Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Angleška liga na Sport Klubu do 2019

22.9.2016

Angleška Premier liga se je dodobra usidrala na Sport Klubu, kjer ostaja vsaj še naslednja tri leta, do konca sezone 2018/19. Že pred tem je bilo podaljšanje tudi sodelovanje s špansko nogometno La Ligo.   


»Na Sport Klubu smo s podaljšanjem pogodbe s Premier ligo naredili pomemben korak za prihodnost, saj smo obdržali obe najzanimivejši nogometni ligi na svetu,« je ob tem povedal povedal regionalni direktor Sport Kluba Nemanja Simeunović


Angleška liga je na njihovem programu že sedmo sezono zapored, pri čemer si je poleg TV-prenosov in posnetkov vseh tekem ter številnih tematskih oddaj od letošnje sezone po vsakem odigranem krogu na njihovi spletni strani mogoče ogledati tudi vrhunce vseh tekem. 

Z novimi pogodbami je angleška Premier liga sicer bogatejša za več kot 10 milijard angleških funtov – polovico je prinesla prodaja na domačem, britanskem trgu, druga polovica pa prodaja na mednarodnih trgih TV-pravic.  Visoke zneske pri Premier League upravičujejo z garancijo po najboljšem nogometu, saj naj bi funti na njihove zelenice privabili najboljše nogometaše na svetu. Napovedanemu trendu so že v zadnjem prestopnem roku sledili Zlatan Ibrahimović, Jose Mourinho, Paul Pogba in drugi ter s tem povečali zanimanje njihovih navijačev za ta del Evrope. 


O tem pričajo tudi podatki o TV-gledanosti angleške Premier League na Sport Klubu. Dvoboj Chelseaja in Manchester Uniteda februarja letos si je ob najbolj napetih trenutkih tekme ogledalo kar 6,21 % vseh moških, starih med 25 in 64 let. Tudi sicer se je odstotek ob najbolj odmevnih dvobojih gibal okoli 4 %.  Visoko gledanost tekem, predvsem po sezoni, polni presenečenj, ko je lahko praktično vsakdo zakorakal na vrh, si na Sport Klubu obetajo tudi letos.

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic