Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Kaj se bo dogajalo v četrtek zvečer?

28.10.2016

Ne zamudite četrtkovega večera – tokrat v dveh delih, na dveh lokacijah. Podelitev nagrad SPORTO Brands (v sodelovanju z Mediano že deseto leto zapored raziskujemo trg) in SPORTO Awards (v sodelovanju z DMS – rok za oddajo projektov je podaljšan do petka, 4. 11.) bo na tradicionalni lokaciji, v konferenčni dvorani, medtem ko se SPORTO Dinner in Party (letos v sodelovanju s ŠPORT TV, ki praznuje 10. obletnico delovanja) selita v Grand hotel Portorož.



Kdo bo najbolj prepričal mednarodno žirijo SPORTO Awards?
Društvo za marketing Slovenije bo v sodelovanju s SPORTO konferenco letos že petič nagradilo najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu. Za nagrado SPORTO Awards se lahko prijavljeni iz držav regije Adriatic potegujejo v štirih kategorijah in eni podkategoriji. Prijavljene projekte, ki povezujejo športne vsebine z marketinško-komunikacijskimi aktivnostmi do izbranih ciljnih vsebin, bo ocenjevala mednarodna žirija z uveljavljenimi strokovnjaki.

Letos jo sestavljajo Saša Ćirić (Frikom), Toby Hester (Sponsorship Coach), Darko Ivančević (Zagrebačka pivovara), Mitja Jereb (Renderspace), Niko Kušar (Telekom Slovenije), Uroš Stanić (NK Rijeka) in Špela Žorž (Grey Ljubljana) kot predstavnica Društva za marketing Slovenije.

»Standard, izkazan skozi kombinacijo sponzorstev, ki smo jih ocenjevali, odseva širši sponzorski trg, ki je zelo očitno eden najboljših v Evropi in obenem kaže izjemno odraslo razmišljanje o sponzorstvih,« je o lanskoletnem naboru prijavljenih projektov povedal John Trainor, član ESA in SPORTO Awards žirije preteklega leta. Verjamemo, da tudi letos kakovost prijavljenih projektov ne bo prav nič slabša.

Najvišje uvrščeni projekt posamezne države v kategoriji SPORTO Sponsorship (Najboljše sponzorstvo) se avtomatično uvrsti v tekmovanje za nagrado Evropskega sponzorskega združenja ESA Excellence Awards v kategoriji »Best of Europe«.

 

Več informacij o SPORTO Awards lahko najdete na www.dmslo.si.

Kdo bodo SPORTO Brands?
V četrtek zvečer bomo razglasili tudi zmagovalce tradicionalne desete raziskave SPORTO Brands, ki jo izvajamo v sodelovanju z Inštitutom za raziskave trga in medijev Mediana. Raziskava, ki jo četrtič izvajamo tudi na Hrvaškem in v Srbiji, nam pove več o najbolj prepoznavnih, priljubljenih in hkrati marketinško zanimivih športnicah, športnikih in športnih klubih po mnenju splošne javnosti.

Premik v Grand hotel Portorož
Formalnemu delu s podelitvami priznanj, ki ga bo tudi letos povezovala navdihujoča Sanja Modrić, bo le nekaj metrov proč, v lobiju Grand Hotela Portorož, sledil za mnoge najbolj pričakovan, sproščeni del konference. SPORTO zabava, ki jo pripravljamo s slavljencem Šport TV, bo postregla s kulinaričnimi dobrotami in ritmi zapeljive zabave.

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic