Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO magazin št. 21: Zgodbe ostajajo bistvo, tehnologija vse pomembnejši del sponzorstev

23.9.2016
V pripravi je nova številka SPORTO magazina, v kateri spet ne bo manjkalo zanimivega branja. Po športnem poletju nismo mogli brez marketinških novosti v povezavi z Rio 2016 in UEFA EURO 2016, za vas pa smo pripravili tudi pet poglobljenih intervjujev. Veste, kdo tudi povezuje Chicago Bulls in našo regijo?


 
Za magazin so med drugim spregovorili SPORTO 2016 gostje Tanya Joseph (Sport England), Matt Rogan (Two Circles) in Clifford Bloxham (Octagon UK), medtem ko sta več o inovacijah in trendih na svojih področjih povedala tudi Sam Seddon iz podjetja IBM, ki med drugim skrbi za sodelovanje tehnološkega velikana z Wimbledonom, ter Luka Dukich, v Beogradu rojeni vodja digitalnih komunikacij pri NBA ekipi Chicago Bulls. »Najboljši del našega posla je, da ne vemo, kaj nas čaka v prihodnosti,« je med drugim povedal Dukich.
 
Za mnenje o dogajanju na olimpijskih igrah Rio 2016 smo povprašali direktorja Sports Proja Nicholasa Meachama in poslovnega direktorja nizozemskega olimpijskega komiteja Thomasa van Schaika (leta 2014 je bil v vlogi globalnega direktorja blagovne znamke Adidas gost naše konference), medtem ko so nam svoje izkušnje s sponzorstva evropskega prvenstva v nogometu predstavili v telekomunikacijskem podjetju Orange.
 
Telefoni tudi sicer vse bolj postajajo ključen medij, s pomočjo katerega konzumiramo šport. Pri tem so nam v veliko pomoč lahko aplikacije – pogledali smo si, kako vanje vključujejo sponzorske aktivnosti v ameriških ligah NBA, NHL, MLB in NFL. Angleško nogometno Premier League smo obdelali z vidika prenovljene celostne grafične podobe oz. znamčenja, podrobneje pa smo si ogledali tudi marketinški potencial in izzive, s katerimi se srečuje judo. Kajpak ne bo manjkalo tudi relevantnih tem iz Slovenije in regije kot sta pregled olimpijskih aktivacij v Sloveniji ter marketinško sodelovanje med Ivanom Rakitićem in Domaćico iz Kraša.

Za oglaševalske in partnerske priložnosti nam lahko pišete na info@sporto.si.
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic