Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Povzetki SPORTO 2015

29.2.2016

Tako kot lani, boste udeleženci zadnje SPORTO konference tudi letos na svoj naslov prejeli povzetke vsega odrskega dogajanja z lanskoletnega dogodka. Povzetki SPORTO 2015 bodo pri vas predvidoma konec marca.


 
Povzetki, ki vključujejo strokoven pregled vseh 18 predavanj, študij primerov, diskusij in pogovorov, vas bodo popeljali nazaj v dvorano Kongresnega centra Portus, kjer so se lanskega novembra z nami družili vrhunski domači, regijski in mednarodni strokovnjaki. Z njihovo pomočjo smo si podrobneje pogledali aktualen trenutek na področju grajenja vrednosti znamk v športu, sponzorskih strategij in aktivacije, komunikacije in privabljanja občinstva prek digitalnih platform, osebnih sponzorstvih športnikov, marketinga dogodkov, odnosov z javnostmi v športu ter olimpijskem marketingu.
 
Iz vsebine SPORTO 2015 povzetkov:
 
ISKANJE RAVNOTEŽJA MED TRADICIJO IN INOVACIJAMI
Alexandra Willis | All England Lawn Tennis Club (Wimbledon), direktorica digitalnih medijev
 
BORUSSIA DORTMUND: NAJBOLJ DOŽIVETA NOGOMETNA IZKUŠNJA
Sebastian Frank | Borussia Dortmund, vodja projektov marketinga in CRM
 
NOVA PRAVILA SPONZORSTEV IN KAKO SE RAVNATI PO NJIH
Jackie Fast | Slingshot Sponsorship, direktorica in ESA, članica upravnega odbora


#BEYONDTHEHASHTAG: 10 DEJAVNIKOV ZA USPEŠNO VKLJUČEVANJE OBČINSTVA V DIGITALNI DOBI
Torsten Wirwas | M&C Saatchi Sport & Entertainment (Berlin), direktor in partner
 
SPONZOR IN ŠPORTNIK – V ISKANJU POPOLNEGA PARTNERSTVA
Tina Maze | olimpijska zmagovalka, svetovna prvakinja in nominiranka za nagrado Laureus
Dieter Heger | Mondelez Europe, director sponzorstev pri Milki

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic