Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

#sp14si izziv tudi za sponzorje

12.6.2014

Začelo se je svetovno prvenstvo v nogometu, ki ga tretjič gosti bržkone najbolj nogometna država na svetu – Brazilija. Na največji (športni) dogodek leta so se v zadnjih mesecih (ali letih) odlično pripravili tudi uradni sponzorji ter ostala podjetja, tako ali drugače vključena v športnomarketinški miks letošnjega poletja.

 

Poleg uradnih sponzorjev Mednarodne nogometne zveze (FIFA) ter sponzorjev svetovnega prvenstva, je nogomet, Brazilijo ter tam nastopajoče nogometaše v svojih kampanjah vključilo še nešteto drugih, ki so izkoristili druge načine (dogovori s posameznimi športniki, nogometna tematika …) za posredno povezavo z dogodkom.
 

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj primerov video oglasov, dostopnih na spletnem portalu YouTube.
 

Adidas (uradni partner FIFA):

 

Kia (uradni partner FIFA):

 

McDonalds (Sponzor svetovnega prvenstva):

 

Beats by Dr. Dre (endorsement dogovori z nogometaši in ostalimi zvezdniki):

 

Nike (sponzorski ali endorsement dogovori z nogometaši):

 

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic