Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO 2016: Peter Prevc in »najhitreje rastoča nogometna znamka na svetu« zaokrožila program

10.11.2016

Le še teden dni je do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2016 (17. in 18. november), ki znova prinaša 360° vpogled v ključna področja marketinga in sponzorstev v športu. Med drugim bo govora o svetovnih trendih aktivacije,  vedno večjem obratu v individualizem ter nagrajenih marketinških pristopih v regiji in širše, SPORTO 2016 pa bo kot posebni gost po najdominantnejši sezoni v smučarskih skokih obiskal tudi eden največjih zvezdnikov zimskih športov, Peter Prevc. Izkoristite odlično priložnost za poslovno mreženje, ki jo ponuja že 13. SPORTO konferenca, največji tovrstni dogodek v tem delu Evrope.



Udeležence konference čakata dva nepozabna dneva v Portorožu.

 

 

Osrednji gost SPORTO 2016 bo Matt Rogan, soustanovitelj podjetja Two Circles (zadnja tri leta je bilo vselej nominirano za najboljšo angleško agencijo v športni industriji) in izvršni direktor družbe ESP Properties, ki je pod okriljem največje komunikacijske skupine na svetu, WPP, ki jo vodi Sir Martin Sorrell. Med klienti ESP Properties so tudi All Blacks, Detroid Red Wings in Cleveland Cavaliers. V svojem predavanju bo Rogan razkril nove načine, s katerimi klubi, lige in tekmovanja s pomočjo globljega vpogleda v svojo ciljno skupino in pomočjo digitalnega izkoriščajo možnost za lastno komercialno rast in korist partnerjev. Slogan  podjetja »Data Driven Sport« pooseblja umeritev na pomen podatkov pri marketinških aktivnostih in razvoju produktov.

 
Kako pristopiti k sponzorjem in kako je »dekle« osvojilo kanskega leva?

Toby Hester je včasih svetoval Castrolu in Coca-Coli, se pogajal za igralce NFL in upravljal kompleksne marketinško-sponzorske kampanje na treh nogometnih mundialih. Zdaj je povratnik na SPORTO samostojni svetovalec, ki bo sodelujoče pripravil na začetek sponzorskega popotovanja; kako uspešno pristopiti k sponzorjem in jim predstaviti tisto, kar želiljo slišati. Z več kot 60 mednarodno uglednimi priznanji in kanskim levom nagrajeno kampanjo »This Girl Can« (»To dekle zmore«) bo podrobno predstavila Tanya Joseph, direktorica poslovnih partnerstev pri Sport England, in v okviru »The Masters of Marketing« marketinška osebnost leta 2015. S kampanjo želijo pri povečati vključenost žensk v športne aktivnosti in z inovativnim pristopom k običajnim razpravam o ženskem telesu jim to izjemno uspeva.


Posebni gost SPORTO 2016 bo Peter Prevc.
 

Od Ria do Eura 2016, od Phelpsa do Dr. Dreja
Direktor vsebin in svetovanja pri agenciji Activative, Jeremy Edwards, bo predstavil trende sponzorskih aktivacij po svetu, tako iz ameriških profesionalnih lig kot letošnjih največjih športnih dogodkov Rio 2016 in UEFA Euro. Udeleženci SPORTO konference bodo dobili tudi odgovor na vprašanje, kaj vse lahko ponudijo nove tehnologije ali virtualna resničnost, v diskusiji o sponzorskih aktivacijah in taktikah pa bosta ob Edwardsu sodelovala tudi predstavnika nagrajenih sponzorskih projektov Frikoma in Telekoma Slovenije. Več kot 30 let izkušenj s področja osebnega znamčenja ima Clifford Bloxham, podpredsednik področja zastopanja športnikov pri Octagonu. Delil bo svoje neprecenljive izkušnje z zastopanjem Michaela Phelpsa, Daniela Sturridgea, Andy Murrayja in drugih zvezdnikov ter  osebnih partnerstev in ambasadorstev z znamkami kot so Beats by Dr. Dre ali Nike.
 
Svetniki in železni možje (ter dame)
Predstavil se bo tudi marketinško in digitalno inovativen nogometni klub Southampton F.C., ki je bil v preteklem letu prepoznan kot »najhitreje rastoča nogometna znamka na svetu«. Govora bo tudi o še oni uspešni gradnji produkta v svetu športa - predstavljena bo zgodba Ironmana, kultnega triatlonskega tekmovanja, ki je postalo eno najbolj prepoznavnih in dobičkonosnih športnih blagovnih znamk.


Kaj je naredilo Ironman v tako uspešno blagovno znamko?
 

O tem, kaj imajo sponzorji lahko od učenja plavanja
O pravilnih in nepravilnih potezah podjetij pri merjenju učinkovitosti bo spregovoril Matthew Leopold, vodja partnerstev v podjetju British Gas, ki je skupaj z britansko plavalno zvezo v šestih letih pomagalo naučiti plavati 100.000 otrok. Svoje poglede na izkoriščanje moči športa pa bodo delili še nekateri igralci športno-poslovnega prostora v regiji. Razpravljalo se bo o potencialu internega komuniciranja pri sponzorstvih (Lidl Slovenija, Eles) o članstvu kot marketinški platformi (HK Slovan Bratislava, HNK Hajduk Split) in na primeru olimpijske kandidature Budimpešta 2024 o izzivih gostiteljstva velikih športnih dogodkov. Matej Praprotnik, pomočnik direktorja Radia Slovenija za strategijo, bo kot uvod v dvodnevno konferenco poskušal odgovoriti, kako športne dogodke za utrjevanje znamke in doseganje novih ciljnih skupin izkoriščajo lastniki medijskih pravic.
 
Komu SPORTO Awards, kdo bodo SPORTO Brands?
Na SPORTO večerni prireditvi, 17. novembra, bo Društvo za marketing Slovenije v sodelovanju s SPORTO konferenco že petič nagradilo najboljše regionalne primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu. Najvišje uvrščeni projekt posamezne države v kategoriji »Najboljše sponzorstvo« se avtomatično uvrsti v tekmovanje za nagrado Evropskega sponzorskega druženja. Znova bodo podeljene tudi nagrade za SPORTO Brands 2016, in sicer za Slovenijo in še četrtič tudi za Hrvaško in Srbijo.

 
Podroben program SPORTO 2016: http://bit.ly/1PPPXIc
Predstavitev gostov SPORTO 2016: http://bit.ly/2fLai8j

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic