Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Nekateri sledijo tradiciji, drugi jo spreminjajo

5.8.2016
Okrog dve petini vseh sredstev, potrebnih za izvedbo olimpijskih iger, organizatorji pridobijo skozi sponzorstva. Sponzorji želijo ta sredstva oplemenititi, svoje zgodbe pa približati javnosti skozi aktivacijo svojih pravic. Za vas smo pripravili kratek pregled aktivnosti nekaterih TOP (globalnih) partnerjev.  

Samsung je olimpijcem ob prihodu spet pripravil »paket dobrodošlice«, ki vključuje posebno olimpijsko različico telefona Galaxy S7 edge ter brezžične slušalke Gear IconX (omogočajo tudi spremljanje telesne aktivnosti posameznika). Omenjeni telefon, ki ima v svoj izgled vključenih pet olimpijskih krogov, je narejen v omejeni seriji: poleg okrog 12.500 športnikov si ga bo lahko lastilo le še okrog 2000 srečnežev širom sveta, ki si ga bodo zagotovili z nakupom.  



Občutek zlata in hvaležnost mamam
Coca-Cola je 88-letnico svojega sodelovanja z olimpijskim gibanjem zaznamovala z videom o »zlatih« občutkih (Gold Feelings). Okus olimpijske zmage naj bi bil namreč (vsaj) primerljiv z drugimi najboljšimi občutki, ki smo jih deležni v življenju. Coca-Cola je med drugim (skupaj z lokalnima partnerjema Nissanom in Bradescom) tudi sponzor poti olimpijskega ognja. S tem nadaljujejo tradicijo, ki zdaj velja že od leta 1992.  



»Samo močna oseba te lahko naredi močnega,« je sporočilo, ki ga daje podjetje P&G, ki nadaljuje s komunikacijo pod krovnim sloganom Hvala, mama, v katerem slavijo mame olimpijcev. Kot že v času Londona 2012 in Sočija 2014, je tudi letos nastal s čustvi nabit video, ki zelo nazorno prikazuje, kaj in kako sta povezana uspeh ter podpora mame, ki jo ima športnik na svoji poti do uspeha.



Visa med drugim tudi sponzor reprezentance beguncev
Visa, ki je partner Mednarodnega olimpijskega komiteja od leta 1988 in je, poleg denarja, edino uradno plačilno sredstvo za vstopnice in uradne storitve olimpijskih iger, se je za Rio 2016 odločila za nekoliko spremenjeno komunikacijo. Če je bilo doslej vse bolj ali manj usmerjeno v blagovno znamko, je zdaj več poudarka na samo uporabo storitev. V to smer je šel že njihov prvi letošnji oglas, ki so ga dali javnosti na ogled v času zadnje tekme finala lige NBA. V njem se na pot v Rio odpravlja poln avto olimpijcev, Visinih osebnih spoznorirancev. Svoj glas je za oglas »posodil« tudi Morgan Freeman.  

Pri Visi so sicer julija postali tudi sponzorji vseh desetih članov reprezentance beguncev, o čemer lahko več preberete tukaj.

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic