sporedu med 7. in 18. septembrom.
 
     

ZADNJE NOVICE

2016 ESA Excellence Awards

25 dobitnikov nagrad evropskega sponzorskega združenja (ESA) na 10. podelitvi ESA Excellence Award...
Več +

Alpsko mleko in Ilka Štuhec

Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn, je z začetkom sezone v alpskem smučanju nadalj...
Več +

Pogled nazaj na SPORTO 2016

Aktivnosti za SPORTO 2017 se počasi začenjajo, a preden se osredotočimo na sledenje in prispevanje...
Več +

Zmagovalci SPORTO Awards 2016

Izmed 38 prijavljenih športno-marketinških projektov je mednarodna strokovna žirija nagradila zmag...
Več +

SPORTO 2016: Peter Prevc in »najhitreje rastoča nogometna znamka na svetu« zaokrožila program

Le še teden dni je do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2016 (17. in 18. november), ki zn...
Več +
Arhiv novic