Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

#sp14si izziv tudi za sponzorje

12.6.2014

Začelo se je svetovno prvenstvo v nogometu, ki ga tretjič gosti bržkone najbolj nogometna država na svetu – Brazilija. Na največji (športni) dogodek leta so se v zadnjih mesecih (ali letih) odlično pripravili tudi uradni sponzorji ter ostala podjetja, tako ali drugače vključena v športnomarketinški miks letošnjega poletja.

 

Poleg uradnih sponzorjev Mednarodne nogometne zveze (FIFA) ter sponzorjev svetovnega prvenstva, je nogomet, Brazilijo ter tam nastopajoče nogometaše v svojih kampanjah vključilo še nešteto drugih, ki so izkoristili druge načine (dogovori s posameznimi športniki, nogometna tematika …) za posredno povezavo z dogodkom.
 

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj primerov video oglasov, dostopnih na spletnem portalu YouTube.
 

Adidas (uradni partner FIFA):

 

Kia (uradni partner FIFA):

 

McDonalds (Sponzor svetovnega prvenstva):

 

Beats by Dr. Dre (endorsement dogovori z nogometaši in ostalimi zvezdniki):

 

Nike (sponzorski ali endorsement dogovori z nogometaši):

 

     

ZADNJE NOVICE

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +

Svetovno prvenstvo v atletiki in junaški ježek

Junaški ježek (Hero The Hedgehog), maskota letošnjega svetovnega prvenstva v atletiki, je s svojim...
Več +
Arhiv novic