Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Global MMK bo analiziral Vegeta Croatia Open 2014

12.6.2014

ATP turnir Vegeta Croatia Open Umag – letos med 17. in 27. julijem – praznuje 25. obletnico nastanka. Analizo njihovih medijskih in sponzorskih partnerstev bo tudi tokrat opravljal SPORTO partner, podjetje Global MMK.
 

atp_umag

Vegeta Croatia Open Umag je eden najpomembnejših, če že ne najpomembnejši vsakoletni dogodek na Hrvaškem, ki s svojo tradicijo in prepoznavnostjo pripomore k izboljšavam na področjih športa, turizma, zabave, pa tudi družbenih vrednot. Poleg vrhunskega tenisa, v Umagu ne manjka niti dobre zabave (ATP Party Nights program) in dobre hrane ter pijače (Istria Gourmet Festival). Kombinacija teh stvari je pripomogla temu, da se je turnir razvil v edinstveno in atraktivno platformo, ki so jo kot priložnost za sponzorstvo prepoznala številna domača in mednarodna podjetja.
 

Za lanski turnir je Global MMK analiziral več kot 300 različnih TV predvajanj, ki so v živo ali v posnetku prikazovale čez 530 ur dogajanja v Umagu. TV slika je šla v 26 različnih držav širom sveta. Na podlagi vidnosti blagovnih znamk med TV predvajanji Global MMK analizira in pripravi podatke o kvantitativni in monetarni vrednosti, ki jih podjetjem prinaša partnerstvo z Vegeta Croatia Openom. Analiza bo seveda opravljena tudi letos, saj z njo želijo organizatorji ponuditi čim več tako sedanjim kot prihodnjim partnerjem.
 

Sponzorji Vegeta Croatia Opena Umag
 

Imenski sponzor turnirja je Podravka s svojo blagovno znamko Vegeta, ostali sponzorji v najvišjem rangu pa so še Zagrebačka banka, Allianz, Ina, Konzum, Corona, Hempel, Melia hotels, Franck, Hrvatski Telekom ter Hrvaška in Istrska turistična organizacija. Uradna vozila turnirja so Peugeotova. Več o dogodku lahko najdete na www.croatiaopen.hr, dogodek pa lahko spremljate tudi na Twitterju @CroatiaOpenUmag.
 

O Global MMK


Global MMK, raziskovalna hiša, specializirana za šport, je začela analizirati medijsko pokritost in sponzorstva na umaškem teniškem turnirju lansko leto. Partnerstvo se nadaljuje tudi v letu 2014, ko turnir praznuje 25 let. Global MMK-jeve analize so narejene po merah naročnika in prinašajo koristne podatke o medijskih in sponzorskih vrednostih. Vključeni deležniki – kot so organizatorji dogodkov in lastniki pravic, sponzorji in TV partnerji – lahko podatke iz analiz uporabijo za dosego svojih specifičnih ciljev ter implementacijo ali adaptacijo zastavljenih strategij.

Global_MMK_Logo_2c

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic