Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

S Pivovarno Laško v hribih tudi Rok Marguč

11.6.2014

V letošnjem letu je Pivovarna Laško svojo dolgoletno akcijo Gremo v hribe prvič izkoristila tudi za aktivacijo svojih športnih sponzorstev. Dogodka na Kopitniku se je udeležil njem sponzoriranec, svetovni prvak v deskanju na snegu, Rok Marguč, na zaključnem dogodku pričakujejo aktualne državne prvake, člane rokometnega kluba Celje.
 

Zlatorogova transverzala ponosa je najobsežnejša slovenska sredogorska obhodnica. V svoji družini šteje že 26 planinskih domov, s katerimi upravlja 26 planinskih društev širom Slovenije. V sodelovanju z njimi in Planinsko zvezo Slovenije Pivovarna Laško že peto leto zapored organizira serijo družabnih dogodkov, na katerih se srečujejo mladi in stari, ki jih druži isti interes: aktivno in kvalitetno preživljanje prostega časa v objemu narave.
 

Rok Marguc z deskarji po pesku
 

V letošnjem letu so akcijo in njene dogodke prvič izkoristili tudi za aktivacijo svojih športnih sponzorstev. Dogodka na Kopitniku se je udeležil sponzoriranec Pivovarne Laško, svetovni prvak v deskanju na snegu, Rok Marguč.
 

»Pivovarna Laško, največji sponzor slovenskega športa, je moj glavni sponzor že od prvega nastopa na olimpijskih igrah v Vancouvru, torej že več kot pet let. Od vsega začetka verjame vame, mi stoji ob strani in tudi z njeno pomočjo sem osvojil svoje največje športne dosežke. Sodelovanje sem lansko leto okronal z naslovom svetovnega prvaka. Ker so poleg športa kot podjetje zelo aktivni tudi na družbeno odgovornem področju in jim ni vseeno za lokalno okolje kot tudi širše, kot ni tudi meni in ker kot zimski športnik obožujem hribe in gore, sem se letos z veseljem udeležil akcije Gremo v hribe,« je o svojemu sponzorju in sodelovanju na dogodku Zlatorogove transverzale ponosa, ki je del akcije Gremo v hribe, povedal Rok.
 

Obiskovalcev dogodka ni motilo, da so bili brez snežne odeje, saj jih je Rok naučil »karvati« kar po pesku. Kasneje je desko zamenjal za odslužene skakalne smuči Roberta Kranjca in tudi s temi mu je šlo odlično. Med zbrane je razdelil kartice s svojo podobo in podpisom. Vsi zbrani, in teh je bilo več kot 500, so si bili edini, da je Rok več kot samo vrhunski športnik. Je tudi človek z velikim srcem, v katerem je prostora za vse njegove navijače.

Marguc na Kopitniku
 

Dolgoletni projekt Pivovarne Laško sodi v sam vrh družbeno odgovornih akcij v Sloveniji. V imenu vsakega pohodnika, ki se na enem izmed dogodkov podpiše v Zlatorogovo častno vpisno knjigo, Pivovarna Laško donira 1 EUR za uspešno in učinkovito delovanje planinskega društva, v sodelovanju s katerim tudi organizira dogodke na izbranih lokacijah. V štirih leti in pol so v hribe zvabili že več kot 30.000 pohodnikov.


Na zaključnem dogodku 31. avgusta se jim bodo pridružili tudi aktualni državni prvaki, člani rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško.

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic