Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Garmin sponzorstvo #LJmaraton vkomponiral v svoje produkte

12.5.2016
Garmin Slovenija nadaljuje sponzorstvo največjega tekaškega spektakla v Sloveniji – 21. Volkswagen Ljubljanskega maratona (30. oktober 2016). Sponzorstvo dogodka so vkomponirali tudi v svoje produkte ter blagovno znamko vsebinsko prepletli s podobo dogodka.


 
Tekači lahko poslej tečejo v podobi Ljubljanskega maratona. Aplikacija Garmin Connect (http://bit.ly/GarminLJMARATONwatchface), s pomočjo katere lahko uporabniki športne dejavnosti shranjujejo, analizirajo in izmenjujejo preko pametnega telefona ali priloženega kabla, zdaj namreč omogoča tudi, da si tekači na svojo uro prenesejo podobo Ljubljanskega maratona. Uporabnik, ki želi ozaljšati svojo uro, mora v iskalno polje Garmin Connect IQ  vnesti »LJMARATON« in nato namestiti dodatek.
 
Jože Mohorič, direktor podjetja Garmin Slovenija, je ob tem povedal: »Ljubljanski maraton ni zanimiv samo kot največji tekaški dogodek v Sloveniji, ampak tudi kot uveljavljena blagovna znamka, pod katero lahko povezujemo naše izbrane produkte namenjene že izoblikovanim tekačem, ter vsem, ki želijo to postati ali pa si želijo biti samo bolj aktivni v vsakdanjem tempu življena. Aktivacijo sponzorstva smo uskladili in prepustili agenciji, ki bo poskrbela, da bo GARMIN tudi to leto kvalitetno predstavljen in bo dosegel ne samo udeležence maratona ampak tudi vse ljubitelje teka in rekreacije.«
 
Garmin Slovenija lahko sicer poslej spremljajte tudi na Instagram profilu: @garminslovenija.
     

ZADNJE NOVICE

2016 ESA Excellence Awards

25 dobitnikov nagrad evropskega sponzorskega združenja (ESA) na 10. podelitvi ESA Excellence Award...
Več +

Alpsko mleko in Ilka Štuhec

Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn, je z začetkom sezone v alpskem smučanju nadalj...
Več +

Pogled nazaj na SPORTO 2016

Aktivnosti za SPORTO 2017 se počasi začenjajo, a preden se osredotočimo na sledenje in prispevanje...
Več +

Zmagovalci SPORTO Awards 2016

Izmed 38 prijavljenih športno-marketinških projektov je mednarodna strokovna žirija nagradila zmag...
Več +

SPORTO 2016: Peter Prevc in »najhitreje rastoča nogometna znamka na svetu« zaokrožila program

Le še teden dni je do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2016 (17. in 18. november), ki zn...
Več +
Arhiv novic