Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Matjaž Kek obraz akcije Hervis Trener v Sloveniji in na Hrvaškem

6.5.2016
V zadnjih dneh je ogromno zanimanja med slovenskimi in hrvaškimi nogometnimi klubi požel projekt Hervis Trener (www.hervistrener.com), ki spodbuja razvoj mlajših nogometnih selekcij slovenskih in hrvaških nogometnih klubov oz. šol – tako s finančnim (materialnem) vložkom, kot tudi z znanjem, ki ga prispeva priznani slovenski trener Matjaž Kek.


 
Hervis bo nogometnemu klubu oz. šoli, ki bo prejel največ glasov, podaril sponzorska sredstva v višini 3000 evrov. Poleg tega bo klub obiskal tudi priznani trener Matjaž Kek, ki je slovensko reprezentanco do leta 2010 popeljal na svetovno prvenstvo. Matjaž Kek bo za zmagovalni klub opravil trening z mladimi klubskimi selekcijami, ter imel ob tem še strokovni posvet s klubskimi trenerji.
 
Za vse mlade nogometaše so pri Hervisu na posebni spletni strani pripravili tudi nekaj Kekovih video-nasvetov o tem, kako postati še boljši nogometaš.
 
»S pomočjo Matjaža Keka, ki v zgodbi Hervis Trener nastopa kot ambasador projekta, bomo našo filozofijo podpiranja mladih športnikov in otrok, ki jim želimo vcepiti zavedanje o pomembnosti športa, gibanja in zdravega načina življenja, le še nadgradili. Najpomembneje pri vsem pa je, da tokrat sodelovanje omogočamo prav vsem nogometnim klubom – tudi tistim najmanjšim, ki sicer praviloma najtežje prihajajo do sponzorskih sredstev. Namreč sponzorirali bomo klub, ki bo uspel angažirati največ podpornikov, da glasujejo zanj, ne glede na njegovo velikost ali ligo, v kateri klub igra,« je o akciji povedal Hervisov vodja marketinga za Slovenijo in Hrvaško Simon Draganič.
     

ZADNJE NOVICE

2016 ESA Excellence Awards

25 dobitnikov nagrad evropskega sponzorskega združenja (ESA) na 10. podelitvi ESA Excellence Award...
Več +

Alpsko mleko in Ilka Štuhec

Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn, je z začetkom sezone v alpskem smučanju nadalj...
Več +

Pogled nazaj na SPORTO 2016

Aktivnosti za SPORTO 2017 se počasi začenjajo, a preden se osredotočimo na sledenje in prispevanje...
Več +

Zmagovalci SPORTO Awards 2016

Izmed 38 prijavljenih športno-marketinških projektov je mednarodna strokovna žirija nagradila zmag...
Več +

SPORTO 2016: Peter Prevc in »najhitreje rastoča nogometna znamka na svetu« zaokrožila program

Le še teden dni je do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2016 (17. in 18. november), ki zn...
Več +
Arhiv novic