Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Kako so na Rio 2016 pripravljeni domači sponzorji?

5.8.2016
V naslednjih tednih bodo vse oči uprte v brazilski Rio de Janeiro, kjer se bodo med 5. in 21. avgustom odvile 28. poletne olimpijske igre moderne dobe. K igram, ki jim bodo septembra sledile še paraolimpijske, so kajpak usmerjene tudi misli sponzorjev. Predstavljamo nekaj primerov iz Slovenije in regije, ki jih med drugim druži tudi izražanje s pomočjo gibljivih slik (videov).

Telekom Slovenije tudi v Riu nadaljuje z digitalno aktivacijo #TvitajmoZaNase, ki jo je prvič predstavil že v Londonu 2012. Njeno bistvo – (virtualna) podpora olimpijcem in zbiranje sredstev za športnike iz socialno ogroženih okolij – ostaja praktično nespremenjeno, kot vedno pa so ji dodali nekaj novega. V času Ria 2016 je to npr. snemanje treningov slovenskih olimpijcev s 360-stopinsko kamero (tehnološko novost je zagotovil TOP olimpijski partner Samsung), pa prihajajoče GIF animacije, trije podcasti ... V skladu z medijem je velik poudarek tudi na dvosmerni komunikaciji in vključevanju tviterašev: z nekaj sreče so nekateri že pred igrami npr. dobili priložnost spoznati slovenske olimpijce. Med drugim se je ena od nagrajenk z vlakom, odetim v slovenske olimpijske barve – Slovenske železnice so postale novi sponzor Olimpijskega komiteja Slovenije (OKS) – odpeljala iz Ljubljane v Koper na uradno predstavitev slovenske olimpijske reprezentance.  



Okus po domu in slovenski olimpijci
Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn – nov sponzorski partner olimpijske reprezentance Slovenije (pogodba je podpisana do konca ciklusa Tokio 2020) – je v tednu pred pričetkom OI v Riu na digitalnih kanalih lansiralo dobre 4 minute dolg video, ki prikazuje vzporedne zgodbe slovenskih olimpijcev v pripravah na olimpijske igre. Glavni junaki filma »Okus po domu« so vodilni plavalec zadnjih let Damir Dugonjić, odlična sprinterka Majo Mihalinec, slovenski rekorder na 400 metrov Luka Janežič in naša najboljša telovadka Teja Belak, ki skupaj s trenerji ponudijo intimen vpogled v trening v domačem okolju, ki jih hkrati tudi navdihuje pred pomembnimi nastopi. Zgodba se bo nadaljevala tudi prek Snapchat platforme ter na prodajnih mestih. V duhu slogana blagovne znamke Okus po domu so bile za vse člane slovenske olimpijske delegacije pripravljene tudi individualizirane darilne škatle s sporočilom, ki se nanaša na trening v domačem okolju kot navdih pred nastopom na igrah v Riu.



Del zgodbe Moje norme s SKB tudi predsednik MOK Bach
Posamezni sponzorji so sicer svojo komunikacijo, vezano na Rio 2016, začeli že več mesecev pred igrami. Med drugim je odmeval projekt Moja olimpijska norma, ki jo je skupaj z OKS pripravil generalni sponzor SKB v sodelovanju s Coca-Colo. Skozi projekt se je spodbujalo ljudi, da se aktivirajo, na enem od petih dogodkov po Sloveniji postavijo svojo (tekaško) olimpijsko normo in jo nato v obdobju dveh mesecev s pomočjo nasvetov olimpijske strokovne ekipe (trenerja, zdravnika, maserja in nutricionista) na zaključnem dogodku tudi izboljšajo. Na dogodek v Ljubljani je med drugim prišel predsednik Mednarodnega olimpijskega komiteja (MOK) Thomas Bach, ki je bil takrat na uradnem obisku v Sloveniji in ob tem poudaril, da gre za čudovito pobudo s pravim olimpijskim duhom.  



P&G globalno kampanjo razvil tudi na lokalni ravni
Lokalno je svojo večkrat nagrajeno kampanjo »Hvala, mama« aktiviral tudi TOP sponzor P&G. Medtem ko sta na Hrvaškem ob mami v glavni vlogi veslača Martin in Valent Sinković, je v Sloveniji ob mami Dragici v ospredju jadralec Vasilij Žbogar. Mama in sin sta v seriji videov predstavila prehojeno športno pot slovenskega zastavonoše, svoje pa je s poglobljenimi zgodbami o odnosu olimpijcev in olimpijk ter njihovih mam dodalo še pet preostalih slovenskih olimpijcev. Zgodbe vseh kažejo v smer glavnega sporočila P&G-jeve kampanje: Samo močna oseba te lahko naredi močnega.



Laško navijaške točke po Sloveniji

Pivovarna Laško po Londonu 2012 nadaljuje z organiziranimi navijaškimi točkami v domačih krajih olimpijcev. Pred OI v Riu je bilo izbranih 10 krajev po Sloveniji, kjer bodo prijatelji, sotekmovalci iz klubov ter drugi navijači spremljali olimpijsko dogajanje, ki jih bo popestrilo dodatno ogrevanje navijaškega ozračja pred in med nastopi olimpijcev iz domačega kraja. Olimpijska kampanja Pivovarne Laško se navezuje na aktualno kampanjo »Dvoboj« ter vključuje personalizirane navijaške rime za športnike.

Sladoledna olimpijska baklja
V Srbiji se je Olimpijski komite Srbije javnosti predstavil s kampanjo #JedanCilj (#EnCilj), v kateri srbska javnost spoznava olimpijce, njihova sponzorja Frikom in Vojvođanska banka pa sta pripravila serijo dogodkov »Olimpijska baklja«. Na njih so, ob druženju z olimpijci, potekali različni turnirji, prvenstveno namenjeni športnemu udejstvovanju mladih. Slednjim je bil namenjen tudi poseben Frikomov olimpijski sladoled v obliki olimpijske baklje.  
     

ZADNJE NOVICE

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +

Svetovno prvenstvo v atletiki in junaški ježek

Junaški ježek (Hero The Hedgehog), maskota letošnjega svetovnega prvenstva v atletiki, je s svojim...
Več +
Arhiv novic