Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Garmin sponzorstvo #LJmaraton vkomponiral v svoje produkte

12.5.2016
Garmin Slovenija nadaljuje sponzorstvo največjega tekaškega spektakla v Sloveniji – 21. Volkswagen Ljubljanskega maratona (30. oktober 2016). Sponzorstvo dogodka so vkomponirali tudi v svoje produkte ter blagovno znamko vsebinsko prepletli s podobo dogodka.


 
Tekači lahko poslej tečejo v podobi Ljubljanskega maratona. Aplikacija Garmin Connect (http://bit.ly/GarminLJMARATONwatchface), s pomočjo katere lahko uporabniki športne dejavnosti shranjujejo, analizirajo in izmenjujejo preko pametnega telefona ali priloženega kabla, zdaj namreč omogoča tudi, da si tekači na svojo uro prenesejo podobo Ljubljanskega maratona. Uporabnik, ki želi ozaljšati svojo uro, mora v iskalno polje Garmin Connect IQ  vnesti »LJMARATON« in nato namestiti dodatek.
 
Jože Mohorič, direktor podjetja Garmin Slovenija, je ob tem povedal: »Ljubljanski maraton ni zanimiv samo kot največji tekaški dogodek v Sloveniji, ampak tudi kot uveljavljena blagovna znamka, pod katero lahko povezujemo naše izbrane produkte namenjene že izoblikovanim tekačem, ter vsem, ki želijo to postati ali pa si želijo biti samo bolj aktivni v vsakdanjem tempu življena. Aktivacijo sponzorstva smo uskladili in prepustili agenciji, ki bo poskrbela, da bo GARMIN tudi to leto kvalitetno predstavljen in bo dosegel ne samo udeležence maratona ampak tudi vse ljubitelje teka in rekreacije.«
 
Garmin Slovenija lahko sicer poslej spremljajte tudi na Instagram profilu: @garminslovenija.
     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic