Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Zmagovalci SPORTO Awards 2016

17.11.2016

Skupaj v bitki: Paraolimpijci in Lidl Slovenija, Gladko bančništvo (Nova KBM in Filip Flisar), Slovenski Rio 2016 (Olimpijski komite Slovenije), Prijaffi se – pomembno je sodelovati! (Jaffa Crvenka) in Naj planinska koča 2016 (Siol.net) so v Portorožu kot najboljši primeri dobrih praks na področju sponzorstev in marketinga v športu v Adriatic regiji postali zmagovalci petih kategorij nagrad SPORTO Awards 2016, ki jih v sodelovanju s SPORTO konferenco podeljuje Društvo za marketing Slovenije. Posebno nagrado žirije za odlično aktivacijo dogodka je dobil Red Bull Goni Poni (Red Bull). Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji NAJBOLJŠE ŠPORTNO SPONZORSTVO prejeli najvišje ocene, so se avtomatsko uvrstili na tekmovanje evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe«, kjer je hrvaški projekt »Be the missing part« prejel bronasto nagrado. 

Nagrado je Društvo za marketing Slovenije v sodelovanju s Sporto konferenco letos podelilo že petič. Zmagovalce in finaliste je izbrala mednarodna strokovna žirija, ki jo je sestavljalo sedem članov: Saša Ćirić (Frikom, direktor marketinga), Toby Hester (Sponsorship Coach, ustanovitelj in direktor), Darko Ivančević (Zagrebačka pivovara, direktor marketinga), Mitja Jereb (Renderspace, direktor strategij), Niko Kušar (Telekom Slovenije, vodja Službe za tržno komuniciranje), Uroš Stanić (HNK Rijeka, vodja marketinga) in Špela Žorž (Grey Ljubljana, direktorica). Ocena žirije predstavlja 100 % skupne ocene projektov.

"Zdi se nam pomembno, da dobre primere sponzorstev in aktivacije nagradimo in spodbudimo. Opažamo, da so prijavljeni projekti vsako leto bolj celoviti in načrtovani kot del celostne poslovne in marketinške strategije," je povedala Tanja Kavran, izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije. Tudi Špela Žorž (Grey Ljubljana), ki je kot članica žirije dobro spoznala Sporto Awards prijave že lansko leto, je poudarila, da se kakovost prijavljenih projektov znatno izboljšuje: "Vidimo čedalje več aktivacijskih projektov, ne zgolj komunikacijskih."  

Žirija je nagradila naslednje projekte: 

•    Zmagovalec v kategoriji NAJBOLJŠE ŠPORTNO SPONZORSTVO:

SKUPAJ V BITKI: PARAOLIMPIJCI IN LIDL SLOVENIJA (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov Slovenije – Paraolimpijski komite, prijavitelji: Lidl Slovenija, OMD Slovenija, ZŠIS – POK, Fabulatorij, Mediodrom). Žirija je med drugim dejala, da je bilo sponzorstvo zasnovano celostno ter povezano s poslovnimi cilji podjetja, izpeljava pa izjemno dovršena. Pohvalili so konsistentnost ter splošno integriranost kampanje in komunikacij, obenem pa vidijo dodano vrednost v dvigovanju ozaveščenosti o športnikih invalidih.
 


Kategorija Najboljše športno sponzorstvo je imela največ prijav - kar 23, prijavljene projekte pa je žirija ocenila kot izjemno dobre in poleg zmagovalca izbrala kar 6 finalistov: ELES – PRENAŠANJE ENERGIJE, PRENAŠANJE VREDNOT (sponzor: ELES), SKOČITE V MERCATOR, PODPRITE SKAKALCE (sponzor: Mercator), NAJ VAS NIČ NE USTAVI (sponzor: Telekom Slovenije), GLADKO BANČNIŠTVO (sponzor: Nova KBM), OKUS PO DOMU (sponzor: Alpsko mleko), MI SMO EKIPA! OLIMPIJSKA KREDITNA KARTICA RIO 2016 (sponzor: Vojvodjanska Banka). 

•    Zmagovalec podkategorije NAJBOLJŠE OSEBNO SPONZORSTVO ŠPORTNIKA:

GLADKO BANČNIŠTVO (sponzor: Nova KBM, nosilec pravic: Filip Flisar, prijavitelji: Nova KBM/Pristop). Projekt je bil po mnenju žirije izjemno dobro strateško zasnovan, ciljan in inovativen.



•    Zmagovalec v kategoriji NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE ŠPORTNIH SUBJEKTOV:

SLOVENSKI RIO 2016 (nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije), ki je žirijo med drugim navdušil z razširitvijo aktivnosti v povezavi z olimpijskimi igrami skozi celotno leto. Člani so še posebej pohvalili vzpostavitev dolgoročne platforme in ustvarjanje vrednosti za sponzorje.
Finalist v tej kategoriji je še RED BULL GONI PONI (nosilca pravic: Red Bull & Agency Ekstrem), ki je prejel tudi POSEBNO NAGRADO ŽIRIJE ZA ODLIČNO AKTIVACIJO DOGODKA. Žirija je med drugim pohvalila odlično ujemanje blagovne znamke z izbrano aktivnostjo ter dobro ciljanje. Tudi umestitev sponzorjev je bila po mnenju žirije izjemno dobro izpeljana.



•    Zmagovalec v kategoriji NAJBOLJŠE MEDIJSKO PARTNERSTVO:

NAJ PLANINSKA KOČA 2016 (Siol.net). Izstopala je izjemno dobro načrtovana struktura ter kreativna in bogata vsebina projekta. Žirija je poudarila tudi, da je medij uspel z relativno nizkim proračunom ustvariti relevantno vsebino in doseči široko občinstvo ter dobre rezultate.



•    Zmagovalec v kategoriji NAJBOLJŠE DIGITALNO KOMUNICIRANJE:

PRIJAFFI SE – POMEMBNO JE SODELOVATI! (sponzor in prijavitelj: Jaffa Crvenka, nosilec pravic: Olimpijski komite Srbije). Žirija med drugim meni, da je bila aktivacija dobro uporabljena, kampanja pa je bila izjemno dobro integrirana. Poleg tega je digitalna kampanja dobro sledila zastavljenim ciljem in je prinesla odlične rezultate.

Finalista v tej kategoriji sta bila HERVIS TRENER (sponzor: Hervis, nosilec pravic: Matjaž Kek, prijavitelji: Hervis, SportMediaFocus & StartupMarketing) in VAL ENERGIJE (sponzor in prijavitelj: Petrol, nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije). 

Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji NAJBOLJŠE ŠPORTNO SPONZORSTVO prejeli najvišje ocene, so se uvrstili na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe« [2016 ESA Excellence Awards]. Za izbor najboljših evropskih projektov v Londonu februarja 2017 so bili nominirani:

Najboljši slovenski projekt:

SKUPAJ V BITKI: PARAOLIMPIJCI IN LIDL SLOVENIJA (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov Slovenije – Paraolimpijski komite, prijavitelji: Lidl Slovenija, OMD Slovenija, ZŠIS – POK, Fabulatorij, Mediodrom)

Najboljši hrvaški projekt:

BE THE MISSING PART (sponzor: Allianz Zagreb, nosilec pravic: Croatian Paralympic Committee, prijavitelja: Allianz Zagreb, Vetturelli) 

Najboljši srbski projekt:

MI SMO EKIPA! OLIMPIJSKA KREDITNA KARTICA RIO 2016 (sponzor: Vojvodjanska Banka, del skupine NBG, nosilec pravic: Olimpijski komite Srbije, prijavitelji: Vojvodjanska banka in DNA Communications)


Karen Earl, predsednica Evropskega sponzorskega združenja, je pohvalila uvrščene projekte: »Trije udeleženci, prijavljeni kot dobitniki nagrade SPORTO, so pokazali izjemen preskok v razumevanju in uporabi sponzorstva na teh območjih. Tudi sama sem bila v žiriji in vsa tri sponzorstva so me resnično navdušila z uporabo svojih finančnih sredstev. Resda nimajo velikih proračunov, a jih znajo resnično pametno izkoristiti. Menim, da je to nekaj, kar bi si morali večji evropski in britanski projekti zapomniti; da ne gre vedno za velike vložke, pomembno je, kako porabite svoj denar in razporedite sredstva. To me je pri treh projektih s SPORTO zelo navdušilo. Prav tako pa sem vesela, da lahko ESA sodeluje s SPORTO magazinom, ki je sponzor »Best of Europe« kategorije.«
 

     

ZADNJE NOVICE

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +

Boksarski promotor in osebna znamka v svetu boksa, Lou DiBella

Lou DiBella je izjemno cenjeno ime v boksarski industriji. Poleg tega, da gre za promotorja, ki je...
Več +

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +
Arhiv novic