Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Matjaž Kek obraz akcije Hervis Trener v Sloveniji in na Hrvaškem

6.5.2016
V zadnjih dneh je ogromno zanimanja med slovenskimi in hrvaškimi nogometnimi klubi požel projekt Hervis Trener (www.hervistrener.com), ki spodbuja razvoj mlajših nogometnih selekcij slovenskih in hrvaških nogometnih klubov oz. šol – tako s finančnim (materialnem) vložkom, kot tudi z znanjem, ki ga prispeva priznani slovenski trener Matjaž Kek.


 
Hervis bo nogometnemu klubu oz. šoli, ki bo prejel največ glasov, podaril sponzorska sredstva v višini 3000 evrov. Poleg tega bo klub obiskal tudi priznani trener Matjaž Kek, ki je slovensko reprezentanco do leta 2010 popeljal na svetovno prvenstvo. Matjaž Kek bo za zmagovalni klub opravil trening z mladimi klubskimi selekcijami, ter imel ob tem še strokovni posvet s klubskimi trenerji.
 
Za vse mlade nogometaše so pri Hervisu na posebni spletni strani pripravili tudi nekaj Kekovih video-nasvetov o tem, kako postati še boljši nogometaš.
 
»S pomočjo Matjaža Keka, ki v zgodbi Hervis Trener nastopa kot ambasador projekta, bomo našo filozofijo podpiranja mladih športnikov in otrok, ki jim želimo vcepiti zavedanje o pomembnosti športa, gibanja in zdravega načina življenja, le še nadgradili. Najpomembneje pri vsem pa je, da tokrat sodelovanje omogočamo prav vsem nogometnim klubom – tudi tistim najmanjšim, ki sicer praviloma najtežje prihajajo do sponzorskih sredstev. Namreč sponzorirali bomo klub, ki bo uspel angažirati največ podpornikov, da glasujejo zanj, ne glede na njegovo velikost ali ligo, v kateri klub igra,« je o akciji povedal Hervisov vodja marketinga za Slovenijo in Hrvaško Simon Draganič.
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic