Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Kaj prinaša 20. številka SPORTO magazina?

26.4.2016

Izšla je aprilska, že 20. številka SPORTO magazina, ki prinaša aktualne vsebine iz sveta sponzorstev in marketinga v športu, grajenja znamk v športu ter digitalnih medijev. Na naslovnici je tokrat lanskoletni MVP lige NBA (in najresnejši kandidat za letošnji naziv) Stephen Curry, ki na glavo ne obrača le košarkarskih zakonitosti, ampak tudi marketinške.
 
Kako dobro poznate navijače?        
 
Joel Seymour-Hyde vodi strateški del agencije Octagon, ki je bila nedavno okronana kot najboljša sponzorska agencija v Združenem kraljestvu. Agencija je zaščitila raziskavi The Passion Drivers (»Zakaj so navijači navijači?«) in The Passion Shift (»Kako so navijači navijači?«), ki sta bili izvedeni v več kot 15 državah in sta skupno preučili 125.000 navijačev v različnih športih. Kako lahko globlji vpogled  v navade navijačev koristi sponzorjem v športu?

Zakaj so navijači navijači?
 
Konec kariere kot trenutek za komunikacijo      
 
Le redkim športnikom resnično uspe reči »nasvidenje« v trenutku in (ali) na način, ki ostane ljudem v spominu in jim da še dodaten zagon za naslednje življenjsko obdobje. Ta korak je kot za osebno znamko športnika tako ali drugače priložnost tudi za sponzorske blagovne znamke, ki lahko tak čustveni trenutek s svojo komunikacijo dodatno oplemenitijo.

Planica kot navdih   
 
Za nami je sezona presežkov v smučarskih skokih z vrhuncem na finalu svetovnega pokala v poletih v Planici in Peter Prevc. Kaj vse je – poleg vključevanja virtualne resničnosti ? sprožila Planica v komunikacijskem smislu, kakšne so bile aktivnosti sponzorjev in kakšni so prihodnji izzivi za Smučarsko zvezo Slovenije? 


Prenovljena Planica je bila premajhna za vse, ki so želeli biti tam.
 
V pričakovanju Ria 2016     
 
Medtem ko svet že nestrpno pričakuje še en športni spektakel – po ocenah se bo v Riu v boj za 306 kompletov medalj v 28 športih spustilo 10.000 športnikov – smo si ogledali nekaj novosti v povezavi z olimpijskim marketingom zadnjega obdobja ter se dotaknili tudi širšega konteksta in izzivov športnih megadogodkov. Za SPORTO je o tem spregovoril Patrick Nally.
 
Smo v poslu, kjer se ustvarja doživetje
 
»Prvi fokus je vedno, kakšno doživetje želimo doseči in kako to koristi našim privržencem,« nam je povedal Kenny Lauer, podpredsednik za marketing in digitalni oddelek pri NBA ekipi Golden State Warriors, ki z zadnjimi uspehi ter tudi zahvaljujoč košarkarskemu čarovniku Stephenu Curryju postaja splošno znana globalna blagovna znamka – tudi izven športnih okvirov. 
 
Pogovarjali smo se tudi s Paulom Rogersom, novim direktorjem digitalnih medijev pri AS Roma (prej je deloval pri FC Liverpool), ki je za SPORTO med drugim povedal, da tudi v današnjem k dobičku usmerjenem času »obstaja in se da poiskati model, v sklopu katerega je klub izredno prijazen do navijačev in hkrati maksimizira svoj dobiček z namenom, da sestavi ekipo, ki lahko osvaja naslove«.


Francesco Totti je ikona AS Rome. 
 
Brisanje meja med lastniki pravic in sponzorji

Mlada, energična in navdihujoča sponzorska strokovnjakinja Jackie Fast je na novembrski SPORTO konferenci govorila o inovativnih sponzorskih trendih, za magazin pa podrobneje spregovorila tudi o odnosu ter vedno bolj zabrisanih mejah med lastniki sponzorskih pravic ter sponzorji. Največjo vrednost sponzorstva vidi »v njegovi zmožnosti, da občutno vpliva na celotno organizacijo«.
 
V magazinu predstavljamo tudi nekatere od nagrajenih kampanj v okviru ESA Excellence Awards, med njimi tudi Frikom Basket projekt iz Srbije, ki je kot predstavnik SPORTO Awards osvojil srebrno priznanje v kategoriji »Best of Europe« in #WithYouAllTheWay – sponzorstvo Londonskega maratona 2015 znamke vode Buxton Water.
 
Izkušnja trenutka                     
 
Snapchat, najnovejša »vroča« digitalna platforma, vam omogoča, da objavljate le vsebine iz resničnega časa; danes na njem ne morete objavljati fotografij ali videov, ki ste jih posneli včeraj. In to je »milenijcem« izredno všeč. Kako aplikacijo čim učinkoviteje izkoristiti v svetu športa?
 
V novem magazinu tudi pregled TV-gledanosti, Facebook in Twitter lestvice športnikov in klubov doma ter v regiji ter ostale zanimivosti. Prejmejo ga udeleženci SPORTO konference, izide pa tudi kot priloga aktualne številke Marketing magazina. V kolikor bi želeli svoj izvod, nam pišite na info@sporto.si
 
Foto: Getty Images

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic