Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Povzetki SPORTO 2015

29.2.2016

Tako kot lani, boste udeleženci zadnje SPORTO konference tudi letos na svoj naslov prejeli povzetke vsega odrskega dogajanja z lanskoletnega dogodka. Povzetki SPORTO 2015 bodo pri vas predvidoma konec marca.


 
Povzetki, ki vključujejo strokoven pregled vseh 18 predavanj, študij primerov, diskusij in pogovorov, vas bodo popeljali nazaj v dvorano Kongresnega centra Portus, kjer so se lanskega novembra z nami družili vrhunski domači, regijski in mednarodni strokovnjaki. Z njihovo pomočjo smo si podrobneje pogledali aktualen trenutek na področju grajenja vrednosti znamk v športu, sponzorskih strategij in aktivacije, komunikacije in privabljanja občinstva prek digitalnih platform, osebnih sponzorstvih športnikov, marketinga dogodkov, odnosov z javnostmi v športu ter olimpijskem marketingu.
 
Iz vsebine SPORTO 2015 povzetkov:
 
ISKANJE RAVNOTEŽJA MED TRADICIJO IN INOVACIJAMI
Alexandra Willis | All England Lawn Tennis Club (Wimbledon), direktorica digitalnih medijev
 
BORUSSIA DORTMUND: NAJBOLJ DOŽIVETA NOGOMETNA IZKUŠNJA
Sebastian Frank | Borussia Dortmund, vodja projektov marketinga in CRM
 
NOVA PRAVILA SPONZORSTEV IN KAKO SE RAVNATI PO NJIH
Jackie Fast | Slingshot Sponsorship, direktorica in ESA, članica upravnega odbora


#BEYONDTHEHASHTAG: 10 DEJAVNIKOV ZA USPEŠNO VKLJUČEVANJE OBČINSTVA V DIGITALNI DOBI
Torsten Wirwas | M&C Saatchi Sport & Entertainment (Berlin), direktor in partner
 
SPONZOR IN ŠPORTNIK – V ISKANJU POPOLNEGA PARTNERSTVA
Tina Maze | olimpijska zmagovalka, svetovna prvakinja in nominiranka za nagrado Laureus
Dieter Heger | Mondelez Europe, director sponzorstev pri Milki

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic