Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

#sp14si izziv tudi za sponzorje

12.6.2014

Začelo se je svetovno prvenstvo v nogometu, ki ga tretjič gosti bržkone najbolj nogometna država na svetu – Brazilija. Na največji (športni) dogodek leta so se v zadnjih mesecih (ali letih) odlično pripravili tudi uradni sponzorji ter ostala podjetja, tako ali drugače vključena v športnomarketinški miks letošnjega poletja.

 

Poleg uradnih sponzorjev Mednarodne nogometne zveze (FIFA) ter sponzorjev svetovnega prvenstva, je nogomet, Brazilijo ter tam nastopajoče nogometaše v svojih kampanjah vključilo še nešteto drugih, ki so izkoristili druge načine (dogovori s posameznimi športniki, nogometna tematika …) za posredno povezavo z dogodkom.
 

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj primerov video oglasov, dostopnih na spletnem portalu YouTube.
 

Adidas (uradni partner FIFA):

 

Kia (uradni partner FIFA):

 

McDonalds (Sponzor svetovnega prvenstva):

 

Beats by Dr. Dre (endorsement dogovori z nogometaši in ostalimi zvezdniki):

 

Nike (sponzorski ali endorsement dogovori z nogometaši):

 

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic