Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO 2016: »This Girl Can« ter športno-marketinška agencija leta iz Anglije

23.6.2016
Najavljena sta prva dva gosta predavatelja vodilne konference o marketingu in sponzorstvih v športu v regiji in tem delu Evrope. Na SPORTO 2016 prihajata Tanya Joseph, direktorica poslovnih partnerstev pri Sport England (ki med drugim vodi izjemno kampanjo za večje vključevanje žensk v športne aktivnosti »This Girl Can«), ter Matt Rogan, predsednik športno-marketinške agencije Two Circles, ki je z inovativnim pristopom in uporabo podatkov pri graditvi vrednosti produktov športnih organizacij zrasla v vodilno agencijo s tega področja, pred kratkim pa je postala del grupacije WPP.


 
Tanya Joseph se je organizaciji Sport England pridružila v 2012, kjer je kot direktorica poslovnih partnerstev zadolžena za vso komunikacijo, komercialna partnerstva ter kampanje. Tanya je celotno profesionalno kariero preživela na področju dela v komunikacijah; štiri leta v kabinetu predsednika vlade Velike Britanije, kot strateška svetovalka pa je kasneje sodelovala z naročniki kot so Tesco, Mars, Heinz, the Royal Mint, De Beers in Sir Robert McAlpine. Pred kratkim so jo razglasili za marketinško osebnost leta pri Marketing Weeku »Marketing Week’s Marketer of the Year«, pri AdAge pa za eno od vodilnih žensk na področju marketinga (»AdAge’s Women to Watch«). Kampanja »This Girl Can« je v Angliji in širše povsem spremenila pogled na udejstvovanje žensk v športu. Glede na rezultate neodvisne raziskave je kampanja v Angliji »prepričala« 1,6 milijona žensk, da so pričele z vadbo, 2,8 milijona pa je zaradi vpliva kampanje postalo bolj aktivnih. #ThisGirlCan filmčki so imajo več kot 37 milijonov ogledov na platformi YouTube in na Facebooku, o kampanji se je govorilo v 110 državah po svetu. Prejela je številne nagrade, nagrajena je bil tudi s kanskim levom. Tanya Joseph bo na konferenci ponudila podrobnejši vpogled v strategijo, aktivnosti ter rezultate in širše sporočilo kampanje.


 
Matt Rogan je svojo kariero pričel pri NBA. Agencijo Two Cirlcles je (so)ustanovil pred petimi leti, danes pa zaposluje 75 ljudi v štirih pisarnah po svetu ter servisira naročnike v 10 državah. Slogan »Data Driven Sport« pooseblja njihovo usmeritev in osredotočenost na pomen podatkov za marketinške aktivnosti in razvoj produktov. Trikrat zapored v zadnjih treh letih je bila Two Circles nominirana za najboljše agencijo v Angliji v okviru prestižnih »Sport Industry Awards«, nagrado pa je tudi prejela v 2014. V 2015 je agencija postala del grupacije WPP, vodilne komunikacijske skupine na svetu, ki jo vodi Sir Martin Sorrell. Skupaj z agencijo IEG (znano tudi kot dolgoletno organizatorko vodilne sponzorske konference v Chicagu) predstavlja ključni del novo ustanovljene družbe ESP Properties, ki sodeluje z vodilnimi športnimi organizacijami, kot so All Blacks, Detroit Red Wings ali Cleveland Cavaliers. Matt bo na konferenci predstavil svoj pogled na razvoj sponzorstva kot poslovne in marketinške discipline, ki se je v zadnjih letih popolnoma spremenila ter kaj prinaša prihodnost. Matt je govorec na konferencah po svetu, avtor pri Harvard Business Review in soavtor knjige o olimpijskih igrah v VB in njeni zapuščini »Britain and the Olympic Games: Past Present Legacy«.
 
SPORTO 2016 bo na sporedu 17. in 18. novembra v Portorožu. Gostili vas bomo v prenovljenem Hotelu Slovenija.
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic