Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

S Pivovarno Laško v hribih tudi Rok Marguč

11.6.2014

V letošnjem letu je Pivovarna Laško svojo dolgoletno akcijo Gremo v hribe prvič izkoristila tudi za aktivacijo svojih športnih sponzorstev. Dogodka na Kopitniku se je udeležil njem sponzoriranec, svetovni prvak v deskanju na snegu, Rok Marguč, na zaključnem dogodku pričakujejo aktualne državne prvake, člane rokometnega kluba Celje.
 

Zlatorogova transverzala ponosa je najobsežnejša slovenska sredogorska obhodnica. V svoji družini šteje že 26 planinskih domov, s katerimi upravlja 26 planinskih društev širom Slovenije. V sodelovanju z njimi in Planinsko zvezo Slovenije Pivovarna Laško že peto leto zapored organizira serijo družabnih dogodkov, na katerih se srečujejo mladi in stari, ki jih druži isti interes: aktivno in kvalitetno preživljanje prostega časa v objemu narave.
 

Rok Marguc z deskarji po pesku
 

V letošnjem letu so akcijo in njene dogodke prvič izkoristili tudi za aktivacijo svojih športnih sponzorstev. Dogodka na Kopitniku se je udeležil sponzoriranec Pivovarne Laško, svetovni prvak v deskanju na snegu, Rok Marguč.
 

»Pivovarna Laško, največji sponzor slovenskega športa, je moj glavni sponzor že od prvega nastopa na olimpijskih igrah v Vancouvru, torej že več kot pet let. Od vsega začetka verjame vame, mi stoji ob strani in tudi z njeno pomočjo sem osvojil svoje največje športne dosežke. Sodelovanje sem lansko leto okronal z naslovom svetovnega prvaka. Ker so poleg športa kot podjetje zelo aktivni tudi na družbeno odgovornem področju in jim ni vseeno za lokalno okolje kot tudi širše, kot ni tudi meni in ker kot zimski športnik obožujem hribe in gore, sem se letos z veseljem udeležil akcije Gremo v hribe,« je o svojemu sponzorju in sodelovanju na dogodku Zlatorogove transverzale ponosa, ki je del akcije Gremo v hribe, povedal Rok.
 

Obiskovalcev dogodka ni motilo, da so bili brez snežne odeje, saj jih je Rok naučil »karvati« kar po pesku. Kasneje je desko zamenjal za odslužene skakalne smuči Roberta Kranjca in tudi s temi mu je šlo odlično. Med zbrane je razdelil kartice s svojo podobo in podpisom. Vsi zbrani, in teh je bilo več kot 500, so si bili edini, da je Rok več kot samo vrhunski športnik. Je tudi človek z velikim srcem, v katerem je prostora za vse njegove navijače.

Marguc na Kopitniku
 

Dolgoletni projekt Pivovarne Laško sodi v sam vrh družbeno odgovornih akcij v Sloveniji. V imenu vsakega pohodnika, ki se na enem izmed dogodkov podpiše v Zlatorogovo častno vpisno knjigo, Pivovarna Laško donira 1 EUR za uspešno in učinkovito delovanje planinskega društva, v sodelovanju s katerim tudi organizira dogodke na izbranih lokacijah. V štirih leti in pol so v hribe zvabili že več kot 30.000 pohodnikov.


Na zaključnem dogodku 31. avgusta se jim bodo pridružili tudi aktualni državni prvaki, člani rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško.

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic