Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

#sp14si izziv tudi za sponzorje

12.6.2014

Začelo se je svetovno prvenstvo v nogometu, ki ga tretjič gosti bržkone najbolj nogometna država na svetu – Brazilija. Na največji (športni) dogodek leta so se v zadnjih mesecih (ali letih) odlično pripravili tudi uradni sponzorji ter ostala podjetja, tako ali drugače vključena v športnomarketinški miks letošnjega poletja.

 

Poleg uradnih sponzorjev Mednarodne nogometne zveze (FIFA) ter sponzorjev svetovnega prvenstva, je nogomet, Brazilijo ter tam nastopajoče nogometaše v svojih kampanjah vključilo še nešteto drugih, ki so izkoristili druge načine (dogovori s posameznimi športniki, nogometna tematika …) za posredno povezavo z dogodkom.
 

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj primerov video oglasov, dostopnih na spletnem portalu YouTube.
 

Adidas (uradni partner FIFA):

 

Kia (uradni partner FIFA):

 

McDonalds (Sponzor svetovnega prvenstva):

 

Beats by Dr. Dre (endorsement dogovori z nogometaši in ostalimi zvezdniki):

 

Nike (sponzorski ali endorsement dogovori z nogometaši):

 

     

ZADNJE NOVICE

SPORTO 2017: Najavljamo prve goste

Natanko šest mesecev pred konferenco SPORTO 2017, letos bo potekala 16. in 17. novembra, najavljam...
Več +

Continentalove nove sponzorske platforme

Nemški proizvajalec vrhunskih pnevmatik Continental se je z letom 2017 na evropskem trgu umaknil i...
Več +

​Netradicionalna zahvala v tradicionalnem mediju

Marshawn Lynch, ki je raje kot v javnosti govoril na igrišču, se vrača v NFL. Ne sicer v ekipo Sea...
Več +

​Prihaja SPORTO magazin št. 22

Izšla je nova številka SPORTO magazina. Majska izdaja (št. 22) se podrobneje posveča vplivu tehnol...
Več +

Facebook Messenger futsal »bot«

Facebook Messenger »bot« ali pogovorni asistent je splošen izraz za program obogaten z umetno inte...
Več +
Arhiv novic